Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Nog leden die naar Project Hardcore gaan aanstaand weekend? Ikkuhh wel.."
"Neodar zei: Manonnie zei: 4 Dec. Nightmare sowieso! Klik om te vergroten... Misschien, even kijken wat mijn vienden doen, ze zitten een beetje krap bij kas :P Greetzzz: Neo Klik om te vergroten... Haha jij ook al met dat probleem? Als het aan mij ligt pak ik ook het liefst minimaal elke maand toch wel een feest mee, maarja degenen met wie ik altijd ga zeggen het geld beter te kunnen gebruiken. In het leven moet je lol maken denk ik dan maargoed. Project.. Was een heeeeerlijk waus feest zeg...."
"Aanwezig, vertrek nu"
"Decibel 2010 was echt een super vet feest. En ook zoveel mensen wous, haha En duik zo m'n bed in, heb net als degenen boven me nog een nachtje in te halen, heb nog nieteens een poging tot slapen gedaan want wist al dat dat toch kansloos was"
"NorthernLightBE zei: Wil er wel ff bij melden dat ik ook prima heb gezegd toen ik nog maar 2 lijnen over had, en hoe graag ik ook wou kon ik prima zeggen "deze 2 lijnen hou ik voor morgen". Dus ik kan wel degelijk coke weerstaan. Wanneer je moet opletten met coke is niet op het moment dat je er zin in hebt ofzo, maar het moment dat je op een eerder moment jezelf voorneemt om het niet te doen, en tegen beter weten in toch doet terwijl je weet dat het echt een heel ongepast moment is/ je eigen beloftes verdraait. Let op met coke, het kan een enorme kutdrugs zijn. .Maar ik denk, als je er in slaagt om het recreatief te gebruiken en steeds sterker te zijn dan de sos, dat je een best leuke tijd eraan kunt beleven. Klik om te vergroten... Beste NorthernLightBE, Als ik zo je reacties lees denk ik dat je toch op moet passen met de coke. Al zul je dit zelf uiteraard ook wel weten, aangezien je een actieve DF'er bent. Gebruik je dagelijks coke? Zou het je lukken om een week of 2 geen coke te gebruiken als je dat zou proberen? Denk daar is over, of nog beter probeer het eens. Als je nu denkt "Nee geen zin om dat te proberen" ben je er misschien onbewust toch wel een beetje aan verslaafd. Tevens, je eigen quote: Laten we eerlijk zijn; coke is erg duur en zoveel beleef je er niet aan. Klik om te vergroten... Waarom gebruik je het dan zo regelmatig als ik vragen mag? Gr, WappieWappie"
"kimz19 zei: dat heb ik ook inderdaad, en ook erg vaak! maar ook de dagen erna.. ik heb ook geen idee hoe het komt Dreuge zei: Ik heb af en toe dat ik aan de pep de hele tijd het gevoel heb dat ik moet pissen, maar dan sta ik voor de wc en gebeurd er niks. Weet niet of dat ook para shit is of komt omdat je lichaam gewoon in de war raakt. Klik om te vergroten... Klik om te vergroten... Op welke manier heb je dat? Dat je het gevoel hebt dat je moet pissen, je naar de WC gaat en dan opeens niet meer hoeft? Of dat je het gevoel hebt dat je moet pissen, je naar de WC gaat en moeite hebt met, of niet kunnen plassen? Want dat laatste komt bij meer mensen voor, ook bij mij. Vooral bij pep en MDMA. Maarja dan zijn er de bekende trucs zoals gaan zitten in plaats van staan, een kraan laten lopen, e.d. Mij lukt het altijd uiteindelijk wel."
"kimz19 zei: ik heb inderdaad ook het laatste ik ben een vrouw dus ik zit al op de wc haha. maar al die dingenw erken soms niet en dan begin ik me er echt aan te ergeren en loop ik wel 30 keer naar de wc ook blijf ik wel rustig zitten en probeer ik me te ontspannen maar dat helpt niet.. echt vaag Klik om te vergroten... Tja, in ieder geval niets om je zorgen over te maken want dat ik nogal een veelvoorkomend probleem. Alleen kan het wel vervelend zijn inderdaad. Iedereen heeft er zo z'n eigen oplossingen voor. Je kunt de onderstaande topics ( en er zijn er ongetwijfeld nog meer over dit onderwerp ) eens doorlezen, wie weet vind je de 'gouden tip'. viewtopic.php?f=3&t=9483 viewtopic.php?f=3&t=28462"
"Denk dat er wel MDMA in heeft gezeten, maar een erg lage dosering in ieder geval. Beter doe je het volgende keer gewoon goed. En dan niet op school, haha. Dit zal, zoals ik het lees, ook niet echt een behoorlijke indruk op je hebben achter gelaten. Dat terwijl de eerste keer MDMA voor bijna iedereen een onvergetelijke ervaring is. Een ervaring die vele malen heftiger is dan jouw 'trip'. Maar nogmaals, doe het niet op school man. Stel dat die capsules wel bommetjevol MDMA hadden gezeten was je goed leip geworden en dat had je echt nooit verborgen kunnen houden. Met alle gevolgen van dien.."
"Inderdaad, aan GBL komen is kinderspel. Heb laatst ook wat gehaald. FF Goog'len en je komt al een hoop site's tegen. Op één van die site's vond ik een telefoonnummer, even gebeld en kon het gelijk ophalen. Verders ook geen vragen over wat ik ermee van plan was of iets dergelijks, al wist die beste man dat wel natuurlijk.."
"DeepPurple zei: Ik heb een wisselvallige plasser. In erectie ben ik wel tevreden; niet geheel recht, minimaal gemiddelde grootte en zowel ik als alle vrouwen hebben er plezier van. Dat valt me overigens wel op: iedereen hier zegt dat zowel zij zelf als 'de vrouwtjes' altijd tevreden zijn. Ik hoor juist altijd dat vrouwen zo blij met mijn sociale en langdurige bedprestaties zijn omdat de meeste andere mannen hen tegenvallen! Of zijn wij df'ers gewoon een uitzonderlijke groep die echt alleen maar potentievolle sekskoningen herbergt? Anyway, terug naar de wisselvalligheid. Die slaat op de grootte in slappe vorm. Hij kan soms ondergemiddeld klein zijn, soms lijkt het juist een echte vleeslul. Tijdens drugsgebruik is hij sowieso klein, al kan ik wel altijd een volledige erectie krijgen om dat even te compenseren. Maar het is nog wel eens het geval geweest dat ik met een penis waar ik niet trots op was, stond te douchen met mijn teamgenoten. Ik schaamde me verder niet echt, hij is andere keren juist wel groot (en dit is niet puur temperatuur afhankelijk) maar ik vind het vooral opvallend! Daarom weet ik niet of het concept bloed- en vleeslul wel bestaat want ik heb ze beiden! Andere mensen met dezelfde ervaring? Klik om te vergroten... Daar heb ik ook wel last van, maar dat is alleen drugsgebruik-afhankelijk bij mij. Vooral na flink pep gebruik, poehh dan is het vaak even zoeken waar die heen is.."