Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Dank je allebei voor de uitgebreide info en tips. Dus 4-HO-MET is vergelijkbaar met LSD en truffel trips? Heb je hier ook te maken met tolerantie opbouw zoals LSD? En ik begrijp dat een 20mg pellet al een redelijk normale dosis is voor een eerste ervaring?"
"Mede trippers, Ik zal me eerst even kort voorstellen; ik ben 45, gelukkig getrouwd en heb pas sinds vorig jaar mijn eerste drugs ervaring met drugs (XTC in dit geval) gehad op een hardcore feest. Dat zal ik nooit meer vergeten 🥰 Inmiddels zijn mijn vrouw en ik swingers en genieten we ook af en toe van WAP feestjes met XTC, lachgas, GHB en soms ook ketamine. Hoe heerlijk kan het leven zijn. Maar we zijn ook benieuwd naar trippen en wat dit ons kan geven. Ook voor mijzelf persoonlijk en emotioneel. Truffels (Mexicana en Pink Paradise) deed ons niet zo veel (ik nam steeds 18gr). Toen heb ik 1P-LSD genomen en 1 zegel (100ug) deed niet veel. Afgelopen week 2 zegels genomen en dat was een mooie intense en emotionele trip. We gingen naar het bos en de bomen waren 1 krioelende massa van tentakels en zwierden sierlijk. De wolken en het zand vormden kaleidoscopische patronen. Prachtig! En ik heb letterlijk tranen gelaten bij het eten van een verse aardbei. Ook gingen mijn gedachten ergens heen. Voor mijn gevoel wil ik ergens heen met een bepaald doel maar ben daar nog niet. Dit hoop ik met verdere trips uit te vinden. Closed eye was er vrijwel niets. O ja en Mario Kart is met lsd een aanrader! Mijn 2de keer ketamine sloeg echter alles. Tijdens een WAP feest had ik eerst spacecake en XTC op. Toen nam ik later na de ketamine een balonnetje en die bleef hangen en leek over te slaan naar een trip. Ik besefte eerst niet wat er gebeurde en wist niet dat ik hiervan kon trippen. In gedachte leek ik een keuze te hebben om verder te gaan. Ik was nieuwsgierig en toen deed ik in gedachte mijn ogen open (terwijl ze dicht waren) en er vormde zich een straat. Loeischerp alsof ik daar stond. Later vloog ik door een soort tunnel en vormden zich kleurrijke figuren als puzzels die leken te bewegen met op de muziek. Het was eerst wat eng maar daarna een geweldige beleving. Nu heb ik wat vragen: Klopt het dat een K en LSD trip zo verschillend zijn? Ik was met K echt ergens anders met keiharde en scherpe felle visuals. Maar ook met patronen op muren en huid zoals LSD. Kan een K trip ook zonder andere middelen optreden? Of zijn er tips om die op te wekken? Ik weet namelijk niet of de trip ontstond door een combinatie van andere middelen die avond. Heb wel het gevoel dat lachgas de trigger was. Is het mogelijk om trips dieper te doorgronden met herinneringen van voorgaande trips? Kan er een reden zijn dat zowel mijn vrouw als ik niet echt reageren op truffels? Of liggen onze verwachtingen te hoog. LSD is mooi maar duurd net 5 uur te lang. Na de top zijn de visuals er snel uit maar ben je er nog niet klaar mee. Is er een alternatief vergelijkbaar middel behalve truffels? Alvast super bedankt!"
"BenzoLiefhebber zei: Ik heb een soortgelijke ervaring opgedaan met Ketamine. Dit heeft voor mij wel wat veranderd en hopelijk durf ik ooit weer daar te komen, helaas door tolerantie moet ik dan wel erg veel nemen. Klik om te vergroten... Was dit puur K of ook een combinatie met andere middelen? Ik denk dat ik vandaag alvast wat 4-HO-MET bestel. Wellicht ga ik dat volgend weekend eens proberen met 1.5 pellet a 20mg. Ben ook benieuwd of muziek en aanrakingen net zo intens zijn als met LSD."
"Zojuist 4-HO-MiPT en 4-HO-MET besteld. Volgend weekend beide pillen na elkaar proberen. Ben heeeeel erg benieuwd naar wat het mij gaat geven Bij trip reports staan leuke ervaringen met deze combo"
"trippymeeuw zei: Ben 1x zo ver weggeweest van Keta dat ik overtuigd was dat ik dood was. Klik om te vergroten... Holy shit, dat is wel heftig. Toch zou ik graag mijn vorige trip willen herbeleven en doorgaan waar het stopte. Hoeveel heb je toen genomen en hoe? Had je toen ook andere middelen gebruikt? Boyman zei: Heb je het nog geprobeerd? En hoe vond je het? Klik om te vergroten... Jazeker Het was heel interessant. Ik had een dosis van 20/20 om te proberen. De 4-HO-MiPT lijkt behoorlijk veel op LSD, zeker alleen al de come-up: het beetje misselijke gevoel in de keel, maar gelukkig neemt dat snel af. Daarna is er ook een verhoogd gevoel bij aanrakingen, voel je je heerlijk en vrolijk en is de beleving van muziek extra intens. Qua visuals valt het daarbij tegen, zoals open als closed en was het eigenlijk niet tot nauwelijks aanwezig. We zijn toen naar de Grevelingen gereden en daar nam ik de MET (zo'n 1,5 later dan de MiPT). En wauw.....die gaf zeker visuals!!! Zeker vergelijkbaar met de 200um LSD die ik hiervoor had genomen: wuivende en krioelende bomen, wat soms lijkt op een zee van tentakels. Een spectaculaire lucht met patronen in de wolken, hervormende wolken en een soort time-lapse effect van lichtinval. De grond danste en golfte vrolijk. En nu had ik ook CEV met mooie kleuren en patronen die ik bij LSD niet had. Helaas had ik geen headset mee, want ik heb het gevoel dat de CEV daar flink mee gestimuleerd kunnen worden. Daarbij duurde het inderdaad max 4 uur totdat de effecten weg waren en tot zo'n 6 uur waarbij ook het high gevoel in je hoofd vrijwel weer weg was. Al met al een geweldige eerste ervaring! Maar het grote verschil is dat deze middelen puur het LSD gevoel en visuals geven, maar zonder de diepgang en emoties. Tenminste, dat leek tijdens deze eerste ervaring. Verder denk ik dat het ook geweldig kan zijn op een festival/hardcore feest ipv XTC. De volgende keer staat LSD weer op de planning met een dosis van 300um. Het lijkt of ik gewoon wat minder reageer en meer nodig heb. Bij 100 voelde ik wel veel, maar zag ik erg weinig: alleen een beetje ademende objecten. Bij 200um zag ik echt veel meer en kon ik het prima handlen: we zijn zelfs naar een pannenkoekrestaurant geweest. En ik heb toen emoties en gedachten gehad die volledig nieuw voor me zijn. Hier wil ik dus zeker meer over ontdekken voor mezelf. En de volgende keer MiPT/MET probeer ik 20/30 of zelfs 20/40."
"Hierbij wil ik mijn ervaring delen van mijn vierde trip met LSD. Ik ben tot nu toe steeds een stap hoger gegaan met de dosis en ben toen begonnen met 1 zegel (100mcg): nu waren het er 4. Dit was een werkelijke mind-blowing ervaring! Bij 1 zegel zie ik alleen dingen ademen, bij 2 zegels zie ik wuivende en kolkende natuur, bij 3 komen er ook CEV bij in prachtige kleuren en patronen. Ik heb toen zeker ook een uur voor de spiegel gezeten samen met een soort donkere kant van mezelf. Dat was een mooie en intense ervaring (misschien schrijf ik daar nog eens een rapport van) Maar nu met 4....alsof ik mijn ogen voor de eerste keer heb gebruikt! De dag: Mijn vrouw bleef bij me als tripsitter. Ze is er zo eentje die het leuk vind om te ontdekken en uitproberen. Een dat heb ik geweten. Alle voorbereidingen zijn gedaan: de slaapkamer omgetoverd tot trip cave, gember thee, aardbeien (ik ben echt een aardbeien-slet), Mario Kart aan met werkende controllers, headset bij de hand, boek van Esher en een fotoboek van mijn pa over Rotterdam op de tafel. 10:00 Inname, het sloeg er vrij snel in en de misselijkheid was gelukkig nauwelijks aanwezig. Net als alle voorgaande trips begonnen we met gamen. Maar op een gegeven moment zat ik letterlijk in de level, mijn hele blikveld ging op aan die omgeving, een soort VR! Zo'n diepgaande ervaring heb ik niet eerder gehad. 12:00 Na het gamen wilde ik eigenlijk wel naar de slaapkamer. Benieuwd hoe al die kleuren over zouden komen. Ik bleef nog even staan bij de eettafel met fotos. Dat was prachtig! Alsof het geen papier was maar aluminium of metaal waarop kleuren zich op spiegelen. Intussen zette mijn vrouw muziek op en toen gebeurde het... Ze draaide de cover "The Sound of Silence" van Chromatics en bij de eerste zin pakte het me: "Hello Darkness my old friend, I've come to talk with you again". Dit was de meest waanzinnige aansluiting op mijn vorige trip. Hoe heeft ze dit toch zo perfect kunnen kiezen? Terwijl ik langzaam op de grond ging liggen vroeg ik haar alleen maar: "repeat... harder..." Maar in plaats van een donkere trip werd ik meegezogen in dimensies van licht en kleur en die muziek was overal, om me heen, in me, ik werd 1 met die muziek. En ik voelde de ware, zuiverste puurste vorm van geluk, extase en euforie! Alsof ik voor het eerst zag en al het moois eindelijk kon aanschouwen! Beschrijven van dat gevoel is onmogelijk want daar zijn simpelweg geen woorden voor. Ik heb zo dik een half uur mogen genieten van van dat gevoel terwijl de tranen van geluk over mijn wangen bleven stromen. Dit zal ik nooit vergeten! Mijn vrouw liet vanochtend deze toepasselijke tekst lezen: "Tranen zijn woorden die je niet hardop kunt zeggen". Beter dan dit kan ik het niet beschrijven. Daarna zijn we naar boven gegaan en verraste mijn vrouw me met een massage kaars. Terwijl ze de warme was over me heen liet gaan speelde ze dit nummer: Sweat Dreams, de cover van Emily Browning van de de film "Sucker Punch". Een van mijn meest favoriete films en dan zeker de openingsscène. Wederom vloeide de tranen van geluk rijkelijk over mijn wangen terwijl ze me aan het masseren was. Zalig! Daarna heeft ze me in bad geholpen en met de warme sproeikop overgoten... Hemels! Eenmaal weer op bed heb ik mijn meest intense orgasme EVER gehad terwijl ze met een vibo bezig was in het plekje waar de zon nooit schijnt terwijl ze me met haar hand verwende... Wat een explosie gaf dat, letterlijk en figuurlijk 🤤 De seks daarna was ook extreem intens en onbeschrijflijk. Wat een bofkont ben ik toch 😋 Rond 1700 kreeg ik honger en hebben we verse hamburgers gemaakt. Ik lag in een deuk om dat gehakt te zien bewegen als een berg hersenen🧠! Maar dat kon de eetlust niet bederven, even de bbq aangestoken en toen heb ik genoten van deze smaak explosie. Tijdens het eten keken we de film "Sausage Party" en dat is echt een aanrader tijdens een trip. Hilarisch! Als afsluiter hebben we beide Alice in Wonderland films gekeken met een klein glaasje whisky. Ik heb nog nooit eerder zo kunnen genieten van drank als tijdens deze trip. Dit hou ik er zeker in! Voordat we naar bed gingen heb ik nog even dat eerste nummer opgezet met de koptelefoon. De magie van dat gevoel was er nog steeds en de herinnering liet de tranen weer komen. Wat een geweldige dag en trip! Ik ben mijn lieve vrouw ontzettend dankbaar voor alle goede zorgen en mooie momenten die ik nooit meer zal vergeten!"
"Boyman zei: Leuk report! Klinkt als een super trip! Ik vind het wel bijzonder dat je zo snel van 100ug naar 400ug bent gegaan. Voor mij worden de bijwerkingen en anxiety ook exponentieel heftiger met hogere dosissen. Heb jij daar helemaal geen last van? Klik om te vergroten... Dank je wel 😁 Dit was verreweg de meest geweldige trip ever. En zoals ik zie alsof ik mijn ogen voor het eerst opende. Zo'n groot verschil met de vorige trip. Nou ik was zelfs amper misselijk dit keer. Minder dan 2 en 3 zegels. Uiteraard wel een behoorlijke headspace maar dan hoort er nu eenmaal bij. Ik heb die dosis eigenlijk prima kunnen hanteren, al voelde ik er nu meer voor om te liggen en te genieten van de muziek en dat ultieme geluksgevoel tijdens de piek. Daarom denk ik een volgende keer toch weer een extra stap te doen naar 500mcg. Met mijn vrouw erbij durf ik dat wel aan. Eigenlijk ben ik op zoek naar het punt wanneer het niet meer comfortabel voelt en ik grip op realiteit volledig verlies. Dan zullen mijn komende trips daar waarschijnlijk altijd wel onder blijven. Of max 3 of 3.5 wanneer ik naar buiten ga. En ik weet dat ieder trip anders kan uitpakken maar tot nu is iedere stap zoveel mooier en intenser. Ben benieuwd in wat de stap extra nog gaat brengen..."
"Na veel gelezen te hebben volgt nu mijn allereerste trip report. Mijn vrouw en ik zijn nog ontdekkende in de wondere wereld van psychedelica. Tot nu toe hebben we beide 2x LSD genomen en 2x 4-HO-MiPT icm met 4-HO-MET. Dit steeds waarbij de ander de trip sitter was (en en keer met een andere sitter). We hebben een mooie fietsroute gevonden met voornamelijk brede paden. Het idee om een keer samen al trippend te fietsen kwam al snel opzetten en afgelopen zaterdag was het zo ver: onze eerste echte fiets-trip 🚴 Na een goede nachtrust werden we wakker met een strak blauwe lucht. Prachtig weer maar dat wordt dan helaas geen wolken kijken, ach je kan niet alles hebben. Na het ontbijt zetten we alles alvast klaar: fietsen, kleedje, zonnebrand, drinken, headset, knettersnoep en zelfs overgebleven uitgebakken spek 🥓... mijn vrouw vind het leuk om smaak belevingen te testen tijdens een trip 😋 Rond 12 uur namen we onze pilletjes in: zij 20mg en ik 40mg 4-HO-MET. Als eerste gingen we naar het parkje bij ons in de buurt. Daar gingen we zitten op een bankje om te wachten op al het moois wat zou gaan komen. Na 30 min zat mijn vrouw al heerlijk te genieten van golvend gras en dansende bomen maar bij mij kwam dat pas na dik een uur opzetten. Eerst subtiel maar toen kickte het er ineens vol in! De visuals waren prachtig en het groen was als zoals de Shire van de Hobbits. De bomen in de verte kolkten en wuifden en het gras ging vrolijk op en neer. Toen merkte ik ineens dat het geruis van de wind in de bladeren sterk toe nam. Het werd soort van digitaal en zeer intens. Te intens zodat ik besloot mijn koptelefoon op te zetten. Ik deed mijn ogen dicht en wauw! Wat een prachtige visuals met absurde patronen en kleuren. Daar lag ik dan breeduit te genieten met mijn hoofd op haar schoot en de zon warm op mijn gezicht. Ultiem! De playlist speelde het nummer van Tanerélle: "Mama Saturn" en was het feest compleet. Haar stem echode in mijn hoofd en de visuals waren prachtig. Zeker toen mijn lieve vrouw zachtjes door mijn haar streek. Die bewegingen zag ik weer terug in de visuals. Wat een genot! Het nummer heb ik op repeat gezet en zo een tijdje gelegen. Later deed ik mijn ogen open en zag weer al dat mooie dansende groen. Zo heftig heb ik het niet eerder zien bewegen. Het gras leek ook een aparte 3D diepte te krijgen. Er was een vliegtuig met lange staart te zien en na de focus te verleggen zag ik vele kopieën: het leken wel vallende sterren die door de lucht heen flitsten. Heel apart maar prachtig! Na de piek durfden we het beide aan om te fietsen: zalig om de wind in je gezicht te voelen. We stopten bij een aardbeien automaat en kochten 2 dozen. Dit zijn overigens dezelfde als die ik had tijdens mijn tweede LSD trip waarbij letterlijk emotionele tranen kwamen opzetten bij het eten ervan. Zo intens was de smaak toen: puur genot. Langs de route komen we langs een stijger bij een mooi groot meer. Daar heb we gezeten en heerlijk genoten van de aardbeien. Dat was zowat fruitporn, zo lekker zoet en het kijken hoe mijn vrouw ze at was heerlijk om te zien De visuals waren toen vrijwel weg maar het headspace was nog volop aanwezig en alle kleuren om ons heen waren nog prachtig intens. Daarna hebben we ons rondje afgemaakt en hebben onszelf getrakteerd op een pizza wat zalig is na een dagje trippen🙂 Voor ons is 4-HO-MET zeker voor herhaling vatbaar. Het geeft de fun van LSD in een behapbare tijd. En daarbij zijn de CEV onbeschrijflijk mooi. Het mist wel het diepgaande gevoel en emotie wat LSD juist wel weer heeft. Na de vakantie gaan we voor het eerst samen LSD nemen. Dus wie weet tot een volgend report!"
"Hallo, mijn schoonzus komt volgende week langs voor haar allereerste 1P-LSD-trip. Ze heeft inmiddels al wel 2 ayahuasca-groepssessies meegemaakt die meerdere over dagen plaatsvonden. Welke dosering raden jullie aan? Ik denk aan 150 / max 200 ug maar ik heb zelf geen ervaring met ayahuasca dus ik kan het niet vergelijken. Alvast dank voor het meedenken."
"Casrus zei: Wat willen jullie precies met die P-LSD, waar en wanneer? Klik om te vergroten... Volgende week trippen zoals ik had beschreven En gewoon thuis met mijn vrouw als tripsitter die ons ook ergens heen kan rijden Mindless zei: Voor een beginner met LSD gewoon beginnen met 100 ug. Daar trippen de meesten al goed op. En ben je 1 van de weinigen waar dat te weinig is, dan kun je de volgende keer wat hoger doseren. Beter te laag gedoseerd dan te hoog. Bijnemen met LSD heeft trouwens maar beperkt nut, door de rap inzettende tolerantie die je lichaam ertegen ontwikkelt na inname. Imo gewoon dan beter accepteren voor wat het is en een volgende keer iets hoger gaan qua dosering. Ook niet meteen gaan verdubbelen dan natuurlijk. Ik heb zelf dan geen ervaring met ayahuasca, maar wel met andere tripmiddelen en deze zijn vaak zo verschillend dat je bijvoorbeeld niet kunt zeggen: ik heb al ervaring met LSD, dus kan ik wel beginnen met een hoge dosering paddo's. Nee, beter gewoon rustig aan bekend worden met een nieuw middel. Persoonlijk zou ik jullie beiden dus gewoon 100 ug elk aanraden. Klik om te vergroten... Ikzelf heb nu 4x LSD genomen en iedere keer met 100 opgehoogd. Die laatste was mind-blowing... Zie ook mijn report. Maar dan laat ik haar idd met 1 zegel beginnen Geneesmiddel zei: @WeekendTrip Ondanks de ayahuasca ervaringen is het verstandig om met een nieuwe stof een instapdosis te nemen. Overmoed ligt op de loer. 100ug is een mooie startdosis. Ayahuasca is heftig spul, maar het blijven toch nog maar twee psychedelische ervaringen in totaal. Wel heel veel plezier! Klik om te vergroten... Thanks, dan houden we het safe"