Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Dan zou ik toch zeggen dingen als heroïne en meth. Maar ook coke. Maar dat is omdat ik gezien heb in mijn omgeving wat het teweeg kan brengen en vrijwel iedereen zegt ook dat het niet de moeite is. Maar dat is hoe ik er atm over denk. Dus ik zeg nooit nooit."
"Zelf ben ik altijd een groot tegenstander geweest van veganisten en wat ze verkondigen. Plus ik was de grootste vleeseter die er was. Ik kon naar mijn idee ook gewoon echt niet zonder. Inmiddels echter ben ik al 3 maanden volledig en cold turkey veganistisch gaan eten en ik heb me nog nooit zo goed gevoeld in veel opzichten. Ik doe het zelf vanwege het dierenleed en de impact die de vleesproductie op het milieu heeft. Het helpt me ook om in de rest van mijn leven gedisciplineerd te blijven. Het begin vond ik enorm moeilijk maar het is echt niet zo heftig als je misschien denkt. Alleen moet je overal even bij stilstaan wat er in het gerecht zit en dat vergt een zekere committment. Mijn partner is tegelijk met mij plantaardig gaan eten en ik kan wel zeggen dat dat ook veel helpt. Verder heb ik wel gewoon leren schoenen en zo dus ik hou t nu nog even alleen op het eten."
"Als je ervaring hebt met t effect van 4HOmet zou ik zeggen probeer t. Maar ik denk dat het verrassend heftig kan zijn."
"Op een feest is 6APB altijd mijn drug of choice vanwege de lange duur en de "enigzins" helderheid in t koppie die ik bij MDMA een beetje kwijtraak. Thuis op de bank vind ik 5MAPB wel gewoon chill maar niet te vergelijken met de 6. Kortweg, 6APB ftw"
"Ik heb gemerkt dat er veel verschil onderling is per vendor. De ene batch 2fdck is echt precies Keta terwijl de andere je een klein roesje geeft. Wat je beschrijft qua duizeligheid heb ik ook wel eens gehad van 2fdck. Het emotionele niet echt."
"Een maatje van me had de eerste keer meteen 2 zegels gepakt en hij had volgens hemzelf de allerergste bad trip tot dan toe. Hij voelde niks meer, zn emoties werden compleet uitgeschakeld. Uiteindelijk ben ik erheen gemoeten om m gerust te stellen dat t wel goed kwam. Ikzelf (M 100kg) heb ooit 1 zegel gepakt van diezelfde vendor en ik was blij dat ik niet meer gepakt had. Echt heel potent spul."
"Iedereen maakt fouten. Gelukkig ben je ok. Het is niet erg om boos op jezelf te zijn maar blijf rustig en zorg ervoor dat je geen klotegevoel hieraan over houd."
"Ik vind m leuk. Ik zit heerlijk te headboppen hier. Heerlijk nummer dit, vooral de overgang naar het 2e stuk."
"Xtc Wiet 3MMC 2CB Fly 6Apb 5Apb 5Mapb 5Eapb 1P-LSD ALD52 Ketamine 2-Fdck Speed Wietkoekjes Hasj 4 Ho Met Truffels (alle soorten zo ongeveer) 3 CMC 4 Fma DOC Veel RCs dus."
"Het is prima te combineren maar je moet jezelf wel goed controleren en indien nodig afremnen. Zelf heb ik 3 kinderen en gebruik ik regelmatig s'avonds wiet of een sneufje ket. Maar nooit zoveel dat ik naar mijn idee niet adequaat meer kan reageren mocht het nodig zijn. Dan bedoel ik natuurlijk niet de echte erge dingen maar meer een kind die niet kan slapen of een slaapwandelaar. Moderation is key."