Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsFiets-trip: vliegtuigen als vallende sterren

Fiets-trip: vliegtuigen als vallende sterren

5 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
W
WeekendTripLid
01-01-2024, 00:00
#1
Na veel gelezen te hebben volgt nu mijn allereerste trip report.

Mijn vrouw en ik zijn nog ontdekkende in de wondere wereld van psychedelica. Tot nu toe hebben we beide 2x LSD genomen en 2x 4-HO-MiPT icm met 4-HO-MET. Dit steeds waarbij de ander de trip sitter was (en en keer met een andere sitter).

We hebben een mooie fietsroute gevonden met voornamelijk brede paden. Het idee om een keer samen al trippend te fietsen kwam al snel opzetten en afgelopen zaterdag was het zo ver: onze eerste echte fiets-trip 🚴

Na een goede nachtrust werden we wakker met een strak blauwe lucht. Prachtig weer maar dat wordt dan helaas geen wolken kijken, ach je kan niet alles hebben.

Na het ontbijt zetten we alles alvast klaar: fietsen, kleedje, zonnebrand, drinken, headset, knettersnoep en zelfs overgebleven uitgebakken spek 🥓... mijn vrouw vind het leuk om smaak belevingen te testen tijdens een trip 😋

Rond 12 uur namen we onze pilletjes in: zij 20mg en ik 40mg 4-HO-MET.

Als eerste gingen we naar het parkje bij ons in de buurt. Daar gingen we zitten op een bankje om te wachten op al het moois wat zou gaan komen.
Na 30 min zat mijn vrouw al heerlijk te genieten van golvend gras en dansende bomen maar bij mij kwam dat pas na dik een uur opzetten. Eerst subtiel maar toen kickte het er ineens vol in!

De visuals waren prachtig en het groen was als zoals de Shire van de Hobbits. De bomen in de verte kolkten en wuifden en het gras ging vrolijk op en neer.

Toen merkte ik ineens dat het geruis van de wind in de bladeren sterk toe nam. Het werd soort van digitaal en zeer intens. Te intens zodat ik besloot mijn koptelefoon op te zetten. Ik deed mijn ogen dicht en wauw! Wat een prachtige visuals met absurde patronen en kleuren. Daar lag ik dan breeduit te genieten met mijn hoofd op haar schoot en de zon warm op mijn gezicht. Ultiem!

De playlist speelde het nummer van Tanerélle: "Mama Saturn" en was het feest compleet. Haar stem echode in mijn hoofd en de visuals waren prachtig. Zeker toen mijn lieve vrouw zachtjes door mijn haar streek. Die bewegingen zag ik weer terug in de visuals. Wat een genot! Het nummer heb ik op repeat gezet en zo een tijdje gelegen.

Later deed ik mijn ogen open en zag weer al dat mooie dansende groen. Zo heftig heb ik het niet eerder zien bewegen. Het gras leek ook een aparte 3D diepte te krijgen.

Er was een vliegtuig met lange staart te zien en na de focus te verleggen zag ik vele kopieën: het leken wel vallende sterren die door de lucht heen flitsten. Heel apart maar prachtig!

Na de piek durfden we het beide aan om te fietsen: zalig om de wind in je gezicht te voelen. We stopten bij een aardbeien automaat en kochten 2 dozen. Dit zijn overigens dezelfde als die ik had tijdens mijn tweede LSD trip waarbij letterlijk emotionele tranen kwamen opzetten bij het eten ervan. Zo intens was de smaak toen: puur genot.

Langs de route komen we langs een stijger bij een mooi groot meer. Daar heb we gezeten en heerlijk genoten van de aardbeien. Dat was zowat fruitporn, zo lekker zoet en het kijken hoe mijn vrouw ze at was heerlijk om te zien :grin:
De visuals waren toen vrijwel weg maar het headspace was nog volop aanwezig en alle kleuren om ons heen waren nog prachtig intens.

Daarna hebben we ons rondje afgemaakt en hebben onszelf getrakteerd op een pizza wat zalig is na een dagje trippen🙂

Voor ons is 4-HO-MET zeker voor herhaling vatbaar. Het geeft de fun van LSD in een behapbare tijd. En daarbij zijn de CEV onbeschrijflijk mooi. Het mist wel het diepgaande gevoel en emotie wat LSD juist wel weer heeft.

Na de vakantie gaan we voor het eerst samen LSD nemen. Dus wie weet tot een volgend report!
M
Meneer de uilLid
01-01-2024, 00:00
#2
Wat een leuk trip report!

Klinkt als een heerlijke dag en een mooie trip-ervaring 🙂☀️😎
B
BoymanLid
01-01-2024, 00:00
#3
Tof report!! Krijg gelijk zin om weer eens 4-HO-MET uit de kast te trekken...
_
_shikantazaLid
01-01-2024, 00:00
#4
Wat een mooie ervaring, en fruit op psychedelics vond ik bijna magisch 😄
A
AstronautLid
01-01-2024, 00:00
#5
Geweldig... fruit is zo lekker als je aan het trippen bent ... Leuk report mooi geschreven.
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#6
200 mg diazepam
Daar gaan we dan
Time to defeat broma-so-lame

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."