Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hallo, mijn schoonzus komt volgende week langs voor haar allereerste 1P-LSD-trip. Ze heeft inmiddels al wel 2 ayahuasca-groepssessies meegemaakt die meerdere over dagen plaatsvonden. Welke dosering raden jullie aan? Ik denk aan 150 / max 200 ug maar ik heb zelf geen ervaring met ayahuasca dus ik kan het niet vergelijken. Alvast dank voor het meedenken."
"Casrus zei: Wat willen jullie precies met die P-LSD, waar en wanneer? Klik om te vergroten... Volgende week trippen zoals ik had beschreven En gewoon thuis met mijn vrouw als tripsitter die ons ook ergens heen kan rijden Mindless zei: Voor een beginner met LSD gewoon beginnen met 100 ug. Daar trippen de meesten al goed op. En ben je 1 van de weinigen waar dat te weinig is, dan kun je de volgende keer wat hoger doseren. Beter te laag gedoseerd dan te hoog. Bijnemen met LSD heeft trouwens maar beperkt nut, door de rap inzettende tolerantie die je lichaam ertegen ontwikkelt na inname. Imo gewoon dan beter accepteren voor wat het is en een volgende keer iets hoger gaan qua dosering. Ook niet meteen gaan verdubbelen dan natuurlijk. Ik heb zelf dan geen ervaring met ayahuasca, maar wel met andere tripmiddelen en deze zijn vaak zo verschillend dat je bijvoorbeeld niet kunt zeggen: ik heb al ervaring met LSD, dus kan ik wel beginnen met een hoge dosering paddo's. Nee, beter gewoon rustig aan bekend worden met een nieuw middel. Persoonlijk zou ik jullie beiden dus gewoon 100 ug elk aanraden. Klik om te vergroten... Ikzelf heb nu 4x LSD genomen en iedere keer met 100 opgehoogd. Die laatste was mind-blowing... Zie ook mijn report. Maar dan laat ik haar idd met 1 zegel beginnen Geneesmiddel zei: @WeekendTrip Ondanks de ayahuasca ervaringen is het verstandig om met een nieuwe stof een instapdosis te nemen. Overmoed ligt op de loer. 100ug is een mooie startdosis. Ayahuasca is heftig spul, maar het blijven toch nog maar twee psychedelische ervaringen in totaal. Wel heel veel plezier! Klik om te vergroten... Thanks, dan houden we het safe"
"Mindless zei: Ah oké, ik had verkeerd aangenomen dat jij ook nieuw was met LSD. Misschien er wel een beetje om denken dat jullie enigszins in dezelfde dimensie zitten met trippen. Da's wel zo leuk. Klik om te vergroten... Dat had ik misschien wel moeten vermelden ja 🙈 Maar het zou zeker leuk zijn als we op 1 level zitten. Alleen doet 1 zegel niet veel bij mij. Denk dat ik er zelf dan 2.5 of max 3 neem. Heb je tips om in dezelfde dimensie te komen en blijven? Wellicht met een route planner? 😎😉 We gaan sowieso Mario Karten en wellicht lekker naar buiten als het weer dat toelaat. Verder veel muziek en mijn "cave" weer optuigen. Denk dat we de grootste lol gaan hebben. Misschien Zlzelf hamburgers maken. Met 4 zegels was dat laatst werkelijk hilarisch maar ook een smaak explosie 😂 (zie ook mijn report)"
"RC Supplier zei: :竖起大拇指: Klik om te vergroten... Ja dat gaan we zeker doen...thanks 🙄🤔"
"Hier hebben mijn vrouw en ik beide 2 trips gehad met 1P-LSD blotters. Sterker nog: ze zit momenteel nog in haar 2de trip Blotters zijn voor ons perfect en makkelijk te knippen. Ze heeft vandaag 1.5 genomen. Na zo'n 15 a 20 minuten onder de tong en een beetje heen en weer bewegen is het vrijwel pulp geworden en slikken we het dan door. Ook makkelijk in de koelkast te bewaren."
"Dank je allebei voor de uitgebreide info en tips. Dus 4-HO-MET is vergelijkbaar met LSD en truffel trips? Heb je hier ook te maken met tolerantie opbouw zoals LSD? En ik begrijp dat een 20mg pellet al een redelijk normale dosis is voor een eerste ervaring?"
"Mede trippers, Ik zal me eerst even kort voorstellen; ik ben 45, gelukkig getrouwd en heb pas sinds vorig jaar mijn eerste drugs ervaring met drugs (XTC in dit geval) gehad op een hardcore feest. Dat zal ik nooit meer vergeten 🥰 Inmiddels zijn mijn vrouw en ik swingers en genieten we ook af en toe van WAP feestjes met XTC, lachgas, GHB en soms ook ketamine. Hoe heerlijk kan het leven zijn. Maar we zijn ook benieuwd naar trippen en wat dit ons kan geven. Ook voor mijzelf persoonlijk en emotioneel. Truffels (Mexicana en Pink Paradise) deed ons niet zo veel (ik nam steeds 18gr). Toen heb ik 1P-LSD genomen en 1 zegel (100ug) deed niet veel. Afgelopen week 2 zegels genomen en dat was een mooie intense en emotionele trip. We gingen naar het bos en de bomen waren 1 krioelende massa van tentakels en zwierden sierlijk. De wolken en het zand vormden kaleidoscopische patronen. Prachtig! En ik heb letterlijk tranen gelaten bij het eten van een verse aardbei. Ook gingen mijn gedachten ergens heen. Voor mijn gevoel wil ik ergens heen met een bepaald doel maar ben daar nog niet. Dit hoop ik met verdere trips uit te vinden. Closed eye was er vrijwel niets. O ja en Mario Kart is met lsd een aanrader! Mijn 2de keer ketamine sloeg echter alles. Tijdens een WAP feest had ik eerst spacecake en XTC op. Toen nam ik later na de ketamine een balonnetje en die bleef hangen en leek over te slaan naar een trip. Ik besefte eerst niet wat er gebeurde en wist niet dat ik hiervan kon trippen. In gedachte leek ik een keuze te hebben om verder te gaan. Ik was nieuwsgierig en toen deed ik in gedachte mijn ogen open (terwijl ze dicht waren) en er vormde zich een straat. Loeischerp alsof ik daar stond. Later vloog ik door een soort tunnel en vormden zich kleurrijke figuren als puzzels die leken te bewegen met op de muziek. Het was eerst wat eng maar daarna een geweldige beleving. Nu heb ik wat vragen: Klopt het dat een K en LSD trip zo verschillend zijn? Ik was met K echt ergens anders met keiharde en scherpe felle visuals. Maar ook met patronen op muren en huid zoals LSD. Kan een K trip ook zonder andere middelen optreden? Of zijn er tips om die op te wekken? Ik weet namelijk niet of de trip ontstond door een combinatie van andere middelen die avond. Heb wel het gevoel dat lachgas de trigger was. Is het mogelijk om trips dieper te doorgronden met herinneringen van voorgaande trips? Kan er een reden zijn dat zowel mijn vrouw als ik niet echt reageren op truffels? Of liggen onze verwachtingen te hoog. LSD is mooi maar duurd net 5 uur te lang. Na de top zijn de visuals er snel uit maar ben je er nog niet klaar mee. Is er een alternatief vergelijkbaar middel behalve truffels? Alvast super bedankt!"
"BenzoLiefhebber zei: Ik heb een soortgelijke ervaring opgedaan met Ketamine. Dit heeft voor mij wel wat veranderd en hopelijk durf ik ooit weer daar te komen, helaas door tolerantie moet ik dan wel erg veel nemen. Klik om te vergroten... Was dit puur K of ook een combinatie met andere middelen? Ik denk dat ik vandaag alvast wat 4-HO-MET bestel. Wellicht ga ik dat volgend weekend eens proberen met 1.5 pellet a 20mg. Ben ook benieuwd of muziek en aanrakingen net zo intens zijn als met LSD."
"Zojuist 4-HO-MiPT en 4-HO-MET besteld. Volgend weekend beide pillen na elkaar proberen. Ben heeeeel erg benieuwd naar wat het mij gaat geven Bij trip reports staan leuke ervaringen met deze combo"
"trippymeeuw zei: Ben 1x zo ver weggeweest van Keta dat ik overtuigd was dat ik dood was. Klik om te vergroten... Holy shit, dat is wel heftig. Toch zou ik graag mijn vorige trip willen herbeleven en doorgaan waar het stopte. Hoeveel heb je toen genomen en hoe? Had je toen ook andere middelen gebruikt? Boyman zei: Heb je het nog geprobeerd? En hoe vond je het? Klik om te vergroten... Jazeker Het was heel interessant. Ik had een dosis van 20/20 om te proberen. De 4-HO-MiPT lijkt behoorlijk veel op LSD, zeker alleen al de come-up: het beetje misselijke gevoel in de keel, maar gelukkig neemt dat snel af. Daarna is er ook een verhoogd gevoel bij aanrakingen, voel je je heerlijk en vrolijk en is de beleving van muziek extra intens. Qua visuals valt het daarbij tegen, zoals open als closed en was het eigenlijk niet tot nauwelijks aanwezig. We zijn toen naar de Grevelingen gereden en daar nam ik de MET (zo'n 1,5 later dan de MiPT). En wauw.....die gaf zeker visuals!!! Zeker vergelijkbaar met de 200um LSD die ik hiervoor had genomen: wuivende en krioelende bomen, wat soms lijkt op een zee van tentakels. Een spectaculaire lucht met patronen in de wolken, hervormende wolken en een soort time-lapse effect van lichtinval. De grond danste en golfte vrolijk. En nu had ik ook CEV met mooie kleuren en patronen die ik bij LSD niet had. Helaas had ik geen headset mee, want ik heb het gevoel dat de CEV daar flink mee gestimuleerd kunnen worden. Daarbij duurde het inderdaad max 4 uur totdat de effecten weg waren en tot zo'n 6 uur waarbij ook het high gevoel in je hoofd vrijwel weer weg was. Al met al een geweldige eerste ervaring! Maar het grote verschil is dat deze middelen puur het LSD gevoel en visuals geven, maar zonder de diepgang en emoties. Tenminste, dat leek tijdens deze eerste ervaring. Verder denk ik dat het ook geweldig kan zijn op een festival/hardcore feest ipv XTC. De volgende keer staat LSD weer op de planning met een dosis van 300um. Het lijkt of ik gewoon wat minder reageer en meer nodig heb. Bij 100 voelde ik wel veel, maar zag ik erg weinig: alleen een beetje ademende objecten. Bij 200um zag ik echt veel meer en kon ik het prima handlen: we zijn zelfs naar een pannenkoekrestaurant geweest. En ik heb toen emoties en gedachten gehad die volledig nieuw voor me zijn. Hier wil ik dus zeker meer over ontdekken voor mezelf. En de volgende keer MiPT/MET probeer ik 20/30 of zelfs 20/40."