Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"...Maar goed, Dat het niet meer verkocht (mag) worden in smartshops wil natuurlijk niet zeggen dat je er niet meer aan kan komen. Ik zou inderdaad zeggen, verdiep je er goed in voordat je eraan begint, zoals bij zo'n beetje elke drug. Maar vooral je mindset is (naar mijn mening) belangrijk bij psychedelica. Een beetje zenuwachtig is (denk ik) iedereen wel bij de eerste keer, maar zorg dat de spanning niet negatief wordt, dan kan de trip verkeerd binnen komen. Geef jezelf gewoon de houding "ik heb er zin in, geen stress, en whatever happens, happens" Truffels vind ik een verantwoord begin ten opzichte van paddo's, het komt globaal een beetje op het zelfde neer, alleen wat minder hard. Ik neem aan dat je het niet in je eentje gaat doen, dus communiceer gewoon met de rest over wat je voelt, ziet etc. Zo verklein je de kans dat je jezelf gek gaat zitten maken en bad gaat. Maar qua leeftijd zou ik ook niet echt een definitief kunnen geven. Lijkt mij belangrijker dat je met mensen bent die je (enigszins) vertrouwt."
"Seatbelt zei: Wiet is bij mij gelijk aan zout, het is overal lekker bij :P Klik om te vergroten... /agreed, en ik denk niet dat het zóveel uitmaakt voor je trip. Zoals hierboven al gezegd werd; als je weinig ervaring hebt met blowen kan het misschien iets zwaarder vallen, en zou ik het niet snel aanraden. Maar voor mensen die regelmatig blowen maakt het allemaal niet zoveel uit. Die zullen eerder een jointje roken om de tijd te doden tot de drug inslaat.. Persoonlijk zou ik niet eens weten hoe het is zonder te blowen. :P"
"soldiermoney zei: Het eerste wat er in mijn huis gaat groeien als ik op me zelf woon zijn paddestoelen Schitterende foto's Koxbox Klik om te vergroten... mee eens x2 krijg er gewoon zin in als ik er naar kijk"
"clockcable zei: Zo erg is coke nou ook weer niet hoor Je kan rustig een (halve) gram kopen en die in een avondje opmaken zonder dat je meteen helemaal verslaafd bent. Coke mag echt niet ontbreken in de lijst van drugs die je gedaan hebt. Klik om te vergroten... Is dan ook wat ik gisteravond gedaan heb, beviel prima"
"Re: Kimmerd zei: als je bijna overal IETS vergeet Klik om te vergroten... +1 : Als je standaard één peuk, vloe en tip & topje bewaard "voor het geval dat""
"spacebilly zei: Damien0124 zei: Chillen gebruik ik ook nog wel eens. In de zin van: ik ben aan het chillen. Klik om te vergroten... ja, indd. Chillen staat bij mij synoniem aan blowen, haha. Volgens mij hebben mn ouders dat ook al wel door. Klik om te vergroten... Haha same here, als er hier gezegd wordt "ff chillen"? is één ding duidelijk; er gaat een joint de lucht in. Verder: ik ben skaffa ik ben weg ik ben high (oldskool of niet :P)"
"haha ok mijn fout, en nee dat maak je helaas niet te vaak mee"
"Re: Ben ik de enige die het raar vindt dat dansen (c.q. uitgaan) pas als vierde post genoemd wordt? anyway: Anon zei: Lange pokersessies.. Klik om te vergroten... Lange Tekken 6 sessies! Feesten met alle bijbehorende gezellige activiteiten. Hyperactief zijn op irritant niveau."
"Je kunt de capsules ook gewoon in (de meeste) smartshops halen, sinds ik ze heb ontdenkt zweer ik bij die dingen. Zou niet weten of het sneller "oplost" als een vloeitje, maar het is volgens mij allebei binnen no-time weg zodra het in je maagzuur ligt te kwakken.. Wat ik persoonlijk véél beter vindt aan capsules is dat ze naar mijn idee véél beter slikken. Voorheen maakte ik ook mijn bommetjes van vloei, maar merkte altijd op dat, hoe later het werd (en dus hoe meer ik geslikt had), des te moeilijk het slikken ging, zo'n vloeitje blijft ook makkelijker ergens in je mond plakken dan een capsule. Bij een bommetje had ik ook altijd een slok drinken nodig om hem als het ware "mee te slepen" mijn slokdarm in. Een capsule slik in moeiteloos droog (tuurlijk neem je dan nog wel een paar goede slokken, maar mijn punt is dat het slikken gewoon veel soepeler gaat) Ben zelfs zó tevreden met die dingen dat ik soms ook nog wel 'ns m'n pilletjes in tweeën breek en dat in een capsule stop! :P"
"nadje zei: Hij rookt sowieso al een pakje per dag, elke dag blowen en soms drank. Dan in het weekend snuiven of pillen. Klik om te vergroten... Roken, ok.. Je hebt nou eenmaal rokers. Blowen, doen ook zat mensen elke dag, zijn er genoeg in mijn omgeving die nog makkelijk een HBOtje afmaken.. Drinken, ja als je elke dag blowt moet je zo nu en dan wat extra's hebben.. Kan ik ook nog begrijpen.. Snuif of een pilletje op z'n tijd (of beide) moet ook kunnen, ben je jong voor toch? Maar als het écht élk weekend is kan ik me voorstellen dat je je zorgen maakt. Nasica zei: Echter vraag ik me af of je wel wat kunt doen dan behalve er voor je vriend zijn als hij je echt nodig heeft. Klik om te vergroten... Denk ik ook, je bemoeien met dat soort zaken zoals zijn ouders of andere betrokkenen alles vertellen zal hij niet op prijs stellen (daarnaast werkt het vaak averechts), en het lijkt erop dat jij hem ook niet kan overhalen. Ik vraag me af hoe lang hij dit al doet? Bedoel in mijn omgeving zijn er ook zat die er in het begin een beetje mee "uitgeschoten" zijn (+1) maar na een tijdje (zeg 'n paar maanden van zo'n levensstijl) hebben ze toch meestal wel zoiets van "dit ga ik niet lang trekken, ik kan beter minderen".."