#1
Ja daar kwam het inderdaad wel een beetje op neer. Geen van beiden leken een noemenswaardig effect te hebbenSaai alsin je nam Ritalin en het gevoel van xanax was weg? (Of andersom)
Ja daar kwam het inderdaad wel een beetje op neer. Geen van beiden leken een noemenswaardig effect te hebbenSaai alsin je nam Ritalin en het gevoel van xanax was weg? (Of andersom)
Ik heb xanax al wel een keer gemixt met Ritalin en had indd hetzelfde niet verkeerd als je te veel xanax op hebt maar dat is ook juist het gevaar ervan denk ik en oxy en Ritalin samen geen idee?Ja daar kwam het inderdaad wel een beetje op neer. Geen van beiden leken een noemenswaardig effect te hebben
Daar kan ik je niet mee helpen, ik heb nooit oxycodon gehad.Ik heb xanax al wel een keer gemixt met Ritalin en had indd hetzelfde niet verkeerd als je te veel xanax op hebt maar dat is ook juist het gevaar ervan denk ik en oxy en Ritalin samen geen idee?

Oh dankjewel Ritalin valt onder amphetamines neem ik aan? In het geel dus niet levensgevaarlijk dus?Daar kan ik je niet mee helpen, ik heb nooit oxycodon gehad.
Op psychonautwiki staat eigenlijk een waarschuwing met alle combinaties:
Bekijk bijlage 58043
Je hebt groen, geel, oranje en rood.Oh dankjewel Ritalin valt onder amphetamines neem ik aan? In het geel dus niet levensgevaarlijk dus?
Is het mogelijk om Ritalin over te slaan? Aangezien ik het van de psychiater elke dag 3 x moet nemen wat k eigelijk niet wil laatste keer is rond 5 uur maar k dacht dat ik niet zou mogen overslaan krijg ik dan afkickverschijnselen als k het een hele dag niet doe? Of kan k het de laatste keer gwn overslaan om 5 uurJe hebt groen, geel, oranje en rood.
Tenzij je echt weet wat je doet zou ik geel al niet eens doen. Geel is in ieder geval al een waarschuwing. Het is het risico niet waard om letsel of psychologische schade op te lopen door te combineren.
Als je dan toch oxycodon wilt doen dan zou ik die dag de Ritalin die je slikt even overslaan.
1 dosering overslaan zal geen problemen geven. Heb ik regelmatig gedaan toen ik het slikte voor mijn adhd. Hooguit dat je sneller overprikkelt bent, geïrriteerd, de symptomen waarvoor je het slikt even versterkt lijken te zijn. Maar goed, door de oxycodon heb je waarschijnlijk ook geen last van de symptomenIs het mogelijk om Ritalin over te slaan? Aangezien ik het van de psychiater elke dag 3 x moet nemen wat k eigelijk niet wil laatste keer is rond 5 uur maar k dacht dat ik niet zou mogen overslaan krijg ik dan afkickverschijnselen als k het een hele dag niet doe? Of kan k het de laatste keer gwn overslaan om 5 uur
Top ga het niet mixen in iedergeval veiligheid eerst 😜 dankjewel voor je reacties/hulp!!👊1 dosering overslaan zal geen problemen geven. Heb ik regelmatig gedaan toen ik het slikte voor mijn adhd. Hooguit dat je sneller overprikkelt bent, geïrriteerd, de symptomen waarvoor je het slikt even versterkt lijken te zijn. Maar goed, door de oxycodon heb je waarschijnlijk ook geen last van de symptomen
Je Ritalin een keer overslaan zal niet gevaarlijk zijn, maar je adhd symptomen zijn misschien wel vervelend. Je zal een keuze moeten maken tussen oxy of Ritalin en voor je eigen veiligheid gewoon niet samen nemen.
Ah oké ik ga het proberen te vermijden!Het is/kan gevaarlijk zijn. Ik heb dit vaak gedaan en tis een sterke combinatie, pas ermee op want je bent zo hooked!
Hoe dan? Is de drang zo groot om het toch te proberen?Ah oké ik ga het proberen te vermijden!
Nee hoor dat niet, alleen gebruik k soms xanax maar was benieuwd naar oxy en of het dan samen zou kunnen maar drang om deze 2 te combineren heb k gelukkig nietHoe dan? Is de drang zo groot om het toch te proberen?
Beter wegblijven, kan erg lekker zijn maar t sluipt er zo in om diezelfde reden.Nee hoor dat niet, alleen gebruik k soms xanax maar was benieuwd naar oxy en of het dan samen zou kunnen maar drang om deze 2 te combineren heb k gelukkig niet
Zuig je aan fentanyl pleisters?Het is geen verstandige combo nee maar als je goed doseert zou het evt kunnen. maar je moet wel tolerantie hebben voor opiaten die je dagelijks gebruikt. Ik zelf ben verslaaft aan Fentanyl(24/7) en gebruik gebruik met grote regelmaat xanax dat het geen issues behalve een lekkere high op lieverd. Maar zoals ik al zij ik ik ben verslaafd aan opiaten opioids gebruik elke dag dus heb een hoge tolerantie. Maar als je de middelen sporadisch gebruikt NIET DOEN, en echt mensen blijf van de oxy af zo begon het bij mij ook zit nu vast aan Fentanyl…
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."