Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hasj: King Hassan Wiet: Super Silver Haze"
"Ik heb meestal hele rare dromen na een avondje stoned zijn. Soms niet zo leuk wakker worden als het een negatieve droom was. Ben ik de enige die dit heeft?"
"Paar pijpjes wiet. Damn daar wordt je goed stoned van!"
"Lachgas, Tering 2 patronen in 1 ballon is echt hard spacen! Je bent gewoon effe helemaal weg voor een aantal seconden wat heel lang lijkt te duren. En de lachkick natuurlijk ."
"Zelf herken ik best veel in je verhaal. Het is duidelijk dat je te veel hasj hebt ingenomen. Als ikzelf te veel hasj/wiet rook, krijg ik ook altijd een 'schokkend' gevoel in mijn benen. Als ik loop merk ik het dan heel erg. Het voelt bij mij net alsof mijn benen een beetje aan het zwieberen zijn. Laatst heb ik nog veel te veel wiet gerookt en kreeg ik dit gevoel weer. Wat bij mij hielp, is om tegen mezelf te zeggen dat dit er bij hoort; want ik heb dit al eerder gehad. Als je dit accepteert, kan je er zelfs een beetje om lachen en vergeet je het al snel. Hoe meer je er namelijk op let, hoe erger het wordt. Dit is ook met je gedachten. Hoe meer je nadenkt over hoe onlogisch je gedachten wel niet zijn tijdens een trip, hoe gekker en misschien angstaanjagender ze worden. Ik zou zeggen, probeer een keer met je vriend (of een vriendin) een joint met wiet te roken. Hij hoeft niet op. Als je je stoned (wazig) begint te voelen, heb je genoeg gerookt. Zet een leuke film op of doe iets anders wat je leuk vindt en geniet . Ik hoop dat dit een beetje helpt."
"Tijdens een avond voor de eerste keer truffels: Ik (starend naar R's hoofd): 'Jouw hoofd is fucking klein..' R: 'Fuck you ' -- Ik (vol overtuiging): 'Dude, waarom is je muur roze?! ... Je muur is roze man!' R: 'Huh... ik heb een bruine muur!'"
"Vrijdag: Wiet en lachgas Zaterdag: 1 bier en wiet hehehehe"
"satarno zei: owkay ik veronderstel dat wat ik dus heb niet echt normaal is , hadden de dagen na jullie eerste keer dat jullie jullie een beetje vreemd voelen ? moe of duizelig ? neen ? Klik om te vergroten... Hey, Ik heb gisteren ook voor het eerst lachgas gedaan, maar ik heb die dingen niet. Misschien een klein beetje vermoeider dan normaal, maar ik heb ook niet veel capsules gedaan (4 ofzo). Hoeveel had jij er dan op? Op de avond zelf was ik wel een beetje lui door de lachgas (te vergelijken met stoned-gevoel). Maak je geen zorgen."
"Vraagje: Ik ben van plan om vanavond wiet/hasj in combinatie met lachgas te gebruiken. Heeft iemand meer informatie over het effect? Wat is er zo anders dan als je alleen lachgas gebruikt?? Thanks."
"EazyE zei: Dat ze nu stoned is kan geloof ik ook komen doordat ze telang in de garage is geweest of is dat niet mogelijk? Klik om te vergroten... Ik denk dat dit het is geweest."