Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsa-PiHP / α-PHP

a-PiHP / α-PHP

92 antwoorden
29 weergaven
18-5-2026
D
De ApothekerLid
01-01-2024, 00:00
#1
BBKING zei:
OH ja joh, toch maar ff gluren zometeen.
Klik om te vergroten...
Gaan wel al een tijd hele slechte batches rond van hexen en Nep
G
GeEFmEDiEShIzzLeLid
01-01-2024, 00:00
#2
De Apotheker zei:
Gaan wel al een tijd hele slechte batches rond van hexen en Nep
Klik om te vergroten...
In NL?
D
De ApothekerLid
01-01-2024, 00:00
#3
BBKING zei:
In NL?
Klik om te vergroten...
Yess en heb al bij een vendor een andere stof onder de naam NEP ontvangen
G
GeEFmEDiEShIzzLeLid
01-01-2024, 00:00
#4
De Apotheker zei:
Yess en heb al bij een vendor een andere stof onder de naam NEP ontvangen
Klik om te vergroten...
Okee
T
ThunderdomeLid
01-01-2024, 00:00
#5
Zojuist 1gr a-pihp besteld om het een keer te proberen/ervaren. Wat zijn jullie ervaringen hier mee? Zijn inmiddels een aantal maanden verder :grin:
S
SnuffelaarLid
01-01-2024, 00:00
#6
Juun zei:
Huh, vind je a-pihp lekker ruiken en smaken?😱
Klik om te vergroten...
Ik vraag me af wanneer Al’Qaeda de terreuraanslagen op mijn kokhalsreflex gaat opeisen. Het spuit alleszins wel recht naar mijn hersenen in tegenstelling tot mijn occasionele nasale creampies.
S
SnuffelaarLid
01-01-2024, 00:00
#7
Snuffelaar zei:
Ga ik helemaal mee akkoord.
Klik om te vergroten...
Half mee akkoord.
Beter niet aankomen , maar a-PiHP is 🤤
M
MezelfLid
01-01-2024, 00:00
#8
Nou afgelopen zondag voor het eerst A-PiHP gehad. Wel in de staart van 4-MMC maar kon duidelijk de lage dosis A-PiHP merken.
Had 30mg neergelegd en die in 3en gesnoven verspreid over een uur tijd. Dit zorgde ervoor dat ik helemaal geen dip of cravings kreeg van de 4-MMC. Al moet ik zeggen dat de cravings van 4-MMC ook wel erg meevallen. Ik was meer bang voor de day after maar die is ontzettend meegevallen. Eigenlijk helemaal geen dip gehad. Nu tweede dag day after ook niet.....

Toch opvallend want vanaf 17:00 tot een uurtje 22:00uur ongeveer 185mg 4-MMC gehad en daarna 30mg A-PiHP, tijdens dit gebruik hier en daar een klein borreltje, paar stickies, en stiekem hier een daar een mini puntje coke en keta (amper noemenswaardig) en toch eigenlijk Totaaaaaal geen dip de dag erna. Rond een uurtje of 02:30 naar bed en was er rond 09:00 weer uit. Wel met een benzo gaan slapen zodat die nacht slaap niet gemist zou worden.

Dit maakt het voor nu wel een erg verslavend middel want de volgende dag nergens last van hebben voor toch wel een erg lekker effect, maakt de drempel om het gauw nog een keer te gebruiken wel erg laag. Heb nog 100mg liggen voor een avondje om het eens opzichzelf te researchen en eens kijken of ik dan ook geen dip heb die dag erna.
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#9
GoldenGrow zei:
ik denk dat we hetzelfde gratis sample pakket hebben ontvangen? etizolam.. 3mmc a php... ?
ik was verbaasd over de hoeveelheid die ik gratis opgestuurd kreeg
Klik om te vergroten...
BBKING zei:
Wij hebben hetzelfde ontvangen. Zeer gul van ze🤣ook hexen erbij denk ik
Klik om te vergroten...
37739D1E-3C44-476D-800B-329C87659B06.jpeg
G
Gebruiker 0012685732Lid
01-01-2024, 00:00
#10
Thunderdome zei:
Zojuist 1gr a-pihp besteld om het een keer te proberen/ervaren. Wat zijn jullie ervaringen hier mee? Zijn inmiddels een aantal maanden verder :grin:
Klik om te vergroten...



zondag 3 keer gesnoven 37 mg, 37 mg, 56 mg.. drie dagen later ben ik nog steeds bijna constant aan het snuiten..
bloedkorstjes, dikke plakken aangekoekt snot etc..
was de vorige keer ook al.. en ik hak het echt tot fijn poeder.
ik snap niet dat mensen dit zo vaak kunnen doen.
oraal krijg je de rush niet.
mss is boofen een oplossing.

bij mij is het na een aantal keer redosen wel mooi geweest..de cravings zijn te doen..maar je moet wel willen stoppen.
ksnap dat sommige er een nacht op overslaan.. ik begin meestal 's ochtends en eindig 's avonds

op zich komt de drang om meer te nemen na een uur of twee al..
maar dan wordt het echt te gek.. je kan beter je gedachten nog een paar uur verleggen.. 't werkt zeker nog.


lange na stimulatie.. bij mij althans.

het is best verslavend.. mij begon het echt we te 'roepen' op een gegeven moment..
dus moest ik mezelf weer een schema opleggen.. ( voor alle drugs + alcohol btw)
heb ik nu wel rust en vertrouwen in..
maar wil naar een nog spaarzamer gebruik.
D
De ApothekerLid
01-01-2024, 00:00
#11
Gympie zei:
zondag 3 keer gesnoven 37 mg, 37 mg, 56 mg.. drie dagen later ben ik nog steeds bijna constant aan het snuiten..
bloedkorstjes, dikke plakken aangekoekt snot etc..
was de vorige keer ook al.. en ik hak het echt tot fijn poeder.
ik snap niet dat mensen dit zo vaak kunnen doen.
oraal krijg je de rush niet.
mss is boofen een oplossing.

bij mij is het na een aantal keer redosen wel mooi geweest..de cravings zijn te doen..maar je moet wel willen stoppen.
ksnap dat sommige er een nacht op overslaan.. ik begin meestal 's ochtends en eindig 's avonds

op zich komt de drang om meer te nemen na een uur of twee al..
maar dan wordt het echt te gek.. je kan beter je gedachten nog een paar uur verleggen.. 't werkt zeker nog.


lange na stimulatie.. bij mij althans.

het is best verslavend.. mij begon het echt we te 'roepen' op een gegeven moment..
dus moest ik mezelf weer een schema opleggen.. ( voor alle drugs + alcohol btw)
heb ik nu wel rust en vertrouwen in..
maar wil naar een nog spaarzamer gebruik.
Klik om te vergroten...
Je moet je neus tussendoor schoonmaken.....
G
Gebruiker 0012685732Lid
01-01-2024, 00:00
#12
oh, ik lees net dat Mezelf schreef, volgende dag nergens last van te hebben..
nou.. er zijn zeker wel effecten op het gemoed.. geen sero dinsdag dip..maar wel iets van een mentale knauw
en fysiek ook wel door mogelijk gespannen houding ofzo..of natuurlijk evt een nacht overslaan..
hij heeft ook een benzo gepakt.. heeft er ook vast wel wat mee te maken.
D
De ApothekerLid
01-01-2024, 00:00
#13
Gympie zei:
oh, ik lees net dat Mezelf schreef, volgende dag nergens last van te hebben..
nou.. er zijn zeker wel effecten op het gemoed.. geen sero dinsdag dip..maar wel iets van een mentale knauw
en fysiek ook wel door mogelijk gespannen houding ofzo..of natuurlijk evt een nacht overslaan..
hij heeft ook een benzo gepakt.. heeft er ook vast wel wat mee te maken.
Klik om te vergroten...
Denk dat het met van alles te maken heeft, zowel leeftijd als gewenning.... ik merk zelfs na een flinke 500 mg (verspreid) niet tot nauwelijks een kater. Vooral in vergelijking met middelen als speed of coke is dit eng katerloos, zowel een voordeel(zegt helemaal niks over schadelijkheid) als gevaar van het middel.

Maar eigenlijk heeft dipjes vergelijken totaal geen zin 😅 iedereen is anduuurrs
T
ThunderdomeLid
01-01-2024, 00:00
#14
De Apotheker zei:
Denk dat het met van alles te maken heeft, zowel leeftijd als gewenning.... ik merk zelfs na een flinke 500 mg (verspreid) niet tot nauwelijks een kater. Vooral in vergelijking met middelen als speed of coke is dit eng katerloos, zowel een voordeel(zegt helemaal niks over schadelijkheid) als gevaar van het middel.

Maar eigenlijk heeft dipjes vergelijken totaal geen zin 😅 iedereen is anduuurrs
Klik om te vergroten...
Wat vind jij van de a-pihp qua effect? Wat raad je aan qua dosering voor de 1e keer nasaal? Ben erg benieuwd want je hebt dit middel vaak aangeprezen :grin:
G
Gebruiker 0012685732Lid
01-01-2024, 00:00
#15
daarom schreef ik:
Gympie zei:
niet om eigen wijs te doen.. dit is mijn ervaring.
Klik om te vergroten...
De Apotheker zei:
Dat is niet wat ik bedoel, je moet de algemene dosis ophogen met 5 mg. Dus eerst 15, daarna 20/25 etc.

Daarnaast is 30 mg aanraden als eerste dosis gewoon fout....
Ik heb al vaker gezien dat het zeer onprettig kan vallen (ook bij stimulant veteranen) ookal is het maar ietsje hoger.

A-pihp is een kortwerkende stimulant en is echt iets wat je vaker zal moeten bijnemen om er een prettig ervaring om te hebben, als je 3 uur wacht dan heb je 2 uur enkel stimulatie zonder echte euforie. Meeste mensen zullen maar een half uur of een uur aan euforie ervaren en dan is 3 uur wachten echt niet fijn.
Klik om te vergroten...

okay, dat was niet duidelijk op de manier waarop je het schreef.

een medium dosis is mss niet über voorzichtig maar zeker niet te gek.

uur 1: 15mg, uur 2: 20mg, uur 3: 25mg, uur 4: 30mg etc. zou voor mij juist overkill zijn.

kheb 2 uur euforie en een uurtje gewoon lekker.. mss wel het idee bij te nemen maar zeker niet nodig.
D
De ApothekerLid
01-01-2024, 00:00
#16
Thunderdome zei:
Wat vind jij van de a-pihp qua effect? Wat raad je aan qua dosering voor de 1e keer nasaal? Ben erg benieuwd want je hebt dit middel vaak aangeprezen :grin:
Klik om te vergroten...
Ik vind het erg lekker en uniek 😅 maar dat is niks nieuws....

Begin met 15 mg en bouw hieruit op met stapjes van 5 mg. Hou zeker tussen de eerste doseringen minimaal een uur om overstimulatie te voorkomen.

10 tot 20 mg is licht
20 tot 30 mg medium
30 tot 35/40 mg sterk
en vanaf 40 word die erg intens.
G
Gebruiker 0012685732Lid
01-01-2024, 00:00
#17
De Apotheker zei:
Ik vind het erg lekker en uniek 😅 maar dat is niks nieuws....

Begin met 15 mg en bouw hieruit op met stapjes van 5 mg. Hou zeker tussen de eerste doseringen minimaal een uur om overstimulatie te voorkomen.

10 tot 20 mg is licht
20 tot 30 mg medium
30 tot 35/40 mg sterk
en vanaf 40 word die erg intens.
Klik om te vergroten...


niet om eigen wijs te doen.. dit is mijn ervaring.

met 15mg krijg je niet dat specifieke effect.. en met om het uur 5mg bumpen kom je daar ook niet.

mocht je al speed gewend zijn @Thunderdome ..

zou ik je aanraden mss 30mg nemen.. en dan minstens 3 à 4 uur niet.

mss eerst een allergietest.

edit: effect nog wat onderbelicht tot nu toe..

energie, enthousiasme, euforie.. geen grote pupillen ( bij mij )

helder.. met 3-mmc kom ik niet tot praktsche of creatieve dingen.. kan wel maar het eindresultaat is rommelig etc.
pihp heef precies genoeg focus om dingen gedaan te krijgen..
D
De ApothekerLid
01-01-2024, 00:00
#18
Gympie zei:
niet om eigen wijs te doen.. dit is mijn ervaring.

met 15mg krijg je niet dat specifieke effect.. en met om het uur 5mg bumpen kom je daar ook niet.

mocht je al speed gewend zijn @Thunderdome ..

zou ik je aanraden mss 30mg nemen.. en dan minstens 3 à 4 uur niet.

mss eerst een allergietest.
Klik om te vergroten...
Dat is niet wat ik bedoel, je moet de algemene dosis ophogen met 5 mg. Dus eerst 15, daarna 20/25 etc.

Daarnaast is 30 mg aanraden als eerste dosis gewoon fout....
Ik heb al vaker gezien dat het zeer onprettig kan vallen (ook bij stimulant veteranen) ookal is het maar ietsje hoger.

A-pihp is een kortwerkende stimulant en is echt iets wat je vaker zal moeten bijnemen om er een prettig ervaring om te hebben, als je 3 uur wacht dan heb je 2 uur enkel stimulatie zonder echte euforie. Meeste mensen zullen maar een half uur of een uur aan euforie ervaren en dan is 3 uur wachten echt niet fijn.
D
De ApothekerLid
01-01-2024, 00:00
#19
Gympie zei:
daarom schreef ik:



okay, dat was niet duidelijk op de manier waarop je het schreef.

een medium dosis is mss niet über voorzichtig maar zeker niet te gek.

uur 1: 15mg, uur 2: 20mg, uur 3: 25mg, uur 4: 30mg etc. zou voor mij juist overkill zijn.

kheb 2 uur euforie en een uurtje gewoon lekker.. mss wel het idee bij te nemen maar zeker niet nodig.
Klik om te vergroten...
Ik zeg ook hou minimaal een uur ertussen en de rest moet je zelf aanvoelen... Begin nou maar gewoon laag want het is potenter als methamfetamine.

Niet flauw bedoelt maar je baseert het nu op 3 ervaringen van alleen jezelf, ik baseer het op tientallen waarvan een hoop van first timers om mij heen.

30 mg kan bij sommige 2 uur aan paranoia geven en is echt niet prettig voor alle, begin gewoon laag en kijk vanuit daar wat het voor jou doet.
G
Gebruiker 0012685732Lid
01-01-2024, 00:00
#20
De Apotheker zei:
Ik zeg ook hou minimaal een uur ertussen en de rest moet je zelf aanvoelen... Begin nou maar gewoon laag want het is potenter als methamfetamine.

Je baseert het nu op 3 ervaringen van alleen jezelf, ik baseer het op tientallen waarvan een hoop van first timers om mij heen.

30 mg kan bij sommige 2 uur aan paranoia geven en is echt niet prettig voor alle, begin gewoon laag en kijk vanuit daar wat het voor jou doet.
Klik om te vergroten...

tuurlijk.. voorzichtigheid is altijd goed..

30 mg 3 uur aan paranoia?.. jeetje.. kunnen ze beter van deze drug afblijven mss?

bij mij gaf 15mg gelijk alleen maar irritante stimulatie.

en thx voor de neus wassen tip.. 😘
want deze nasleep qua neus perikelen is een flinke afknapper, lol
maar goed.. kmoet deze drug zwz niet te vaak doen..

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."