Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWelke dosis LSD met alleen ayahuasca ervaring?

Welke dosis LSD met alleen ayahuasca ervaring?

8 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
W
WeekendTripLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hallo, mijn schoonzus komt volgende week langs voor haar allereerste 1P-LSD-trip. Ze heeft inmiddels al wel 2 ayahuasca-groepssessies meegemaakt die meerdere over dagen plaatsvonden.

Welke dosering raden jullie aan?
Ik denk aan 150 / max 200 ug maar ik heb zelf geen ervaring met ayahuasca dus ik kan het niet vergelijken.

Alvast dank voor het meedenken.
C
CasrusLid
01-01-2024, 00:00
#2
Wat willen jullie precies met die P-LSD, waar en wanneer?
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#3
WeekendTrip zei:
Hallo, mijn schoonzus komt volgende week langs voor haar allereerste 1P-LSD-trip. Ze heeft inmiddels al wel 2 ayahuasca-groepssessies meegemaakt die meerdere over dagen plaatsvonden.

Welke dosering raden jullie aan?
Ik denk aan 150 / max 200 ug maar ik heb zelf geen ervaring met ayahuasca dus ik kan het niet vergelijken.

Alvast dank voor het meedenken.
Klik om te vergroten...
Voor een beginner met LSD gewoon beginnen met 100 ug. Daar trippen de meesten al goed op. En ben je 1 van de weinigen waar dat te weinig is, dan kun je de volgende keer wat hoger doseren. Beter te laag gedoseerd dan te hoog. Bijnemen met LSD heeft trouwens maar beperkt nut, door de rap inzettende tolerantie die je lichaam ertegen ontwikkelt na inname. Imo gewoon dan beter accepteren voor wat het is en een volgende keer iets hoger gaan qua dosering. Ook niet meteen gaan verdubbelen dan natuurlijk.

Ik heb zelf dan geen ervaring met ayahuasca, maar wel met andere tripmiddelen en deze zijn vaak zo verschillend dat je bijvoorbeeld niet kunt zeggen: ik heb al ervaring met LSD, dus kan ik wel beginnen met een hoge dosering paddo's. Nee, beter gewoon rustig aan bekend worden met een nieuw middel.

Persoonlijk zou ik jullie beiden dus gewoon 100 ug elk aanraden.
G
GeneesmiddelLid
01-01-2024, 00:00
#4
@WeekendTrip

Ondanks de ayahuasca ervaringen is het verstandig om met een nieuwe stof een instapdosis te nemen. Overmoed ligt op de loer.

100ug is een mooie startdosis.

Ayahuasca is heftig spul, maar het blijven toch nog maar twee psychedelische ervaringen in totaal.

Wel heel veel plezier!
W
WeekendTripLid
01-01-2024, 00:00
#5
Casrus zei:
Wat willen jullie precies met die P-LSD, waar en wanneer?
Klik om te vergroten...
Volgende week trippen zoals ik had beschreven :wink:
En gewoon thuis met mijn vrouw als tripsitter die ons ook ergens heen kan rijden


Mindless zei:
Voor een beginner met LSD gewoon beginnen met 100 ug. Daar trippen de meesten al goed op. En ben je 1 van de weinigen waar dat te weinig is, dan kun je de volgende keer wat hoger doseren. Beter te laag gedoseerd dan te hoog. Bijnemen met LSD heeft trouwens maar beperkt nut, door de rap inzettende tolerantie die je lichaam ertegen ontwikkelt na inname. Imo gewoon dan beter accepteren voor wat het is en een volgende keer iets hoger gaan qua dosering. Ook niet meteen gaan verdubbelen dan natuurlijk.

Ik heb zelf dan geen ervaring met ayahuasca, maar wel met andere tripmiddelen en deze zijn vaak zo verschillend dat je bijvoorbeeld niet kunt zeggen: ik heb al ervaring met LSD, dus kan ik wel beginnen met een hoge dosering paddo's. Nee, beter gewoon rustig aan bekend worden met een nieuw middel.

Persoonlijk zou ik jullie beiden dus gewoon 100 ug elk aanraden.
Klik om te vergroten...
Ikzelf heb nu 4x LSD genomen en iedere keer met 100 opgehoogd. Die laatste was mind-blowing... Zie ook mijn report.

Maar dan laat ik haar idd met 1 zegel beginnen


Geneesmiddel zei:
@WeekendTrip

Ondanks de ayahuasca ervaringen is het verstandig om met een nieuwe stof een instapdosis te nemen. Overmoed ligt op de loer.

100ug is een mooie startdosis.

Ayahuasca is heftig spul, maar het blijven toch nog maar twee psychedelische ervaringen in totaal.

Wel heel veel plezier!
Klik om te vergroten...
Thanks, dan houden we het safe
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#6
WeekendTrip zei:
Ikzelf heb nu 4x LSD genomen en iedere keer met 100 opgehoogd. Die laatste was mind-blowing... Zie ook mijn report.

Maar dan laat ik haar idd met 1 zegel beginnen
Klik om te vergroten...
Ah oké, ik had verkeerd aangenomen dat jij ook nieuw was met LSD.

Misschien er wel een beetje om denken dat jullie enigszins in dezelfde dimensie zitten met trippen. :wink: Da's wel zo leuk.
W
WeekendTripLid
01-01-2024, 00:00
#7
Mindless zei:
Ah oké, ik had verkeerd aangenomen dat jij ook nieuw was met LSD.

Misschien er wel een beetje om denken dat jullie enigszins in dezelfde dimensie zitten met trippen. :wink: Da's wel zo leuk.
Klik om te vergroten...
Dat had ik misschien wel moeten vermelden ja 🙈

Maar het zou zeker leuk zijn als we op 1 level zitten. Alleen doet 1 zegel niet veel bij mij.
Denk dat ik er zelf dan 2.5 of max 3 neem.

Heb je tips om in dezelfde dimensie te komen en blijven? Wellicht met een route planner? 😎😉

We gaan sowieso Mario Karten en wellicht lekker naar buiten als het weer dat toelaat.
Verder veel muziek en mijn "cave" weer optuigen.

Denk dat we de grootste lol gaan hebben.

Misschien Zlzelf hamburgers maken. Met 4 zegels was dat laatst werkelijk hilarisch maar ook een smaak explosie 😂 (zie ook mijn report)
G
GeneesmiddelLid
01-01-2024, 00:00
#8
RC Supplier zei:
:竖起大拇指:
Klik om te vergroten...
👍Net nog Pekingeend gegeten 👍 goed gekookt🐣🦆
W
WeekendTripLid
01-01-2024, 00:00
#9
RC Supplier zei:
:竖起大拇指:
Klik om te vergroten...

Ja dat gaan we zeker doen...thanks

🙄🤔

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."