#1
Hierbij wil ik mijn ervaring delen van mijn vierde trip met LSD. Ik ben tot nu toe steeds een stap hoger gegaan met de dosis en ben toen begonnen met 1 zegel (100mcg): nu waren het er 4.
Dit was een werkelijke mind-blowing ervaring!
Bij 1 zegel zie ik alleen dingen ademen, bij 2 zegels zie ik wuivende en kolkende natuur, bij 3 komen er ook CEV bij in prachtige kleuren en patronen.
Ik heb toen zeker ook een uur voor de spiegel gezeten samen met een soort donkere kant van mezelf. Dat was een mooie en intense ervaring (misschien schrijf ik daar nog eens een rapport van)
Maar nu met 4....alsof ik mijn ogen voor de eerste keer heb gebruikt!
De dag:
Mijn vrouw bleef bij me als tripsitter. Ze is er zo eentje die het leuk vind om te ontdekken en uitproberen. Een dat heb ik geweten.
Alle voorbereidingen zijn gedaan: de slaapkamer omgetoverd tot trip cave, gember thee, aardbeien (ik ben echt een aardbeien-slet), Mario Kart aan met werkende controllers, headset bij de hand, boek van Esher en een fotoboek van mijn pa over Rotterdam op de tafel.
10:00
Inname, het sloeg er vrij snel in en de misselijkheid was gelukkig nauwelijks aanwezig.
Net als alle voorgaande trips begonnen we met gamen. Maar op een gegeven moment zat ik letterlijk in de level, mijn hele blikveld ging op aan die omgeving, een soort VR!
Zo'n diepgaande ervaring heb ik niet eerder gehad.
12:00
Na het gamen wilde ik eigenlijk wel naar de slaapkamer. Benieuwd hoe al die kleuren over zouden komen. Ik bleef nog even staan bij de eettafel met fotos. Dat was prachtig! Alsof het geen papier was maar aluminium of metaal waarop kleuren zich op spiegelen.
Intussen zette mijn vrouw muziek op en toen gebeurde het...
Ze draaide de cover "The Sound of Silence" van Chromatics en bij de eerste zin pakte het me: "Hello Darkness my old friend, I've come to talk with you again".
Dit was de meest waanzinnige aansluiting op mijn vorige trip. Hoe heeft ze dit toch zo perfect kunnen kiezen? Terwijl ik langzaam op de grond ging liggen vroeg ik haar alleen maar: "repeat... harder..."
Maar in plaats van een donkere trip werd ik meegezogen in dimensies van licht en kleur en die muziek was overal, om me heen, in me, ik werd 1 met die muziek. En ik voelde de ware, zuiverste puurste vorm van geluk, extase en euforie!
Alsof ik voor het eerst zag en al het moois eindelijk kon aanschouwen! Beschrijven van dat gevoel is onmogelijk want daar zijn simpelweg geen woorden voor. Ik heb zo dik een half uur mogen genieten van van dat gevoel terwijl de tranen van geluk over mijn wangen bleven stromen. Dit zal ik nooit vergeten!
Mijn vrouw liet vanochtend deze toepasselijke tekst lezen: "Tranen zijn woorden die je niet hardop kunt zeggen". Beter dan dit kan ik het niet beschrijven.
Daarna zijn we naar boven gegaan en verraste mijn vrouw me met een massage kaars. Terwijl ze de warme was over me heen liet gaan speelde ze dit nummer: Sweat Dreams, de cover van Emily Browning van de de film "Sucker Punch". Een van mijn meest favoriete films en dan zeker de openingsscène.
Wederom vloeide de tranen van geluk rijkelijk over mijn wangen terwijl ze me aan het masseren was. Zalig!
Daarna heeft ze me in bad geholpen en met de warme sproeikop overgoten... Hemels!
Eenmaal weer op bed heb ik mijn meest intense orgasme EVER gehad terwijl ze met een vibo bezig was in het plekje waar de zon nooit schijnt terwijl ze me met haar hand verwende... Wat een explosie gaf dat, letterlijk en figuurlijk 🤤
De seks daarna was ook extreem intens en onbeschrijflijk. Wat een bofkont ben ik toch 😋
Rond 1700 kreeg ik honger en hebben we verse hamburgers gemaakt. Ik lag in een deuk om dat gehakt te zien bewegen als een berg hersenen🧠!
Maar dat kon de eetlust niet bederven, even de bbq aangestoken en toen heb ik genoten van deze smaak explosie.
Tijdens het eten keken we de film "Sausage Party" en dat is echt een aanrader tijdens een trip. Hilarisch!
Als afsluiter hebben we beide Alice in Wonderland films gekeken met een klein glaasje whisky.
Ik heb nog nooit eerder zo kunnen genieten van drank als tijdens deze trip. Dit hou ik er zeker in!
Voordat we naar bed gingen heb ik nog even dat eerste nummer opgezet met de koptelefoon. De magie van dat gevoel was er nog steeds en de herinnering liet de tranen weer komen.
Wat een geweldige dag en trip!
Ik ben mijn lieve vrouw ontzettend dankbaar voor alle goede zorgen en mooie momenten die ik nooit meer zal vergeten!
Dit was een werkelijke mind-blowing ervaring!
Bij 1 zegel zie ik alleen dingen ademen, bij 2 zegels zie ik wuivende en kolkende natuur, bij 3 komen er ook CEV bij in prachtige kleuren en patronen.
Ik heb toen zeker ook een uur voor de spiegel gezeten samen met een soort donkere kant van mezelf. Dat was een mooie en intense ervaring (misschien schrijf ik daar nog eens een rapport van)
Maar nu met 4....alsof ik mijn ogen voor de eerste keer heb gebruikt!
De dag:
Mijn vrouw bleef bij me als tripsitter. Ze is er zo eentje die het leuk vind om te ontdekken en uitproberen. Een dat heb ik geweten.
Alle voorbereidingen zijn gedaan: de slaapkamer omgetoverd tot trip cave, gember thee, aardbeien (ik ben echt een aardbeien-slet), Mario Kart aan met werkende controllers, headset bij de hand, boek van Esher en een fotoboek van mijn pa over Rotterdam op de tafel.
10:00
Inname, het sloeg er vrij snel in en de misselijkheid was gelukkig nauwelijks aanwezig.
Net als alle voorgaande trips begonnen we met gamen. Maar op een gegeven moment zat ik letterlijk in de level, mijn hele blikveld ging op aan die omgeving, een soort VR!
Zo'n diepgaande ervaring heb ik niet eerder gehad.
12:00
Na het gamen wilde ik eigenlijk wel naar de slaapkamer. Benieuwd hoe al die kleuren over zouden komen. Ik bleef nog even staan bij de eettafel met fotos. Dat was prachtig! Alsof het geen papier was maar aluminium of metaal waarop kleuren zich op spiegelen.
Intussen zette mijn vrouw muziek op en toen gebeurde het...
Ze draaide de cover "The Sound of Silence" van Chromatics en bij de eerste zin pakte het me: "Hello Darkness my old friend, I've come to talk with you again".
Dit was de meest waanzinnige aansluiting op mijn vorige trip. Hoe heeft ze dit toch zo perfect kunnen kiezen? Terwijl ik langzaam op de grond ging liggen vroeg ik haar alleen maar: "repeat... harder..."
Maar in plaats van een donkere trip werd ik meegezogen in dimensies van licht en kleur en die muziek was overal, om me heen, in me, ik werd 1 met die muziek. En ik voelde de ware, zuiverste puurste vorm van geluk, extase en euforie!
Alsof ik voor het eerst zag en al het moois eindelijk kon aanschouwen! Beschrijven van dat gevoel is onmogelijk want daar zijn simpelweg geen woorden voor. Ik heb zo dik een half uur mogen genieten van van dat gevoel terwijl de tranen van geluk over mijn wangen bleven stromen. Dit zal ik nooit vergeten!
Mijn vrouw liet vanochtend deze toepasselijke tekst lezen: "Tranen zijn woorden die je niet hardop kunt zeggen". Beter dan dit kan ik het niet beschrijven.
Daarna zijn we naar boven gegaan en verraste mijn vrouw me met een massage kaars. Terwijl ze de warme was over me heen liet gaan speelde ze dit nummer: Sweat Dreams, de cover van Emily Browning van de de film "Sucker Punch". Een van mijn meest favoriete films en dan zeker de openingsscène.
Wederom vloeide de tranen van geluk rijkelijk over mijn wangen terwijl ze me aan het masseren was. Zalig!
Daarna heeft ze me in bad geholpen en met de warme sproeikop overgoten... Hemels!
Eenmaal weer op bed heb ik mijn meest intense orgasme EVER gehad terwijl ze met een vibo bezig was in het plekje waar de zon nooit schijnt terwijl ze me met haar hand verwende... Wat een explosie gaf dat, letterlijk en figuurlijk 🤤
De seks daarna was ook extreem intens en onbeschrijflijk. Wat een bofkont ben ik toch 😋
Rond 1700 kreeg ik honger en hebben we verse hamburgers gemaakt. Ik lag in een deuk om dat gehakt te zien bewegen als een berg hersenen🧠!
Maar dat kon de eetlust niet bederven, even de bbq aangestoken en toen heb ik genoten van deze smaak explosie.
Tijdens het eten keken we de film "Sausage Party" en dat is echt een aanrader tijdens een trip. Hilarisch!
Als afsluiter hebben we beide Alice in Wonderland films gekeken met een klein glaasje whisky.
Ik heb nog nooit eerder zo kunnen genieten van drank als tijdens deze trip. Dit hou ik er zeker in!
Voordat we naar bed gingen heb ik nog even dat eerste nummer opgezet met de koptelefoon. De magie van dat gevoel was er nog steeds en de herinnering liet de tranen weer komen.
Wat een geweldige dag en trip!
Ik ben mijn lieve vrouw ontzettend dankbaar voor alle goede zorgen en mooie momenten die ik nooit meer zal vergeten!