Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsOxycodon en xanax

Oxycodon en xanax

22 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
A
ApeLid
01-01-2024, 00:00
#1
Jelkowbrow zei:
Saai alsin je nam Ritalin en het gevoel van xanax was weg? (Of andersom)
Klik om te vergroten...
Ja daar kwam het inderdaad wel een beetje op neer. Geen van beiden leken een noemenswaardig effect te hebben
J
JelkowbrowLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ape zei:
Ja daar kwam het inderdaad wel een beetje op neer. Geen van beiden leken een noemenswaardig effect te hebben
Klik om te vergroten...
Ik heb xanax al wel een keer gemixt met Ritalin en had indd hetzelfde niet verkeerd als je te veel xanax op hebt maar dat is ook juist het gevaar ervan denk ik en oxy en Ritalin samen geen idee?
A
ApeLid
01-01-2024, 00:00
#3
Jelkowbrow zei:
Ik heb xanax al wel een keer gemixt met Ritalin en had indd hetzelfde niet verkeerd als je te veel xanax op hebt maar dat is ook juist het gevaar ervan denk ik en oxy en Ritalin samen geen idee?
Klik om te vergroten...
Daar kan ik je niet mee helpen, ik heb nooit oxycodon gehad.

Op psychonautwiki staat eigenlijk een waarschuwing met alle combinaties:
IMG_4442.png
J
JelkowbrowLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ape zei:
Daar kan ik je niet mee helpen, ik heb nooit oxycodon gehad.

Op psychonautwiki staat eigenlijk een waarschuwing met alle combinaties:
Bekijk bijlage 58043
Klik om te vergroten...
Oh dankjewel Ritalin valt onder amphetamines neem ik aan? In het geel dus niet levensgevaarlijk dus?
A
ApeLid
01-01-2024, 00:00
#5
Jelkowbrow zei:
Oh dankjewel Ritalin valt onder amphetamines neem ik aan? In het geel dus niet levensgevaarlijk dus?
Klik om te vergroten...
Je hebt groen, geel, oranje en rood.

Tenzij je echt weet wat je doet zou ik geel al niet eens doen. Geel is in ieder geval al een waarschuwing. Het is het risico niet waard om letsel of psychologische schade op te lopen door te combineren.

Als je dan toch oxycodon wilt doen dan zou ik die dag de Ritalin die je slikt even overslaan.
J
JelkowbrowLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ape zei:
Je hebt groen, geel, oranje en rood.

Tenzij je echt weet wat je doet zou ik geel al niet eens doen. Geel is in ieder geval al een waarschuwing. Het is het risico niet waard om letsel of psychologische schade op te lopen door te combineren.

Als je dan toch oxycodon wilt doen dan zou ik die dag de Ritalin die je slikt even overslaan.
Klik om te vergroten...
Is het mogelijk om Ritalin over te slaan? Aangezien ik het van de psychiater elke dag 3 x moet nemen wat k eigelijk niet wil laatste keer is rond 5 uur maar k dacht dat ik niet zou mogen overslaan krijg ik dan afkickverschijnselen als k het een hele dag niet doe? Of kan k het de laatste keer gwn overslaan om 5 uur
A
ApeLid
01-01-2024, 00:00
#7
Jelkowbrow zei:
Is het mogelijk om Ritalin over te slaan? Aangezien ik het van de psychiater elke dag 3 x moet nemen wat k eigelijk niet wil laatste keer is rond 5 uur maar k dacht dat ik niet zou mogen overslaan krijg ik dan afkickverschijnselen als k het een hele dag niet doe? Of kan k het de laatste keer gwn overslaan om 5 uur
Klik om te vergroten...
1 dosering overslaan zal geen problemen geven. Heb ik regelmatig gedaan toen ik het slikte voor mijn adhd. Hooguit dat je sneller overprikkelt bent, geïrriteerd, de symptomen waarvoor je het slikt even versterkt lijken te zijn. Maar goed, door de oxycodon heb je waarschijnlijk ook geen last van de symptomen :lolol:

Je Ritalin een keer overslaan zal niet gevaarlijk zijn, maar je adhd symptomen zijn misschien wel vervelend. Je zal een keuze moeten maken tussen oxy of Ritalin en voor je eigen veiligheid gewoon niet samen nemen.
J
JelkowbrowLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ape zei:
1 dosering overslaan zal geen problemen geven. Heb ik regelmatig gedaan toen ik het slikte voor mijn adhd. Hooguit dat je sneller overprikkelt bent, geïrriteerd, de symptomen waarvoor je het slikt even versterkt lijken te zijn. Maar goed, door de oxycodon heb je waarschijnlijk ook geen last van de symptomen :lolol:

Je Ritalin een keer overslaan zal niet gevaarlijk zijn, maar je adhd symptomen zijn misschien wel vervelend. Je zal een keuze moeten maken tussen oxy of Ritalin en voor je eigen veiligheid gewoon niet samen nemen.
Klik om te vergroten...
Top ga het niet mixen in iedergeval veiligheid eerst 😜 dankjewel voor je reacties/hulp!!👊
O
OtherShoreLid
01-01-2024, 00:00
#9
Heel simpel uitgelegd:

Xanax en oxy zijn allebei downers. Als je ze tegelijk gebruikt ga je dus + 2 down. Dat kan verraderlijk zijn. De verdovende werking kan je zomaar ineens overmannen, en dan ga je out, in de trant van, ineens op je bek gaan. Dat is een reden om geen downers te combineren.

Ritalin daarentegen is een upper. Ritalin gaat dus tegen de werking van xanax en oxy in. Met ritalin erbij zul je dus minder snel out gaan en minder voelen van deze downers.

Desalniettemin is het beter om uppers en downers niet te combineren. Daar zijn verschillende redenen voor. Om een paar dingen te noemen:

1) Het is extra schadelijk voor je lichaam.
2) De effecten gaan elkaar tegen, dus je hebt netto minder effect.
3) Je kan makkelijk een inschattingsfout maken, bijvoorbeeld: de ritalin begint uit te werken, maar je hebt al extra xanax en oxy op omdat je er door de ritalin niet veel van voelde, dus ineens ga je out.

Daarom kun je uppers en downers ook beter niet combineren.
B
BrieMetDeBrilLid
01-01-2024, 00:00
#10
Het is/kan gevaarlijk zijn. Ik heb dit vaak gedaan en tis een sterke combinatie, pas ermee op want je bent zo hooked!
J
JelkowbrowLid
01-01-2024, 00:00
#11
Ei-Salade zei:
Het is/kan gevaarlijk zijn. Ik heb dit vaak gedaan en tis een sterke combinatie, pas ermee op want je bent zo hooked!
Klik om te vergroten...
Ah oké ik ga het proberen te vermijden!
V
VJ_LSD72Lid
01-01-2024, 00:00
#12
Jelkowbrow zei:
Ah oké ik ga het proberen te vermijden!
Klik om te vergroten...
Hoe dan? Is de drang zo groot om het toch te proberen?
J
JelkowbrowLid
01-01-2024, 00:00
#13
VJ_LSD72 zei:
Hoe dan? Is de drang zo groot om het toch te proberen?
Klik om te vergroten...
Nee hoor dat niet, alleen gebruik k soms xanax maar was benieuwd naar oxy en of het dan samen zou kunnen maar drang om deze 2 te combineren heb k gelukkig niet
B
BrieMetDeBrilLid
01-01-2024, 00:00
#14
Jelkowbrow zei:
Nee hoor dat niet, alleen gebruik k soms xanax maar was benieuwd naar oxy en of het dan samen zou kunnen maar drang om deze 2 te combineren heb k gelukkig niet
Klik om te vergroten...
Beter wegblijven, kan erg lekker zijn maar t sluipt er zo in om diezelfde reden.
s
sameshitdiffdayLid
01-01-2024, 00:00
#15
Ja ik combineerde mijn tramadol wel eens met Xanax.. is toch wel erg zwaar en je kans op overdosering is erg snel aanwezig. Ik slikte ook teveel 2-3 mg Xanax op zon 500mg tramadol, aangezien oxy een stuk sterker is zou ik het afraden..
W
Willem-AlexanderLid
01-01-2024, 00:00
#16
Het is geen verstandige combo nee maar als je goed doseert zou het evt kunnen. maar je moet wel tolerantie hebben voor opiaten die je dagelijks gebruikt. Ik zelf ben verslaaft aan Fentanyl(24/7) en gebruik gebruik met grote regelmaat xanax dat het geen issues behalve een lekkere high op lieverd. Maar zoals ik al zij ik ik ben verslaafd aan opiaten opioids gebruik elke dag dus heb een hoge tolerantie. Maar als je de middelen sporadisch gebruikt NIET DOEN, en echt mensen blijf van de oxy af zo begon het bij mij ook zit nu vast aan Fentanyl…
D
De SchurkLid
01-01-2024, 00:00
#17
Ik lees wel eens dat mensen in Amerika Oxy+Xanax tegelijk voorgeschreven krijgen van hun doctor.
Die combo Lijkt mij best risicovol, maar er zijn mensen die het doen.
P
Paranoize.Lid
01-01-2024, 00:00
#18
Willem-Alexander zei:
Het is geen verstandige combo nee maar als je goed doseert zou het evt kunnen. maar je moet wel tolerantie hebben voor opiaten die je dagelijks gebruikt. Ik zelf ben verslaaft aan Fentanyl(24/7) en gebruik gebruik met grote regelmaat xanax dat het geen issues behalve een lekkere high op lieverd. Maar zoals ik al zij ik ik ben verslaafd aan opiaten opioids gebruik elke dag dus heb een hoge tolerantie. Maar als je de middelen sporadisch gebruikt NIET DOEN, en echt mensen blijf van de oxy af zo begon het bij mij ook zit nu vast aan Fentanyl…
Klik om te vergroten...
Zuig je aan fentanyl pleisters?

Fentanyl kicken is een bitch omdat het in je vetcellen gaat zitten op dezelfde manier als cannabis dat doet. Daarom kan afkick ong net zo lang als methadon duren (nouja wel korter alsnog methadon is nog steeds de heftigste afkick)

En wrrm ben je fentanyl gaan gebruiken en geen heroine ? Vanwege kwaliteit of kon je gwn makkelijker aan fentanyl komen? Ben benieuwd

Lijkt me wel fuckedup omdat oxys tenminste euforie geven, en fentanyl echt een zombiedode opiaat is, zelfs 10% pure 100x versneden afghaanse NL dope geeft nog meer euforie lol
J
JelkowbrowLid
01-01-2024, 00:00
#19
Hallo allemaal ik heb een vraag over het mixen van oxy en xanax alprazolam
Bijvoorbeeld in lage dosering 5-10mg oxy en 1-2 mg xanax is dit gevaarlijk
Iemand hier ervaring mee?
Hopelijk snel een antwoord alvast bedankt!
A
ApeLid
01-01-2024, 00:00
#20
Vooral doen als je dood wilt en anders niet doen

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."