Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"MDMA hallucinaties zijn leuk, maar wel met mate vind ik. Ze lijken ook zo echt, al zijn het de meest onnozele dingen"
"Re: puure mdma 1st time Dit is gewoon misbruik, slim hoor, ook van je vrienden, dat ze je dat laten doen, je snapt toch zeker zelf ook wel, dat als je het normaal bij 3 ps oid houdt, dat je niet een halve gram kristal weg kan werken? edit: Nou goed, om je nog een tip van oma mee te geven Volgende keer als je wat nieuws uit gaat proberen, vraag aan een betrouwbaar iemand (Of hier op het forum) wat ongeveer een normale dosis is, en haal het bij een betrouwbaar iemand die het heeft laten testen, of koop wat en laat het zelf testen"
"Wat ik hier zeker wel zie, is dat de meeste mensen in mijn omgeving die alleen mdma/pep/coke gebruiken zichzelf zeer slecht hebben ingelezen en geen flauw benul hebben wat nou wel/niet kan (wat gevaarlijk kan zijn).. Ik gebruik zelf eigenlijk alleen mdma, bij pep vind ik het verrot dat je, uren nadat het is uitgewerkt, nog steeds niet kan slapen, coke vind ik te duur en tripmiddelen/downers kan ik simpelweg niet zo goed tegen, dan moet ik me echt perfect voelen, wat niet vaak voorkomt :P"
"Een vrachtauto vol met kisten, in die kisten zaten mensen , die werden uitgeladen met een heftruck:P Ben een keer uit een doodlopend tunneltje in een parkje komen lopen, parkje bestaat wel, tunneltje niet:P Overal koetsen ipv autos Muren die ineens op me af vlogen, gangen die draaiden en vervormden, was een iets minder leuke ervaring:P Verder heel vaak mensen in de verte, of fietsers"
"gtje zei: hahaha en ook hier heb je van die gein porrums die het hebben over dubbel en zefls drie dubbele pillen ...DIE BESTAAN NIET verkoop praatjes ... geloof je het niet??? ik heb hier nog wel 10 dubbele blauwe pillen dan voor je hoor ... daar stuiterd je ridder ook hard van :P Klik om te vergroten... In 9 vd 10 gevallen heb je gelijk, maar een tijdje terug had ik witte dolfijntjes, 2 soorten, beide wit met bruin gespikkeld, kwamen bij dezelfde dealer weg, maar 1 soort was 2x zo dik als de ander.. Van 1 dunne werd ik net zo scheef als van een halve dikke...ook de die-hard gebruikers waren erg onder de indruk van de dikke variant.. kan ze nu niet meer krijgen.. wel dikke witte dolfijntjes, maar niet dezelfden Edit: Witte ying/yangs waren mijn favo trouwens, zat niet zoveel mdma in, je voelde je gewoon goed"
"Naar mijn idee is het vrijwel nooit jou schuld , zij beginnen zelf met de drugs toch? Na 1x slikken ben je niet verslaafd, gaan ze het misbruiken, doen ze het zelf, `t is vrij simpel"
"caatje zei: Wakkoe zei: Naar mijn idee is het vrijwel nooit jou schuld , zij beginnen zelf met de drugs toch? Na 1x slikken ben je niet verslaafd, gaan ze het misbruiken, doen ze het zelf, `t is vrij simpel Klik om te vergroten... Dan lees je zijn verhaal in het begin niet goed.....daarin staat in het laatste stuk hoe HIJ zich zorgen maakt. Dat is de reden van dit topic. Natuurlijk nemen ze het zelf tot zich maar als aanbieder voel je je niet jofel als er iets mis gaat. En vooral hij niet als ik zo door t topic heen lees. Dan kun je beter alles vermijden en t op safe spelen. Klik om te vergroten... Je hebt gelijk, excuses.. Als je vrienden er echt op gebrand zijn op xtc te proberen, zou ik zeggen laat ze Koop een paar goede, maar niet al te sterke pillen, laat deze desnoods testen als je het niet vertrouwd. Vervolgens laat je het ze gewoon proberen, waar jij nuchter bij bent, er kan echt weinig mis gaan, iemand kan hooguit misselijk worden en dat zal waarschijnlijk alleen maar zijn vanwege de inslag.. Als dit risico je toch te groot is, zou ik inderdaad niks voor ze halen en t gewoon veilig spelen. Edit: op die manier weet je wel zeker dat je vrienden goede pillen krijgen met mdma, en geen andere rotzooi.."
"Als je echt niet wil wachten, probeer dan 3 Ã 4 maanden tussen je gebruik te houden, zo krijgt je lichaam en je hersenen de tijd om zich te herstellen. Neem de volgende keer gewoon 1 pil en drink ieder uur een glas water, op feesten (met name hardcorefeesten) mag je best iets meer drinken, zorg ook voor genoeg rust en verkoeling! Je zegt dat je dat niet volhoudt op je eigen energie, maar dat doe je wel, juist onder invloed van drugs, je hebt het zelf alleen niet in de gaten, dus genoeg uitrusten en drinken. Verder kan je vaak fruithapjes kopen op zulke feesten, zo`n beetje het enige wat de meeste mensen nog naar binnen kunnen krijgen met xtc op.. In ieder geval, veel plezier"
"Debris zei: Wakkoe zei: Verder kan je vaak fruithapjes kopen op zulke feesten, zo`n beetje het enige wat de meeste mensen nog naar binnen kunnen krijgen met xtc op.. Klik om te vergroten... Vreemd, kan makkelijk liters water zuipen onder invloed van mdma of speed. Klik om te vergroten... Dat meen je niet"
"Ik zou, net als in je vorige topic, iets zeggen over wat op elkaar letten, wat iemand doet e.d, maar ik verwacht niet dat het veel nut zal hebben, laat maar zitten dus.. Het kan inderdaad zo zijn dat hij heel raar (voor hem te raar) is geworden omdat hij zo licht is en dat hij uit de trip wou, vervolgens een paar lui om hem heen waarvan hij waarschijnlijk niet eens meer wist wie ze waren (aangezien hij al niet meer wist wie hij zelf was), die grapjes naar hem maakten, en vervolgens ros jij hem even door elkaar.. Achteraf is makkelijk praten natuurlijk.. je kan beter achteraf wonen, lekker rustig :P"