Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumstruffels eten op volle maag?!?!?

truffels eten op volle maag?!?!?

8 antwoorden
15 weergaven
18-5-2026
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#1
Een paar uurtjes wachten zou beter zijn.
W
WillempjuhLid
01-01-2024, 00:00
#2
Hallo allemaal, ik was van plan om strax 7,5gram sclerotia te eten maar ik las net ergens dat het niet zou werken op een volle maag en ik heb net eigenlijk best goed gegeten... denken jullie dat het nog effect geeft als ik 7,5gram neem of moet ik meer nemen?

alvast bedankt
W
WillempjuhLid
01-01-2024, 00:00
#3
oke, denk je dat 2uurtjes genoeg zal zijn? want wil niet midden in de nacht nog zwaar aan het trippen zijn.
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#4
Dat zou ik niet durven zeggen, meestal wordt aangeraden een uurtje of 6 van tevoren niets te eten maar ik moet zeggen dat ik me daar zelf ook niet altijd aan gehouden heb en alles werkte altijd prima. Truffels heb ik nooit gedaan, 7,5 gram, is dat een heel portie?
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#5
ExceptionalInsight zei:
Dat zou ik niet durven zeggen, meestal wordt aangeraden een uurtje of 6 van tevoren niets te eten maar ik moet zeggen dat ik me daar zelf ook niet altijd aan gehouden heb en alles werkte altijd prima. Truffels heb ik nooit gedaan, 7,5 gram, is dat een heel portie?
Klik om te vergroten...

Nee een halve, en het zal wel werken maar het zal waarschijnlijk wel een uur duren eer het inslaat en de trip kan minder zwaar zijn.
A
AutsiderLid
01-01-2024, 00:00
#6
Wat heb je gegeten? Het maakt veel uit of je een halve pan rijst heb gehad of een kaas pizza, al is beide wel krap. 7.5 gram vers uit de winkel? zoja klinkt het erg weinig.
T
TrippyShitLid
01-01-2024, 00:00
#7
Mijn laatste paddotrip had ik uurtje van tevoren nog hotwings bij de kfc gegeten. Half portie genomen en was voor die hoeveelheid een hele flinke trip :P Zegt dus niet zo heel veel. Ligt er idd ook aan wát je hebt gegeten. Zou zeggen gewoon doen. Misschien iets meer dan je van plan was voor het geval dat. Gewoon lekker trippen :wink:
W
WillempjuhLid
01-01-2024, 00:00
#8
Nou ik heb gisteravond om 21:00 de truffels genomen... na 20minuten werd ik misselijk en heb alles :kots: .snap niet hoe het komt. heb dus ook helemaal niets gevoeld. ... morgen nog eens proberen maar dan maak ik er thee van. :)
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#9
Willempjuh zei:
Nou ik heb gisteravond om 21:00 de truffels genomen... na 20minuten werd ik misselijk en heb alles :kots: .snap niet hoe het komt. heb dus ook helemaal niets gevoeld. ... morgen nog eens proberen maar dan maak ik er thee van. :)
Klik om te vergroten...

Dat komt waarschijnlijk doordat er nog eten in je maag zat...

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."