Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsketamine blaas

ketamine blaas

4 antwoorden
9 weergaven
18-5-2026
T
Timmie94Lid
01-01-2024, 00:00
#1
ja idd, heb dat ook gezien, volgens mij van National Geographic, drugs inc over Ketamine. En heb ook ergens gelezen inderdaad dat ketamine waarschijnlijk de blaas kapot maakt ofzo, mensen die vaker gebruiken zouden ook sneller last hebben van blaasontsteking, of het gevoel hebben dat ze een ontsteking hebben. maar is nog te weinig research gedaan om met zekerheid te zeggen maar doctoren denken dus dat keta slechte invloed heeft op blaas. wat er met je maag/darm gebeurt weet ik niet, heb daar nooit iets over gehoord/gelezen.
W
WartaalLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ketamine sloopt de beschermlaag in je blaas, daardoor heb je sneller een blaasontsteking en als je dan door blijft pakken kan je dus definitief je blaas beschadigen. Heeft zover ik weet geen effect op je maag / slokdarm.
b
baksteen13Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik vraag me af hè,
als je door teveel ketamine je halve blaas eruit pist (figuurlijk voor de onwetenden)
wat gebeurt er dan wel niet met je slok darm en maag door ketamine.
is het een bepaalde reactie in de blaas dat nergens anders in het lichaam plaats vind?

groeten
H
HerbalismeLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ketamine heeft op langgebruik bij SOMMIGE gebruikers heel wat nadele effecten op blaas die NOOIT meer kunnen genezen, let dus op!
Ik zou je arts hier om meer raad voor vragen ;/

http://www.youtube.com/watch?v=u1fyV8WNuRE
Hierop zie je hoe ketamine een man zijn blaas helemaal vernietigde en de blaas verkleinde naar de grootte van een tennisbal.

Greets,
Herbalisme
H
HendroidLid
01-01-2024, 00:00
#5
Heb laatst een documentaire gezien van een jongen die elke dag meer dan een halve gram ketamine gebruikte en steeds als hij moest pissen kwam er ook bloed uit dus het is wel degelijk slecht voor je blaas en nieren.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."