Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"heb nog een vraagje , kunnen meisjes ook problemen krijgen met sex door de X ?"
"Ik vind het ook wel lekker, alleen vind ik het jammer dat je de joint niet voelt binnenkomen !"
"'t was een goed feest zeker ? spijtig dat ik er niet kon bijzijn"
"Ik wil m'n joint proeven , ik vind dat je toch nog wel een beetje moet voelen en vooral proeven , wat bij mij niet het geval is !"
"Solidius zei: Pepnoize zei: hehe sorry maar nog een klein vraagje is er een remedie voor het kaakklemmen ? kheb altijd al snel gehad da der een stukje van men tand af brak (zwak gebit ofzo ? tandarts wist niet hoe het kwam ) maar anyway ik ben dus bang dat ik met mijn xtc te nemen mijn tanden kapot ga bijte!! Klik om te vergroten... Je moet het wel erg goed voormekaar hebben als je nu al bang bent dat je je tanden stuk bijt tijdens gebruik. Anyways, het ligt eraan. Als je speedpillen hebt (MDA) dan ga je onbewust wel ff lekker stuiteren met je kaken. Bij pure MDMA komt het nauwelijks voor. Klik om te vergroten... Ik ken toch vele mensen die het wel hebben bij MDMA ! En ik zou zeker geen kauwgom meenemen , dan heb je niet door dat je op je tanden aan het bijten enzo... Gewoon op tijd eens op letten en er mee stoppen , ik denk wel niet dat je van 2 pilletjes gaat tanden bijten. Heb er eens 3 op 1 uur genomen en ik had het niet , hangt ook wel van persoon tot persoon af ..."
"Je moet je niet zoveel zorgen maken. Gewoon beetje verstoppen en Go with the flow ... Ze gaan heus niet iedereen controleren, als ze echt willen dat er 0% drugs is gaat er maar de helf van het volk komen"
"temmy zei: nouja, vandaag te horen gekregen van men dealer dat ik pille nooit op tijd kan krijgen. dus tword niks voor dit feestje. bedankt voor alle informatie en tips. de eerste keer komt binnekort wel, ben er helemaal klaar voor(op een feestje waar er minder security is ) Klik om te vergroten... Zoek een andere dealer"
"Als ik xtc gepakt heb en rook dan een jointje voel ik er nix van ! Je kan zo'n dikke joint rollen als je wil , je voelt hem simpelweg niet binnekome . Persoonlijk vind ik dan dat je je wiet wegwerpt !"
"tegen mensen praten die er helemaal niet waren ! vond het wel een beetje eng."
"Heb het ook , gewoon proberen met te leven"