#1
Blotters zijn beter deelbaar. Diagonaal doorknippen van hoek naar hoek geeft een vrij precieze halve blotter. Dat zal bij pellets iets lastiger zijn - die zijn meestal superklein en het is de vraag of de werkzame stof gelijkmatig door de pellet heen zit. AFAIK zijn er ook wel microdose-blottertjes te koop trouwens.Al weken hou ik een eerste bestelling van 4HO-MiPT op omdat ik "eigenlijk" ook wat 1P-LSD wil meebestellen (of 1cP-LSD).
Beide stofjes zijn te verkrijgen als blotter en als pellet. Als ik op het Forum zoek naar info, zie ik dat het in een LSD bericht steeds gaat over gebruik van een blotter, behalve bij microdosering.
Wat zijn nou de pro's en con's van beide vormen. Welke heeft de voorkeur en waarom ?
Tegen de kennelijk gebruikelijke innamevorm in, neig ik bij gebrek aan kennis naar de pellet vorm:
- die is "swallow & forget" in plaats van een blotter die de gebruiker geruime tijd actief in de mond moet houden.
- Verder lijkt de pellet iets goedkoper bij dezelfde hoeveelheid werkzame stof.