Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"suzanne1 zei: hoesten moet ik al meteen na een snuif, lijkt wel of ik dan verkouden ben inderdaad en slijm in me keel heb... maar dat hoeft dus neit te liggen aan goeie of slechte coke.. miss met je lichaam zelf? Klik om te vergroten... Is dat misschien niet de verdovende werking van coke? Kan idd soms aanvoelen of je slijm in je keel hebt zitten"
"Enige schuldgevoel die ik vroeger had was waarom ik er weer zo ontieglijk veel geld aan had uitgegven. Kan toch ook wel een euro of twintig goedkoper.... Maar goed, schijnt vaker voor te komen met dat spul. Zolang je het niet overmatig gaat gebruiken is er niets aan de hand"
"Angramar Temenos zei: Crack is illegaal! Wist je dat niet? Klik om te vergroten... Dat zijn alle harddrugs toch?............"
"Re: Wat is jou periode langst wakker onder pep psychopsychedelic zei: wil ook wel eens wat testen.,. OT... een week wakker van zaterdag tot zondag met 29uurtjes slaap op 3 gram pepi.. wel gegeten enzo verstopte darmen en parra als gevolg,, geen aanrader!! hou et op een nachtje Klik om te vergroten... Met dat spul op kan ik ECHT NIET eten. Zelfs dingen uit de frituur zijn bij mij dan vies.."
"pretender zei: heel normaal denk ik onder het gebruik van xtc... Klik om te vergroten... idd, heb ik ook welleens gedaan. Geen hele gesprek, maar wel een paar zinnen met daaropvolgend een vaag antwoord die achteraf nooit gegeven is. Ik vind het wel grappig eigenlijk"
"Ik wou een keertje in een discotheek een zwevende telefoon pakken, maar hij was vreemd genoeg al weg voordat ik hem had. De mensen zullen vast wel vreemd gekeken hebben En owja, ook al eens een keer een paar discolampen voor een rijdende trein aangezien"
"Besef me opeens dat ik ook een bad trip heb gehad ooit, maar toen was ik met 2 pilletjes (geen flauw idee wat de laatste was, maar werkte na mijn gevoel al bijna meteen na inname) echt helemaal de weg kwijt. Was toen naderhand (slecht gehoord van anderen uiteraad) ook twee punten van mijn hoektanden verloren omdat ik opeens mijn hoofd tussen de schuifdeur van de taxi deed. Thuisgekomen zag ik de schilderij van de zon en de maan tot leven gekomen en zat ik ook nog ff te darten, zonder pijlen naar het plafond en de volgende dag liep ik met een enorm rood hoofd. Ik vraag me nog steeds af wat voor troep dat is geweest, echt een gevalletje van net een "klein beetje" te erg"
"Debris zei: mdma + speed, hou je bezig met de vrouwen. Gaat zovéél makkelijker. (Je hebt 't niet eens door) Klik om te vergroten... Wel mee eens, en niet. Heel erg gemakkelijke gesprekken gehad, maar ook welleens héle moeilijke"
"Van goeie pillen krijg ik enorm grote puppilen ook de volgende dag. Wel grappig, ook om het te zien bij anderen. "Pillen gehad?" "hoezo?" "Weet ik niet, dacht ik" "ja kan wel kloppen, heb er al 1tje op" "Dacht ik wel...." Dan begin ik er al automatisch zin in te krijgen"
"ooit eens explosion gebruikt toen het nog legaal was, en gaf echt een heerlijk gevoel alleen werd ik er idd wel praterig van en wel héél erg gemoedwillig alleen was het wel weer binnen no time uitgewerkt en dat is dan natuurlik weer zonde.... Smaakt alleen idd wel behoorlijk vies"