#1
Gaan wel al een tijd hele slechte batches rond van hexen en NepOH ja joh, toch maar ff gluren zometeen.
Gaan wel al een tijd hele slechte batches rond van hexen en NepOH ja joh, toch maar ff gluren zometeen.
In NL?Gaan wel al een tijd hele slechte batches rond van hexen en Nep
Yess en heb al bij een vendor een andere stof onder de naam NEP ontvangenIn NL?
OkeeYess en heb al bij een vendor een andere stof onder de naam NEP ontvangen
Ik vraag me af wanneer Al’Qaeda de terreuraanslagen op mijn kokhalsreflex gaat opeisen. Het spuit alleszins wel recht naar mijn hersenen in tegenstelling tot mijn occasionele nasale creampies.Huh, vind je a-pihp lekker ruiken en smaken?😱
Half mee akkoord.Ga ik helemaal mee akkoord.
Zojuist 1gr a-pihp besteld om het een keer te proberen/ervaren. Wat zijn jullie ervaringen hier mee? Zijn inmiddels een aantal maanden verder![]()
Je moet je neus tussendoor schoonmaken.....zondag 3 keer gesnoven 37 mg, 37 mg, 56 mg.. drie dagen later ben ik nog steeds bijna constant aan het snuiten..
bloedkorstjes, dikke plakken aangekoekt snot etc..
was de vorige keer ook al.. en ik hak het echt tot fijn poeder.
ik snap niet dat mensen dit zo vaak kunnen doen.
oraal krijg je de rush niet.
mss is boofen een oplossing.
bij mij is het na een aantal keer redosen wel mooi geweest..de cravings zijn te doen..maar je moet wel willen stoppen.
ksnap dat sommige er een nacht op overslaan.. ik begin meestal 's ochtends en eindig 's avonds
op zich komt de drang om meer te nemen na een uur of twee al..
maar dan wordt het echt te gek.. je kan beter je gedachten nog een paar uur verleggen.. 't werkt zeker nog.
lange na stimulatie.. bij mij althans.
het is best verslavend.. mij begon het echt we te 'roepen' op een gegeven moment..
dus moest ik mezelf weer een schema opleggen.. ( voor alle drugs + alcohol btw)
heb ik nu wel rust en vertrouwen in..
maar wil naar een nog spaarzamer gebruik.
Denk dat het met van alles te maken heeft, zowel leeftijd als gewenning.... ik merk zelfs na een flinke 500 mg (verspreid) niet tot nauwelijks een kater. Vooral in vergelijking met middelen als speed of coke is dit eng katerloos, zowel een voordeel(zegt helemaal niks over schadelijkheid) als gevaar van het middel.oh, ik lees net dat Mezelf schreef, volgende dag nergens last van te hebben..
nou.. er zijn zeker wel effecten op het gemoed.. geen sero dinsdag dip..maar wel iets van een mentale knauw
en fysiek ook wel door mogelijk gespannen houding ofzo..of natuurlijk evt een nacht overslaan..
hij heeft ook een benzo gepakt.. heeft er ook vast wel wat mee te maken.
Wat vind jij van de a-pihp qua effect? Wat raad je aan qua dosering voor de 1e keer nasaal? Ben erg benieuwd want je hebt dit middel vaak aangeprezenDenk dat het met van alles te maken heeft, zowel leeftijd als gewenning.... ik merk zelfs na een flinke 500 mg (verspreid) niet tot nauwelijks een kater. Vooral in vergelijking met middelen als speed of coke is dit eng katerloos, zowel een voordeel(zegt helemaal niks over schadelijkheid) als gevaar van het middel.
Maar eigenlijk heeft dipjes vergelijken totaal geen zin 😅 iedereen is anduuurrs
niet om eigen wijs te doen.. dit is mijn ervaring.
Dat is niet wat ik bedoel, je moet de algemene dosis ophogen met 5 mg. Dus eerst 15, daarna 20/25 etc.
Daarnaast is 30 mg aanraden als eerste dosis gewoon fout....
Ik heb al vaker gezien dat het zeer onprettig kan vallen (ook bij stimulant veteranen) ookal is het maar ietsje hoger.
A-pihp is een kortwerkende stimulant en is echt iets wat je vaker zal moeten bijnemen om er een prettig ervaring om te hebben, als je 3 uur wacht dan heb je 2 uur enkel stimulatie zonder echte euforie. Meeste mensen zullen maar een half uur of een uur aan euforie ervaren en dan is 3 uur wachten echt niet fijn.
Ik vind het erg lekker en uniek 😅 maar dat is niks nieuws....Wat vind jij van de a-pihp qua effect? Wat raad je aan qua dosering voor de 1e keer nasaal? Ben erg benieuwd want je hebt dit middel vaak aangeprezen![]()
Ik vind het erg lekker en uniek 😅 maar dat is niks nieuws....
Begin met 15 mg en bouw hieruit op met stapjes van 5 mg. Hou zeker tussen de eerste doseringen minimaal een uur om overstimulatie te voorkomen.
10 tot 20 mg is licht
20 tot 30 mg medium
30 tot 35/40 mg sterk
en vanaf 40 word die erg intens.
Dat is niet wat ik bedoel, je moet de algemene dosis ophogen met 5 mg. Dus eerst 15, daarna 20/25 etc.niet om eigen wijs te doen.. dit is mijn ervaring.
met 15mg krijg je niet dat specifieke effect.. en met om het uur 5mg bumpen kom je daar ook niet.
mocht je al speed gewend zijn @Thunderdome ..
zou ik je aanraden mss 30mg nemen.. en dan minstens 3 Ã 4 uur niet.
mss eerst een allergietest.
Ik zeg ook hou minimaal een uur ertussen en de rest moet je zelf aanvoelen... Begin nou maar gewoon laag want het is potenter als methamfetamine.daarom schreef ik:
okay, dat was niet duidelijk op de manier waarop je het schreef.
een medium dosis is mss niet über voorzichtig maar zeker niet te gek.
uur 1: 15mg, uur 2: 20mg, uur 3: 25mg, uur 4: 30mg etc. zou voor mij juist overkill zijn.
kheb 2 uur euforie en een uurtje gewoon lekker.. mss wel het idee bij te nemen maar zeker niet nodig.
Ik zeg ook hou minimaal een uur ertussen en de rest moet je zelf aanvoelen... Begin nou maar gewoon laag want het is potenter als methamfetamine.
Je baseert het nu op 3 ervaringen van alleen jezelf, ik baseer het op tientallen waarvan een hoop van first timers om mij heen.
30 mg kan bij sommige 2 uur aan paranoia geven en is echt niet prettig voor alle, begin gewoon laag en kijk vanuit daar wat het voor jou doet.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."