Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumszelf kweken hoe duur?

zelf kweken hoe duur?

6 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
m
masterblasterLid
01-01-2024, 00:00
#1
hallo,

ik ben erg benieuwd wat het ongeveer gaat kosten als ik in een kamer van 26 kubieke meter wiet wil gaan kweken.
ik weet ongeveer wel wat je nodig hebt maar hoeveel aan lampen en aan voeding enz enz enz
kan iemand mij een beetje info geven?

bvd
p
pepitoLid
01-01-2024, 00:00
#2
er zijn vele cannabis sites met meer info hierover....vele mogelijkheden....keuze lamp, soort wiet, hydro/aarde,full automatic, zelf ah wateren etc etc etc. Is dus geen kwestie van "wat info". Raad je aan om naar grow shop te gaan. Zij hebben de info die je wilt, en in gesprek gaat beter dan via dit forum denk ik... iig succes!
m
masterblasterLid
01-01-2024, 00:00
#3
oke zal ik doen, had al zoiets verwacht
d
davieLid
01-01-2024, 00:00
#4
Je kan bakken kopen met sproeisystemen, zoals.
http://igrow.nl/PrDetail.aspx?id=12293

Je kan ook kast kopen met alles erop en aan en zelf brandblussystemen.
http://www.g-tools.nl/

Bij die kasten zit vaak ook een kweekschema en voeding. Vrij simpel en nog goed te bouwen. De kast kan je in elkaar laten zetten en worden gebracht in een doos zonder reclame zodat niemand ziet dat ze zo'n kast brengen. Al wil je zelf iets maken dan ben toch al snel een paar duizend euro kwijt. Ligt er maar net hoe hoeveel je wil besteden.

Daarnaast moet je kiezen tussen aarde of op water. Ik zelf vind het beter op water (hydro) want dat gaat ook sneler en vaak een beter resultaat, alleen pas op met lekken wat water kan veel schade aanrichten. Je zou vijverfolie er onder kunnen leggen met tegen de muur en rand van tien centimeter of zo om water op te vangen want het kan fout gaan.

Ik weet niet hoe proffesioneel je het wil maken, maar het hoeft niet veel te kosten.

Zo'n kweek kast met 6 baken is goed voor 6 tot 24 planten ( http://igrow.nl/PrDetail.aspx?id=12295 ) en zou je tussen de 500 gram tot zelf meer dan een kilo kunnen opleveren. Kosten voor die kast is € 2099 en kost je denk ik € 40 per maand aan stroom. Die kast is best lomp en heeft openingen zodat je last kan krijgen van ongedierte. Ik beschrijf het even meer als voorbeeld want er zijn veel bedrijven die kasten verkopen. Pas bij 7 of meer planten zal justitie aktie ondernemen en krijg je een boete van € 200 of zo. Als je zes planten hebt dan nemen ze waarschijnlijk de spullen in beslag en maken ze daar een proces-verbaal van op.

Ik hoop dat je er iets mee kunt en succes ermee. :wave:
m
masterblasterLid
01-01-2024, 00:00
#5
ik denk dat ik een goed filmpje heb gevonden hoe je je plantage moet/kan inrichten.
http://www.youtube.com/watch?search=&mo ... 2gLxkcrjqA

het zijn 3 delen
W
WietboertjeLid
01-01-2024, 00:00
#6
hehe ik heb wel een mooi plaatje van onze binnenkwekerij maarja met die fotos benk niet zo gul op het internet sorry
m
masterblasterLid
01-01-2024, 00:00
#7
zouden een paar van jullie die binnenkweken en een sproeisysteem hebben foto's sturen hoe het er uitziet en werkt?

bvd

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."