Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums400mcg LSD - puur geluk op celniveau

400mcg LSD - puur geluk op celniveau

4 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
W
WeekendTripLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hierbij wil ik mijn ervaring delen van mijn vierde trip met LSD. Ik ben tot nu toe steeds een stap hoger gegaan met de dosis en ben toen begonnen met 1 zegel (100mcg): nu waren het er 4.

Dit was een werkelijke mind-blowing ervaring!
Bij 1 zegel zie ik alleen dingen ademen, bij 2 zegels zie ik wuivende en kolkende natuur, bij 3 komen er ook CEV bij in prachtige kleuren en patronen.
Ik heb toen zeker ook een uur voor de spiegel gezeten samen met een soort donkere kant van mezelf. Dat was een mooie en intense ervaring (misschien schrijf ik daar nog eens een rapport van)
Maar nu met 4....alsof ik mijn ogen voor de eerste keer heb gebruikt!

De dag:
Mijn vrouw bleef bij me als tripsitter. Ze is er zo eentje die het leuk vind om te ontdekken en uitproberen. Een dat heb ik geweten.
Alle voorbereidingen zijn gedaan: de slaapkamer omgetoverd tot trip cave, gember thee, aardbeien (ik ben echt een aardbeien-slet), Mario Kart aan met werkende controllers, headset bij de hand, boek van Esher en een fotoboek van mijn pa over Rotterdam op de tafel.

10:00
Inname, het sloeg er vrij snel in en de misselijkheid was gelukkig nauwelijks aanwezig.
Net als alle voorgaande trips begonnen we met gamen. Maar op een gegeven moment zat ik letterlijk in de level, mijn hele blikveld ging op aan die omgeving, een soort VR!
Zo'n diepgaande ervaring heb ik niet eerder gehad.

12:00
Na het gamen wilde ik eigenlijk wel naar de slaapkamer. Benieuwd hoe al die kleuren over zouden komen. Ik bleef nog even staan bij de eettafel met fotos. Dat was prachtig! Alsof het geen papier was maar aluminium of metaal waarop kleuren zich op spiegelen.
Intussen zette mijn vrouw muziek op en toen gebeurde het...
Ze draaide de cover "The Sound of Silence" van Chromatics en bij de eerste zin pakte het me: "Hello Darkness my old friend, I've come to talk with you again".
Dit was de meest waanzinnige aansluiting op mijn vorige trip. Hoe heeft ze dit toch zo perfect kunnen kiezen? Terwijl ik langzaam op de grond ging liggen vroeg ik haar alleen maar: "repeat... harder..."

Maar in plaats van een donkere trip werd ik meegezogen in dimensies van licht en kleur en die muziek was overal, om me heen, in me, ik werd 1 met die muziek. En ik voelde de ware, zuiverste puurste vorm van geluk, extase en euforie!
Alsof ik voor het eerst zag en al het moois eindelijk kon aanschouwen! Beschrijven van dat gevoel is onmogelijk want daar zijn simpelweg geen woorden voor. Ik heb zo dik een half uur mogen genieten van van dat gevoel terwijl de tranen van geluk over mijn wangen bleven stromen. Dit zal ik nooit vergeten!
Mijn vrouw liet vanochtend deze toepasselijke tekst lezen: "Tranen zijn woorden die je niet hardop kunt zeggen". Beter dan dit kan ik het niet beschrijven.

Daarna zijn we naar boven gegaan en verraste mijn vrouw me met een massage kaars. Terwijl ze de warme was over me heen liet gaan speelde ze dit nummer: Sweat Dreams, de cover van Emily Browning van de de film "Sucker Punch". Een van mijn meest favoriete films en dan zeker de openingsscène.

Wederom vloeide de tranen van geluk rijkelijk over mijn wangen terwijl ze me aan het masseren was. Zalig!

Daarna heeft ze me in bad geholpen en met de warme sproeikop overgoten... Hemels!

Eenmaal weer op bed heb ik mijn meest intense orgasme EVER gehad terwijl ze met een vibo bezig was in het plekje waar de zon nooit schijnt terwijl ze me met haar hand verwende... Wat een explosie gaf dat, letterlijk en figuurlijk 🤤
De seks daarna was ook extreem intens en onbeschrijflijk. Wat een bofkont ben ik toch 😋

Rond 1700 kreeg ik honger en hebben we verse hamburgers gemaakt. Ik lag in een deuk om dat gehakt te zien bewegen als een berg hersenen🧠!
Maar dat kon de eetlust niet bederven, even de bbq aangestoken en toen heb ik genoten van deze smaak explosie.

Tijdens het eten keken we de film "Sausage Party" en dat is echt een aanrader tijdens een trip. Hilarisch!

Als afsluiter hebben we beide Alice in Wonderland films gekeken met een klein glaasje whisky.
Ik heb nog nooit eerder zo kunnen genieten van drank als tijdens deze trip. Dit hou ik er zeker in!

Voordat we naar bed gingen heb ik nog even dat eerste nummer opgezet met de koptelefoon. De magie van dat gevoel was er nog steeds en de herinnering liet de tranen weer komen.

Wat een geweldige dag en trip!
Ik ben mijn lieve vrouw ontzettend dankbaar voor alle goede zorgen en mooie momenten die ik nooit meer zal vergeten!
S
StraffeNeelLid
01-01-2024, 00:00
#2
@WeekendTrip, bedankt voor het delen. Mooi tripreport!
B
BoymanLid
01-01-2024, 00:00
#3
Leuk report! Klinkt als een super trip!

Ik vind het wel bijzonder dat je zo snel van 100ug naar 400ug bent gegaan. Voor mij worden de bijwerkingen en anxiety ook exponentieel heftiger met hogere dosissen. Heb jij daar helemaal geen last van?
W
WeekendTripLid
01-01-2024, 00:00
#4
Boyman zei:
Leuk report! Klinkt als een super trip!

Ik vind het wel bijzonder dat je zo snel van 100ug naar 400ug bent gegaan. Voor mij worden de bijwerkingen en anxiety ook exponentieel heftiger met hogere dosissen. Heb jij daar helemaal geen last van?
Klik om te vergroten...

Dank je wel 😁
Dit was verreweg de meest geweldige trip ever. En zoals ik zie alsof ik mijn ogen voor het eerst opende. Zo'n groot verschil met de vorige trip.

Nou ik was zelfs amper misselijk dit keer. Minder dan 2 en 3 zegels. Uiteraard wel een behoorlijke headspace maar dan hoort er nu eenmaal bij.

Ik heb die dosis eigenlijk prima kunnen hanteren, al voelde ik er nu meer voor om te liggen en te genieten van de muziek en dat ultieme geluksgevoel tijdens de piek.

Daarom denk ik een volgende keer toch weer een extra stap te doen naar 500mcg.
Met mijn vrouw erbij durf ik dat wel aan.

Eigenlijk ben ik op zoek naar het punt wanneer het niet meer comfortabel voelt en ik grip op realiteit volledig verlies.
Dan zullen mijn komende trips daar waarschijnlijk altijd wel onder blijven.

Of max 3 of 3.5 wanneer ik naar buiten ga.

En ik weet dat ieder trip anders kan uitpakken maar tot nu is iedere stap zoveel mooier en intenser. Ben benieuwd in wat de stap extra nog gaat brengen...
Z
ZweefLid
01-01-2024, 00:00
#5
Maar in plaats van een donkere trip werd ik meegezogen in dimensies van licht en kleur en die muziek was overal, om me heen, in me, ik werd 1 met die muziek. En ik voelde de ware, zuiverste puurste vorm van geluk, extase en euforie!
Alsof ik voor het eerst zag en al het moois eindelijk kon aanschouwen! Beschrijven van dat gevoel is onmogelijk want daar zijn simpelweg geen woorden voor. Ik heb zo dik een half uur mogen genieten van van dat gevoel terwijl de tranen van geluk over mijn wangen bleven stromen. Dit zal ik nooit vergeten!
Mijn vrouw liet vanochtend deze toepasselijke tekst lezen: "Tranen zijn woorden die je niet hardop kunt zeggen". Beter dan dit kan ik het niet beschrijven.
Klik om te vergroten...

:redheart: lsd

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."