#1
ja idd, heb dat ook gezien, volgens mij van National Geographic, drugs inc over Ketamine. En heb ook ergens gelezen inderdaad dat ketamine waarschijnlijk de blaas kapot maakt ofzo, mensen die vaker gebruiken zouden ook sneller last hebben van blaasontsteking, of het gevoel hebben dat ze een ontsteking hebben. maar is nog te weinig research gedaan om met zekerheid te zeggen maar doctoren denken dus dat keta slechte invloed heeft op blaas. wat er met je maag/darm gebeurt weet ik niet, heb daar nooit iets over gehoord/gelezen.