Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"(Dagen wakker van pep) Achtervolgd worden door de maan. Kinderlijkjes in de sloot. Afgehakte paarden hoofden. Dat wijf van the ring, zwart haar, wit vies jurkje, blote voetjes. Stond midden in mijn woonkamer als een Mongool dus te kronkelen zoals in de film... Ik lag helemaal dubbel. Een prachtig bos elf die achter mijn kast vandaan kwam... Een wit gekleede non bovenop een klimrek En vaak gevoel van mensen om mij heen, soms ook zien in mijn ooghoeken maar net niet, als ik dus alleen ben. De " schaduwmensen " . Is altijd heel chill bij mij. Nooit bedreigend."
"Peppi en Coki zei: Wat is eigenlijk precies het nut van dit topic? Waarschuwen voor mogelijke gevaren van een drug, in dit geval 4-FA? Er zitten natuurlijk risico's aan en er zijn ook een aantal ongevallen voorgekomen, maar die zijn grotendeels veroorzaakt door misbruik/combinatie gebruik. De klachten die jij (topic starter) opnoemt, zijn mogelijk daar ook aan te linken. Geen enkel middel is zonder risico's, maar 4-FA zou (iig op de korte termijn aangezien er van de lange termijn niks bekend is) bij correct gebruik niet bijzonder risicovol zijn. (Met correct gebruik bedoel ik een ruime pauze tussen gebruik, minstens een maand en het liefst maar een paar keer per jaar, en niet te hoog doseren, 200-250mg dmv bijnemen is wel echt een uiterste) Klik om te vergroten... Dat zei ik al. Ik gebruikte het regelmatig en dus onverantwoord. Bedoeling van deze topic is idd waarschuwen omdat bij normaal gebruik de risico's behoorlijk hoog liggen en bij onverantwoord gebruik zoals bij mij deze klachten de consequentie is geweest"
"chipmunk zei: Kan je ons dan ook zeggen hoe vaak regelmatig gebruik is? Maandelijks, wekelijks, dagelijks? En vanwaar komt de stelling dat je na 1 goed afgewogen dosis een beroerte kan krijgen? Iemand in je omgeving dit meegemaakt? Klik om te vergroten... Weekelijks. En mijn opmerking over de beroerte neem ik bij deze terug bij gebrek aan bewijs."
"Hallo, Waarom krijg ik het altijd ijskoud tijdens speed gebruik? Normaal geslapen en gegeten. Waarom wordt ik altijd para in de winkel? Ook als ik normaal geslapen en gegeten heb. Ik gebruik niet veel. Capsule maat 3, en deze niet helemaal vol. Mijn dank is groot"
"Psychedelibee zei: Omdat speed je bloedvaten vernauwd, dan kun je het dus koud krijgen terwijl de temperatuur van je lichaam in werkelijkheid juist hoger ligt dan normaal. Is standaard bij stimulanten, maar het gevoel neemt vaak wel evenredig met de dosis toe. Verder vertel je te weinig over de frequentie en hoeveelheden van gebruik voor ons om iets zinnigs over je paranoia te kunnen zeggen. Klik om te vergroten... Ik heb de paranoia alleen in een winkel. Verder nergens. Ik gebruik ongeveer kleine 2 lijntje op 1 dag gemiddeld 4x per maand."
"2 jaar geleden gebruikte ik regelmatig 4fmp. Conclusie: Nu nog steeds stuipen, epileptische aanvallen, problemen met mijn zenuwstelsel en hartklachten. Als je het wilt gaan gebruiken, moet je dat natuurlijk zelf weten. Maar zelfs na 1 goed afgeweegde dosis kun je een beroerte krijgen. 4fmp is geen geintje. Geen zelfmedelijden hier, ik wist wat ik deed."
"BasvanHoven zei: "Kleine" is subjectief. Zonder te wegen kan "kleine" lange megalijnen of minilijntjes betekenen. Ben misschien een Pietje Precies, maar dat kleine beetje meer of minder kan veel verschil maken, positief of negatief. Verder zoek je naar mijn idee teveel naar een verklaring voor je paranoïde gevoelens, wat ik snap, maar je moet aan de andere kant ook gewoon kunnen accepteren dat dit een effect van Amfetamine kan zijn en het hoewel onplezierig het meestal niet voor teveel schade zorgt. Ook zeg je alleen in de winkel er last van te hebben. Ik verwijs terug naar mijn post hier paar stukken boven. Dit lijkt mij een verklaring voor je selectieve paranoia, maar misschien heb ik het mis. Klik om te vergroten... Zo klein dat de weegschaal het niet meet. Ik denk dat het te wijten is aan een voorval van ruim een jaar geleden. Ik was een x in een winkel na 2 nachten wakker en kreeg een speed-para-diarree toestand. Ik dacht serieus dat mijn broek vol zat en ik uitgelachen werd. Heeft best indruk gemaakt. Dat zou wel kunnen verklaren waarom het nog steeds en alleen in een winkel gebeurd."
"Hey, Ik herken mezelf hierin. Een paar dagen terug dacht ik ook dat ik " dood " ging. Ook ik ben bekend met hyperventilatie, en weet altijd goed te handelen. Van de week was ik een nachtje door gegaan, (2x een redelijk lijn verdeeld over dag/avond en normaal gegeten en gedronken ) De volgende avond richting bed, laptop klaar zetten ect. En toen begon mijn hart zo abnormaal idioot hard kloppen. Niet eens super snel, maar ik kon zowat mijn hartslag horen die tegen mijn borstkas bonkte en in mijn keel klopte. Pijn! Verdoofde armen erbij en gevoel van flauwvallen. Ik in paniek 112 gebeld omdat ik serieus dacht dat ik hartaanval had. Ik was daarvoor niet in paniek, ademende gewoon normaal, niks aan de hand. Bleek dus wel een hyperventilatie te zijn na controle. Dit was een " stille " hyperventilatie. Vandaar dat ik niks merkte en echt dacht dat ik dood ging. Die sluipt er dus heel langzaam in, want je bent niet benauwd ect. Normaal merk je het wel als je zit te hypereren. Dit was voor mij ook nieuw. Ik ben me rot geschrokken, maar des te blijer dat ik niks mankeer. En waarom het gebeurde, geen idee, God haat me"