Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Vis a vis"
"ricorieks zei: als je ook alcohol gaat drinken op je feest kan je beter helemaal geen benzo slikken ,ben dan bijna zeker ervan dat je de blackout gaat krijgen waar je bang voor bent . zonder alcohol zou ik 3 mg etizolam slikken en na een uurtje als je nog niet slaapt 1 mg bij doseren . persoonlijk denk ik dat de meeste blackouts gebeuren bij een combi met alcohol... Klik om te vergroten... Gelukkig heb ik dat nooit met de combo benzo en alcohol, maar godzijdank dat ik mijn grenzen ken en heb ook wel een beetje tolerantie. Maar de combo is idd geen goed idee en kan erg gevaarlijk zijn. Niet aan te raden dus, vooral niet met geen of lage tolerantie"
"Ik ben al sinds kort een beetje klaar met gefluoriseerde stimulanten. En ben wel geïnteresseerd geraakt in deze twee substanties. Iemand die mij hier over kan informeren of een andere chille stimulant/cathinoon kan aanbevelen?"
"Casrus zei: Nog niet. Mijn NEP komt dinsdag pas. 2mmc schijnt tegen te vallen. Klik om te vergroten... Ik het ook voor het 'researchen' bestellen. Ben benieuwd of het wat is. Jammer dat 2mmc tegen schijnt te vallen maar dat is natuurlijk subjectief en gelukkig is het goedkoop. 😝"
"Ik kan je helaas niet veel wijzer maken, maar imo is het niet zo bijzonder helaas."
"Deze benzo (bromo nordiazepam) is nieuw in Nederland. Ik heb 125mg poeder gekocht. Iemand hier ervaring mee toevallig? Kan er weinig over vinden op internet"
"Ik krijg Diazepam voorgeschreven wat een lange halfwaardetijd heeft en dus redelijk goed is om van benzos af te komen, maar flubromazepam en norflurazepam hebben ook een lange halfwaardetijd dus wat raden jullie mij aan? En de ODSMT is een ander verhaal, iemand tips om daar mee af te bouwen?"
"Ik zag op een site van een vendor dit middel staan. Dimethocaine (DMC). Heeft iemand hier ervaring mee? Het zou vergelijkbaar zijn met cocaine dus dat zou leuk zijn. Dus als iemand weet of het leuk spul is of er zelf ervaring mee heeft, hoor ik het graag. Ook DC-C zag ik staan."
"Ah oke, thanks voor de antwoorden. Ik zal t niet halen in ieder geval😂"
"Ik zag ineens dat er vendors een nieuwe rc benzo verkopen; namrlijk fluetizolam. Ik vraag me af of jullie er ervaring mee hebben en of jullie het zouden aanraden. En zo ja, waarmee kan je het dan vergelijken?"