Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsEerste keer MDMA

Eerste keer MDMA

13 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
j
joey1234Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik ben niet zo goed in verhalen schrijven. Toch ga ik proberen het hier neer te zetten.

Vandaag op school had ik 2 mdma capsules goedkoop gekregen. Die gozer had geld nodig voor een broodje maar, hij had geen zin om naar de bank te gaan. Hij zei dus als ik een broodje voor hem kocht €3,50 zou ik er 2 krijgen + ik zou de hele dag met hem mee mogen roken. Heb maar 2 sigaretten van hem gerookt. Ik nam dus een eerste capsule in. Zat in de klas en ik voelde me meer alsof ik niet wou praten erg onsociaal, maar wel hard werken wat ik normaal nooit doe. De eerste voelde ik licht en bijna helemaal niet. Uur later pakte ik de tweede en weer voelde ik niks. Althans dat dacht ik. Toen ik in de bus naar huis zat voelde ik alsof me ogen 4x zo groot waren dan normaal. Hele tijd te knarstanden. Hevige trillingen, en het gevoel alsof ik ergens vreemd was. Ik voelde alsof alles langzamer ging wat ik wou doen, praten ging ook heel langzaam. Achteraf gezien was het een goede trip denk ik.
f
funky_skunk_junkyLid
01-01-2024, 00:00
#2
Het mag wel ietsje uitgebreider, zoals wat je voelde en wat je allemaal hebt gedaan of noem het maar op. :grin: Lees anders eens wat andere tripreports, misschien dat die je kunnen helpen.
Maar niet zo verstandig om op school te nemen hè (en om iets te nemen zonder te testen ook natuurlijk, maarja!) , school is te belangrijk om het te verkloten. ( Spreek uit ervaring :P )
Fijn dat je het leuk hebt gehad, kan niet wachten tot ik weer mag :rock:
j
joey1234Lid
01-01-2024, 00:00
#3
funky_skunk_junky zei:
Het mag wel ietsje uitgebreider, zoals wat je voelde en wat je allemaal hebt gedaan of noem het maar op. :grin: Lees anders eens wat andere tripreports, misschien dat die je kunnen helpen.
Maar niet zo verstandig om op school te nemen hè, school is te belangrijk om het te verkloten. ( Spreek uit ervaring :P )
Fijn dat je het leuk hebt gehad, kan niet wachten tot ik weer mag :rock:
Klik om te vergroten...
Ja is zo, daar dacht ik pas achteraf aan, ik ben blij dat die eerste geen effect had. Ja sorry ben niet goed in verhalen schrijven hahah :P.
f
funky_skunk_junkyLid
01-01-2024, 00:00
#4
Maakt niet uit, je hebt het geprobeerd toch :grin:
Als ik jou was zou ik het dus sowieso niet meer op school doen, ik vind zelf thuis spacen met m'n vriend of met een groep op een feest fantaaastisch :hearteyes:
j
joey1234Lid
01-01-2024, 00:00
#5
funky_skunk_junky zei:
Maakt niet uit, je hebt het geprobeerd toch :grin:
Als ik jou was zou ik het dus sowieso niet meer op school doen, ik vind zelf thuis spacen met m'n vriend of met een groep op een feest fantaaastisch :hearteyes:
Klik om te vergroten...
Ik ook, maar MDMA valt te hard op dan moet ik al echt bij iemand gaan logeren. Heel raar maar me moeder heeft gelijk door dat ik anders ben. Terwijl het eigenlijk volledig was uitgewerkt.
E
EinsteinLid
01-01-2024, 00:00
#6
Wat een spannende ervaring :confused:
Had gewoon een paar goede pillen gekocht van een zeer betrouwbaar persoon, daar één van getest en de rest (bij goede testresultaten) met wat vrienden weggeklapt in een leuke omgeving met wat chille muziek etc. Dit lijkt me nou niet de manier waarop je je eerste keer XTC een onvergetelijke ervaring maakt, was ook niet bepaald (een hoge dosis) MDMA als ik dat zo lees.
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#7
Eerste keer MDMA en het was niet geweldig. Óf het was geen MDMA, of het was te weinig.
j
joey1234Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Ik heb niet zoveel verstand over MDMA het kan ook iets anders zijn geweest maar die persoon zij mdma, je moet het maar van iemand zijn woord hebben of laten testen. Ik weet niet of MDMA een drugs opzich is of een noemer voor bepaalde drugs.
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#9
Trillen knarsentanden klinkt bij mij meer als pep, of andere oppepper in me oren mijn eerste keer mdma kon ik zo in slaap vallen tijdens de werking was heerlijk ontspannen,los enzovoorts :hearteyes:

Verder kort en krachtig reportje!
E
EinsteinLid
01-01-2024, 00:00
#10
joey1234 zei:
Ik weet niet of MDMA een drugs opzich is of een noemer voor bepaalde drugs.
Klik om te vergroten...
Dat is al een probleem.
W
WappieWappieLid
01-01-2024, 00:00
#11
Denk dat er wel MDMA in heeft gezeten, maar een erg lage dosering in ieder geval. Beter doe je het volgende keer gewoon goed. :wink: En dan niet op school, haha.

Dit zal, zoals ik het lees, ook niet echt een behoorlijke indruk op je hebben achter gelaten. Dat terwijl de eerste keer MDMA voor bijna iedereen een onvergetelijke ervaring is. Een ervaring die vele malen heftiger is dan jouw 'trip'. :wink:

Maar nogmaals, doe het niet op school man. Stel dat die capsules wel bommetjevol MDMA hadden gezeten was je goed leip geworden en dat had je echt nooit verborgen kunnen houden. Met alle gevolgen van dien..
I
IntoxicationLid
01-01-2024, 00:00
#12
WappieWappie zei:
Denk dat er wel MDMA in heeft gezeten, maar een erg lage dosering in ieder geval. Beter doe je het volgende keer gewoon goed. :wink: En dan niet op school, haha.

Dit zal, zoals ik het lees, ook niet echt een behoorlijke indruk op je hebben achter gelaten. Dat terwijl de eerste keer MDMA voor bijna iedereen een onvergetelijke ervaring is. Een ervaring die vele malen heftiger is dan jouw 'trip'. :wink:

Maar nogmaals, doe het niet op school man. Stel dat die capsules wel bommetjevol MDMA hadden gezeten was je goed leip geworden en dat had je echt nooit verborgen kunnen houden. Met alle gevolgen van dien..
Klik om te vergroten...
als je zoveel rekening houd met de bij-effecten (knarstanden, strakke ogen) zonder dat je het hoofdeffect voelt (sociaal, verliefd etc) dan zet ik m'n geld in op speed.. van een lage dosering mdma ga ik zelfs niet knarstanden !!!!!!!!!!!
T
TjerLid
01-01-2024, 00:00
#13
25tolife zei:
Trillen knarsentanden klinkt bij mij meer als pep, of andere oppepper in me oren mijn eerste keer mdma kon ik zo in slaap vallen tijdens de werking was heerlijk ontspannen,los enzovoorts :hearteyes:

Verder kort en krachtig reportje!
Klik om te vergroten...

Knarstanden , Bijten hoort ook by MDMA hoor :)
k
k00kLid
01-01-2024, 00:00
#14
Tjer zei:
25tolife zei:
Trillen knarsentanden klinkt bij mij meer als pep, of andere oppepper in me oren mijn eerste keer mdma kon ik zo in slaap vallen tijdens de werking was heerlijk ontspannen,los enzovoorts :hearteyes:

Verder kort en krachtig reportje!
Klik om te vergroten...

Knarstanden , Bijten hoort ook by MDMA hoor :)
Klik om te vergroten...

Noem het maar gewoon bekfietsen! :grin:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."