Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Tjonge erg gevaarlijk! 3000 euro allemachtig! Denk niet dat hij t nog een x doet"
"leuke ervaring. Maar je blowt wel veel he"
"erg leuk geschreven! Toch een echte ervaring voor je eerste keer! De eerste keer echt geen controle hebben over jezelf. Leuke tripreport. Hoeveel had je genomen? Wees blij dat je een goede sitter had zou ik zeggen"
"Ik was thuisgekomen en een paar vrienden van me zaten al op de bank. Het moment was aangebroken! We hadden besloten dit eens allemaal samen te doen. De DMT werd klaar voor gebruik gemaakt. Ik begon met een hele diepe trek. En ik voelde het over mijn longen gaan en binnen no-time was ik weg. Op het moment dat ik realiseerde dat ik ging trippen wist ik dat ik teveel had genomen. Mijn geest ging uit mijn lichaam en werd opgezogen door de grond. Mijn vrienden werden naar boven gezogen. Dit was heel angstig want ik kon er niks tegen doen. Net als bij verdrinking; je weet dat je sterft maar je kunt er niks tegen doen. Ik kwam in een totaal nieuwe dementie en ik had een 4D beeld mee gemaakt. Ik keek van boven en onder naar mezelf. { "lightbox_close": "Close", "lightbox_next": "Next", "lightbox_previous": "Previous", "lightbox_error": "The requested content cannot be loaded. Please try again later.", "lightbox_start_slideshow": "Start slideshow", "lightbox_stop_slideshow": "Stop slideshow", "lightbox_full_screen": "Full screen", "lightbox_thumbnails": "Thumbnails", "lightbox_download": "Download", "lightbox_share": "Share", "lightbox_zoom": "Zoom", "lightbox_new_window": "New window", "lightbox_toggle_sidebar": "Toggle sidebar" } Sorry voor mijn geweldige paint talenten :P maar ik zal het plaatje even uitleggen. De pijlen geven waar ik naar toe keek. En het mooie paarse bolletje dat ben ik :P Dus zo keek ik van boven en onder naar mezelf. Ik had nergens controler meer over. Me lichaam was verdwenen. Ik ging steeds meer dichterbij kijken vanaf de positie's waar ik keek. Dat was heel fijn. Mijn zicht kwam zo dichterbij dat het in me geest ging. En daar kwam het mooiste van mijn trip. Toen ik in mijn geest ging heb ik kleuren gezien die ik nog nooit had gezien. En niet zo'n kleur als lichtroze maar echt totaal nieuwe kleuren! Ik kan ze ook echt niet uitleggen! Het leek ook niet op een kleur van de aarde! Het had geen enkel verband met andere kleuren! Totaal nieuwe kleuren zag ik! Ik ging steeds dichter in mijn geest. Tot ik bij een soort matrix lijn was. Het was een grote lijn met andere kleuren die ik nooit had gezien. Ik zat midden op die lijn en geloof het of niet ik kon de tijd stoppen (klinkt raar maar zo voelde het echt zo) die lijn was voor mij de bron. Het was de lijn van alles! Alles wat onder die lijn zat was verleden en wat boven die lijn was was de toekomst. Ik hield mij aan die lijn vast want als ik los had gelaten was ik in het verleden gevallen! Die lijn moest ik mijn hele trip vast houden tot een groot aarts licht weer op mij kwam en ik kwam weer op aarde. Al mijn vrienden stonden om mij heen. Niemand zal ooit snappen wat ik heb meegemaakt. Dit was mijn laatste DMT trip. Dieper kan ik toch niet. Nouja miss dat het jullie amuseerd :P Gratz Wromtrax"
"ondanks het gebrek aan alinea's is het naar mijn mening een geweldig report maar ik snap 1 ding niet. Wat voelde je precies toen je dacht van hoeveel je wel niet aanhad."
"Shroomfan zei: Hoeveel had je genomen? Klik om te vergroten... Ik heb geen idee. Maar wel veelste veel. Ik had het nooit moeten doen eigenlijk. Slaap slechter"
"kgeef zo wel antwoord op de vraag van: Wat voor een pijp? Hoe zag het eruit? Deed je as onder en boven of met tabak, thee?? Hoeveel ervaring heb je met DMT? Wie was de guru bij jullie (meest ervaren)? Waar zat het screentje in de pijp (onder of bovenin? Doe je het normaal wel met een weegschaal? Als je ervaren was dan weet je ongeveer wel hoeveel meer het was dan anders, dus hoeveel? Vraag anders aan je guru.. Hoeveel hits nam je? Hoe was de onset? Was zag je als eerst voor je breakthrough? Hoelang duurde het allemaal? Hoelang is een chinees? Wie is zijn hondje? Hoe heet zijn zus? Moet zo weg. Maar in idd ik heb geprobeert de kleuren die ik zag bij een kleurenpaneel op internet te zoeken. Maar niks gevonden. het waren echt nieuwe kleuren."
"haha :P naja we zijn nog lang niet klaar gewoon DMT nemen :P dr zijn nog zoveel. En ik herinner nog alle kleuren. Maar die nieuwe dementie vond ik het mooiste"
"Argulas zei: Mary zei: Argulas zei: Koop trouwens een stekje, ongelimiteerde voorraad bladeren, waar je nadien nog zelf extract van kunt maken ook Zeker een aanrader Klik om te vergroten... Heb jij ervaring met het zelf maken van een extract? Hoe gaat dat in z'n werk? Klik om te vergroten... Neen, nog niet.. Heb hier wel een hoop bladeren liggen voor er eens aan te beginnen. Ik heb hier ook meerdere extractie gidsen in pdf, you want ? pm me Na de exams ga ik mezelf terug eens in de psychedelica storten zie DirEnGrey zei: Dat is wel een goeie, van dat stekje. Maar ik wacht dan eerst ff tot ik op mezelf woon. Klik om te vergroten... Salvia Divinorum is niet illegaal hoor dacht ik. Kan je perfect thuis kweken. En het ziet er totaal niet verdacht uit, let me show you : Ziet er toch enorm onschuldig uit hé ? Je moet al iemand zijn met kennis om te weten dat dat salvia divinorum is. Peace&Love! Klik om te vergroten... Helaas gaat dat niet op voor wietplanten :P"
"Nouja ben aan de andere kant wel blij nat want ik heb totale nieuwe dementies en kleuren ontdekt"