Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsop naar de k-hole.

op naar de k-hole.

18 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
B
BartyoLid
01-01-2024, 00:00
#1
Geen probleem :)
Ik wist het ook pas sinds kort, sinds een paar dagen wordt t forum hier volgespamt maar sinds gisteren ofzo is deze manier om te ontlopen bekend gemaakt, and I love it :hearteyes:
h
hannusLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik heb hier 740mg 70%pure ketamine liggen, ik wil graag voor de k-hole gaan.
Ben bezig met een neusspray te fabriceren.
Heb wel paar vraagtjes omdat ik graag wel beetje zekerheid heb en niet voor grote verrassingen kom te staan.
Is het verstandig om het bij veel mensen te doen of gewoon in je 1tje?
Ik heb de afgelopen maand beetje te veel drugs gebruikt (coke en mdma) word hierdoor de werking minder?
Als ik me neusspray verneuk kan ik het dan ook spuiten of moet het daar echt puur voor zijn? want met het snuiven red ik de khole niet, wil het niet basen of in me aars steken.

bvd hannus :rolleyes:
h
hannusLid
01-01-2024, 00:00
#3
gast ga is dood..! :angry:
B
BartyoLid
01-01-2024, 00:00
#4
Klik op zijn gebruikersnaam, voeg hem toe aan je vijandenlijst en je zult geen foto's meer zien.
Wanneer je weer een "verdachte" gebruikersnaam ziet staan, klik erop, zoek berichten, krijg je teksten die met dood, dierensex en andere na schoolse activiteiten te maken hebben moet je hem ook aan je vijandenlijst toevoegen.

Genoeg over spamgedrag: ik weet niet veel over ketamine maar het lijkt me dat je het beste alleen je holletje op kan gaan zoeken. Geen tv aan of vrienden, gewoon een mp3 speler op of een lekker muziekje over de boxen. Ik denk dat Spor hier meer over kan vertellen :beer:
h
hannusLid
01-01-2024, 00:00
#5
Bedankt van die info over dat toevoegen aan vijand lijst.
Kom hier nog niet zo langs dus wist het niet.
:)
S
SporLid
01-01-2024, 00:00
#6
hannus zei:
Ben bezig met een neusspray te fabriceren.
Klik om te vergroten...

Goed bezig :sunglasses:

hannus zei:
Heb wel paar vraagtjes omdat ik graag wel beetje zekerheid heb en niet voor grote verrassingen kom te staan.
Is het verstandig om het bij veel mensen te doen of gewoon in je 1tje?
Ik heb de afgelopen maand beetje te veel drugs gebruikt (coke en mdma) word hierdoor de werking minder?
Als ik me neusspray verneuk kan ik het dan ook spuiten of moet het daar echt puur voor zijn? want met het snuiven red ik de khole niet, wil het niet basen of in me aars steken.
Klik om te vergroten...

Ik zou het gewoon in mijn eentje doen.. goeie set & setting, die in mijn k-hole op de neusspray topic vond ik persoonlijk perféct.

Coke en MDMA moeten de werking niet verminderen.

Ik zou een zelfgemaakte oplossing niet spuiten... Als alles oplost wil het alleen zeggen dat het niet met de reguliere versnijmiddelen is versneden. Zonder te testen weet je nooit zeker of het versneden is laat staan met wat. Het is een malle optie, maar iemand kwam er ooit eens mee:
Je kan de neusspray ook rectaal gebruiken :P lijkt me nog altijd prettiger als een spuit of capsule in je aars. Maar met neusspray moet het helemaal goedkomen. Anders zou je het oraal kunnen doen, maar in de meeste gevallen is dit niet echt prettig.

Tenslotte... Keta basen ? heb er ooit eerder iets over gelezen maar leek me stug en heb t nog niet geprobeerd. Weet iemand hier iets over ? Gewoon in de pijp en fik dr'in ?
h
hannusLid
01-01-2024, 00:00
#7
dankje, en ja basen lijkt me moeten kunnen zolang je het in de fik kan steken en er komt rook van af? of het goed voor je is dat is ten 2e :P
e
esth0rLid
01-01-2024, 00:00
#8
hannus zei:
of het goed voor je is dat is ten 2e :P
Klik om te vergroten...


gast, denk ff na, je wil jezelf knock-out krijgen met verdovingsmiddel voor paarden....

hoe je dat ook doet, het is niet goed voor je, wel leuk though :grin:
P
PikachuLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ik geloof hier ergens gelezen te hebben dat je voor IM/IV de vloeibare vorm nodig hebt ivm onzuiverheden ofzo... Ik kan het mis hebben. Ketamole weet dit wel.
h
hannusLid
01-01-2024, 00:00
#10
Heb het in een neusspray gedaan 370mg opgesnoven, vreemd maar waar kwam KEIHARD in een Khole.
mocht het allemaal beetje bezonken zijn komt er zeker een trip report.
Ben nu al ander halve dag brak en droomde/halucineerde nog me het apenlazerus op me werk.
Dat was wel iets minder maar verder een geweldige ervaring :grin:
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#11
Klinkt als een mooie ervaring. Ik ben benieuwd naar je trip report.
Voor een K-hole te bereiken moet je denk ik inderdaad sprayen, met snuiven bereik je dat stadium niet. Althans ik niet.
A
AldousLid
01-01-2024, 00:00
#12
Flameon zei:
Klinkt als een mooie ervaring. Ik ben benieuwd naar je trip report.
Voor een K-hole te bereiken moet je denk ik inderdaad sprayen, met snuiven bereik je dat stadium niet. Althans ik niet.
Klik om te vergroten...
Ik wel!
E
ErnstJüngerLid
01-01-2024, 00:00
#13
Flameon zei:
Voor een K-hole te bereiken moet je denk ik inderdaad sprayen, met snuiven bereik je dat stadium niet. Althans ik niet.
Klik om te vergroten...

Waaraan ligt dat verschil denk je?

Wil je hiermee zeggen dat jij sneller en vaker de K-Hole bereikt met de neusspray i.p.v. door het snuiven?

Dat zou opmerkelijk zijn. En het zou betekenen dat ik niet langer naar vloeibare K moet zoeken voor IM-gebruik, aangezien de neusspray eenzelfde effect heeft.
P
PikachuLid
01-01-2024, 00:00
#14
ErnstJünger zei:
Flameon zei:
Voor een K-hole te bereiken moet je denk ik inderdaad sprayen, met snuiven bereik je dat stadium niet. Althans ik niet.
Klik om te vergroten...

Waaraan ligt dat verschil denk je?

Wil je hiermee zeggen dat jij sneller en vaker de K-Hole bereikt met de neusspray i.p.v. door het snuiven?

Dat zou opmerkelijk zijn. En het zou betekenen dat ik niet langer naar vloeibare K moet zoeken voor IM-gebruik, aangezien de neusspray eenzelfde effect heeft.
Klik om te vergroten...

Ik denk dat de slijmvliezen in je neus de opgeloste K makkelijker opnemen dan de brokken ketamine als je het gewoon snuift. Zelf heb ik geen K meer liggen dus kan ik het niet uitproberen, heb er ook eigenlijk niet heel veel behoefte aan, met snuiven ging t altijd wel lekker maar het voelde meer als instant-dronkenschap dan als een psychedelische drug. Hmm... heb ik te weinig genomen ?
h
hannusLid
01-01-2024, 00:00
#15
Ik ga weer even keta proberen en nu zonder k-hole en whiskey, kijken dat wat is. :hearteyes:

Als het echt leuk is stuur ik wel een kaartje.
S
SporLid
01-01-2024, 00:00
#16
ErnstJünger zei:
Wil je hiermee zeggen dat jij sneller en vaker de K-Hole bereikt met de neusspray i.p.v. door het snuiven?
Klik om te vergroten...

In zeker zin wel ja;

De stof opzich is niet anders, maar de manier is een stuk makkelijker om "door" te gaan;

ik heb het vaker geprobeerd met lijntjes klaarleggen maar daar spelen verschillende problemen een rol; om te beginnen na 8 lijnen ofzo is het een hele opgave om verder te snuiven, ik ga tenminste altijd erg scheef zien van keta wat het er niet bepaald makkelijker op maakt. Daarbij heb ik ook wel eens gehad dat ik de boel omstoot met me lompe ketakop, en als er geen lijntjes meer ligegn krijg ik het ook niet geregeld om die te leggen als ik al zo vaak ben. Dit geld ook als ik het niet omkieper en ze gewoon op zijn. Bijleggen is er bij mij op weg naar een k-hole niet meer bij...

Neusspray daar in tegen hoef je niet voor de kijken, kun je laten vallen, kan gewoon niets mee gebreuren. En ik kon nog liggend bij spritsen, probeer dat maar eens met poeder !
W
WartaalLid
01-01-2024, 00:00
#17
Als je ketamine probeert te roken krijg je zwarte rook een groenige vlam. Absoluut niet rookbaar dus.
S
SporLid
01-01-2024, 00:00
#18
^op de een of andere manier geloofde ik al niet dat je ketamine echt kan roken...

Volgens mij bedoelde degene die dat ooit als eerste hier op df gezegd heeft het verdampen van pharmaceutische vloeibare ketamine
t
trippykeesLid
01-01-2024, 00:00
#19
hannus zei:
Ben nu al ander halve dag brak en droomde/halucineerde nog me het apenlazerus op me werk.
Klik om te vergroten...
drugs-misbruik :confused:
doe het dan ff op een moment dat je niet brak op je werk hoeft te zijn..

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."