Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"martin van nu zei: Dat iets verslavend is, houd in iets eigenschappen heeft die verslaving bevorderen. Als je het af en toe gebruikt en jij bent er niet verslaafd aan, wil dat niet zeggen dat het niet verslavend is. Hou dus alsjeblieft op met die onzinnige opmerkingen, over dat je het ook gebruikt, maar er helemaal niet verslaafd aan bent, of er geen moeite mee hebt. So what?. Klik om te vergroten... Ho, daar kan ik het niet mee eens zijn moet ik bekennen. Want wat verslavend is ligt aan de mens zelf en niet in het product zelf. In die zin zou namelijk alles verslavend kunnen zijn. Want hoeveel mensen zijn er wel niet verslaafd aan bv, gokken, handen wassen, eten, foute mannen enz. Zo heeft elk aspect in het leven iets verslavends. Naar mijn mening, is door de persoon zelf die ergens gevoelig is of niet. Kijk, je kan bij mij 10 kilo speed neerleggen en ik raak het gemakkelijk een half jaar niet aan. Leg jij bij mij 1 kilo pepernoten neer dan kan ik daar niet een half jaar vanaf blijven, dan is het een stuk moeilijker voor mij om die zak te laten liggen voor een half jaar of een paar pepernoten te eten. Ik eet eerder de hele zak op en zal het dan uitbraken op de wc. (eetstoornis). Ik hoop dat ik je hiermee duidelijk heb gemaakt dat een verslaving aan de persoon zelf ligt en niet aan een product. Dat is te makkelijk om het daar op af te schuiven. Dus vanuit mijn oogpunt is het geen onzinnige opmerking."
"Robdebob zei: Speed werkt op het beloningscentrum in je hersenen, dus heeft het een bekrachtigende werking (als in: je hersenen associeren het speedgebruik met een goed gevoel). De term 'verslavend' is gewoon heel erg ambigu en relatief, daarom kan je beter zeggen dat speed de potentie heeft om de gebruiker in een patroon van herhaaldelijk gebruik te laten vallen. Het antwoord op de vraag of speed verslavend is, is voor iedereen persoonlijk. Klik om te vergroten... De potentie klinkt al vele malen beter idd. Met coke is het precies hetzelfde verhaal. Ik heb coke geprobeerd voor het eerst dit weekend. Het heeft bij mij niet eens de werking die het moet hebben. Ik werd er introvert, schichtig, voelde me echt niet beter dan de rest ofzo, vond mezelf echt zo niet fantastisch, nee was er eerder paranoia en achterdochtig. Bovendien vond ik het snuiven echt supergaar en ik kreeg koppijn toen het uitwerkte. Dus bij mij zal coke echt niet eens de kans krijgen om verslavend te werken."
"Wij gaan dan naar dezelfde feestjes zo te lezen! Ik was ook op TW, dik knallen bij Sims, die set was echt te gruwelijk, hij draaide ook 3 kwartier langer door!!! Vond de kelder te warm, te klein, te soft qua muziek... Maassilo is zeker vette lokatie, vind het zelfs vetter dan de Westergas! Het geluid galmt daarzo....ze zouden een grote zwarte doek moeten ophangen zodat het geluid wordt opgevangen... Uiteraard ook aanwazig bij Awake met oud&nieuw!"
"[quote="underworld" hehe mischien keer meeten? vond alleen jammer dat de lasershow zo minimaal was. [/quote] Doen we!! Lasershows kijk ik tegenwoordig niet meer naar, ook bij Awake niet...de speciaalheid van lasers is er bij mij een beetje af na 3 jaar feestjes helaas!"
"Re: Psykaholik zei: Jeller zei: goa staat er nie tussen, dus ik verkies hardcore Klik om te vergroten... zelfde keuze ofwel schranzz Klik om te vergroten... Vind hardcore en schranz toch wel twee verschillende dingen zijn...ik hou ontzettend van schranz maar niet van hardcore (tenzij het happy hardcore is, daar wordt ik altijd ontiegelijk vrolijk van)! Mijn keus: minimal (maar niet van die gay-houserige-huis-tuin-keuken mimimal) acid-techno techno schranz (mee zing schranz a la sven wittekind, geen spark taberner) en voor op de cross-trainer, happy-hardcore shit van enya vind ik ook wel chill op z'n tijd..."
"PuppiiiEyes zei: Lukt het zo?: Coke in de koffiefilter doen, droge aceton erover gieten, de amphetamine lossen op omdat ze ook apolair zijn (en eventueel geneesmiddelen). De cocaine blijft zitten omdat het polair is. Het geen wat in de filter overblijft is zuiverdere coke. Laat de coke nog even opdrogen onder een bureaulamp? Of zit ik nog ergens fout? Heb dit nog nooit geprobeerd dus ik weet er nog niet alles van De coke blijft toch snuifbaar hé? Klik om te vergroten... Hej coke-luitjes, over dat wassen met aceton: ik gebruik droge aceton altijd om speed te zuiveren. Heb het getest ook bij het lab en na het zuiveren kwam 70% (dat is bijna het zuiverste wat speed kan bereiken, 70 a 73%). Dus de amfetamines lossen niet op zoals jij zegt. De speed is nu zo fantastisch dat ik heel de avond maar 1 bommetje nodig heb. Ik betwijfel dus een beetje of het cleanen dus ook met coke kan, want met het cleanen van speed haal je namelijk ALLEEN de CAFEÏNE uit je speed aangezien dat het versnijdingsmiddel is voor speed. Bovendien laat ik de speed 3 dagen met rust, laat hem lekker drogen, en wat ik over hou is superwitte, hele mooie poederige speed."
"Ik zat net een beetje te zoeken in de zoekopties over persoonlijkheidsveranderingen. Hier en daar lees ik er wat over. Nu vroeg ik me af naar jullie ervaringen over persoonlijkheidsveranderingen door coke. Vinden jullie dat je persoonlijkheid is veranderd in het algemeen? Of alleen tijdens het gebruik? Of is dit moeilijk over jezelf te zeggen? Wellicht over mensen in je omgeving dan? Als dit onderwerp al een keer is geweest, dan graag even het linkje naar het onderwerp!"
"Konijntje:x zei: Ja inderdaad, was het ook:P Maar even om te laten weten dat ik er nu gewoon geen intresse meer in heb, en dus die waarschuwingen allemaal een beetje overdreven waren ^^ Klik om te vergroten... Hoi Konijntje, Ik zag dat je schreef dat je niks van pep voelde en nog van een andere drug. Heb je weleens je drugs laten testen? Als je namelijk niks voelt, kan het zijn dat je gewoon bakpoeder hebt lopen snuiven. Zelfde met de coke... "Speed erger dan coke" --> wie dit zei...ik denk dat het aan de persoon ligt...ik heb tot nu toe alles geprobeerd (behalve hallucinerend), maar ik denk er niet aan om coke te gaan snuiven. Ik zie dat mensen hun persoonlijkheid er zelfs door veranderd...en het is gewoon belachelijk duur. Dan mag speed het sloeberpoeder zijn vergeleken met coke, ik ben iig niet m'n maandsalaris kwijt eraan!"
"Konijntje:x zei: Tja, de eerste keer pep niks voelen, is dat niet vrij normaal? De pep was inderdaad getest, en kwam helaas niet meer uit dan 52 %. De coke was niet getest, maar heb nu dus geen intresse meer, wat het risico van verslaafd raken dan weer naar beneden haalt Klik om te vergroten... Heb je het zelf laten testen of iemand anders laten 'testen'? Lijkt me nogal onwaarschijnlijk dat je pep met zuiverheid van 52% niet voelt...."
"cropp zei: ik heb van zaterdag avond een halve gram speed over, dat bewaar ik nu voor masters en daar heb ik totaal geen moeite mee, omdat een weekje in de kast te laten liggen Klik om te vergroten... Ik ook totaal geen moeite mee. Heb voorraadje van 7 gram liggen (m'n dealer is verhuisd naar andere kant van het land dus dit was laatste kans). Kan ik tenminste 2 jaar nog op teren..."