Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums1P-LSD: hoe kiezen tussen blotter of pellet ?

1P-LSD: hoe kiezen tussen blotter of pellet ?

3 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
_
_shikantazaLid
01-01-2024, 00:00
#1
BelowTheFlow zei:
Al weken hou ik een eerste bestelling van 4HO-MiPT op omdat ik "eigenlijk" ook wat 1P-LSD wil meebestellen (of 1cP-LSD).
Beide stofjes zijn te verkrijgen als blotter en als pellet. Als ik op het Forum zoek naar info, zie ik dat het in een LSD bericht steeds gaat over gebruik van een blotter, behalve bij microdosering.

Wat zijn nou de pro's en con's van beide vormen. Welke heeft de voorkeur en waarom ?

Tegen de kennelijk gebruikelijke innamevorm in, neig ik bij gebrek aan kennis naar de pellet vorm:
  • die is "swallow & forget" in plaats van een blotter die de gebruiker geruime tijd actief in de mond moet houden.
  • Verder lijkt de pellet iets goedkoper bij dezelfde hoeveelheid werkzame stof.
Klik om te vergroten...
Blotters zijn beter deelbaar. Diagonaal doorknippen van hoek naar hoek geeft een vrij precieze halve blotter. Dat zal bij pellets iets lastiger zijn - die zijn meestal superklein en het is de vraag of de werkzame stof gelijkmatig door de pellet heen zit. AFAIK zijn er ook wel microdose-blottertjes te koop trouwens.
B
BelowTheFlowLid
01-01-2024, 00:00
#2
Al weken hou ik een eerste bestelling van 4HO-MiPT op omdat ik "eigenlijk" ook wat 1P-LSD wil meebestellen (of 1cP-LSD).
Beide stofjes zijn te verkrijgen als blotter en als pellet. Als ik op het Forum zoek naar info, zie ik dat het in een LSD bericht steeds gaat over gebruik van een blotter, behalve bij microdosering.

Wat zijn nou de pro's en con's van beide vormen. Welke heeft de voorkeur en waarom ?

Tegen de kennelijk gebruikelijke innamevorm in, neig ik bij gebrek aan kennis naar de pellet vorm:
  • die is "swallow & forget" in plaats van een blotter die de gebruiker geruime tijd actief in de mond moet houden.
  • Verder lijkt de pellet iets goedkoper bij dezelfde hoeveelheid werkzame stof.
N
New DawnLid
01-01-2024, 00:00
#3
Een blotter kun je ook inslikken hoor, werkt net zo goed, maar het zal dan iets trager opkomen.

Je kan een blotter onder je tong leggen na een stevige maaltijd en dan werkt ie alsnog gewoon,
terwijl je een pellet beter op een lege maag kan innemen omdat ie anders veel vertraging heeft.

Blotters vind ik fijn omdat ze weinig ruimte innemen en beter luchtdicht bewaard kunnen worden.
W
WeekendTripLid
01-01-2024, 00:00
#4
Hier hebben mijn vrouw en ik beide 2 trips gehad met 1P-LSD blotters. Sterker nog: ze zit momenteel nog in haar 2de trip :)

Blotters zijn voor ons perfect en makkelijk te knippen. Ze heeft vandaag 1.5 genomen.

Na zo'n 15 a 20 minuten onder de tong en een beetje heen en weer bewegen is het vrijwel pulp geworden en slikken we het dan door.

Ook makkelijk in de koelkast te bewaren.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."