Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"jonge koekert , meteen 10 gram halen ja en dan alles 1 in weekend erdoorheen jenzen ofwa? lekker enthousiast :P. Kdenk dat als je van een paar lijntjes van dat spul na 2 dagen gewoon weer kan slapen n herstellen hoor. Kan me niet voorstellen datje een week lang knoepert leip bent... Maar ik heb dus ook Breaking bad zitten kijken en ben ineens zeer geïnteresseerde in methamfetamine!!! Trouwens echt een aarader die serie! beste wat ik van me leven heb gezien! Ik ben zelf ook groots fan van alle soorten amfetamine en vindt het zo jammer dat ik zelf de koning der amfetaminen nog nooit heb gehad... jammer dat Nederland zich niet tot die productie richt........."
"nee joh je rikketik is nie na de klote anders benje dood, zit allemaal tussen de oren een menselijk lichaam is een wonder en hersteld zich gewoon! sporten en gezond eten! voor wat hoort wat. kben nou zo nieuwsgierig na da effect! kldacht ook dat echte meth iets bruiner is dan pep ja.. en ik snap je ik heb hetzelfde met pep je voelt je wel lekker en this wel handig maar je zoekt eigenlijk toch zon rush effect ja! en kdenk wel meer mensen, hellaas kenik geen scheikunde zoals Mr white dat kan in breaking bad!!"
"ik ben zwaar geestelijk verslaafd, maar met genoeg discipline blijft het daar ook bij.."
"agjoh speed werkt niet zomaar ineens uit dat duurt erg lang en ghb overtreft speed dus dat is echt niet zo zeer het grootste gevaar. Wel link is de extra schade die je aan je hart bezorgt vanwege de combo sterkste upper + sterkste downer. Wie weet HOE veel schadelijker het precies en welke aandoeningen je hiermee op lange termijn overhoud? Ik heb gehoord dat Herman Brood himself, 2 gram speed per dag injecteerde en ernaast elke dag een 3/4 fles sterke drank leeg dronk (Upper + Downer) en had op zijn 55e nog geen hartklachten."
"Heftig johh. Heroine is de enige die nog op mijn lijstje staat. En ik ben blij dat ik nu weet dat veel mensen de 1e keer heroine niet bijzonder vinden. Als ik dit niet had geweten en ging voor de 1e keer hadik het zowizo voor de 2e keer willen proberen. ik schrap heroine maar van mijn lijstje.. want ik weet nu zeker dat ik dit traject ook ga doorlopen. ik heb het al met ghb doorlopen. Het laat je denken dat iedereen vet overbezorgd is en jijzelf slim genoeg bent om wekelijks en zelfs dagelijks te gebruiken. Ik denk dat heroine en ghb de 2 meest verslavende drugs zijn van alles. bedankt voor je verhaal xx"
"toen ik in augustus 2010 de 80 uur wakker haalde samen met nog 1 kameraad! op het begin was het een streven maar achteraf was het te ver!"
"EEn maat van mij heeft na 3 maanden etizolam misbruik (ongeveer 8 mg per dag). VErvolgens acuut gestopt en dat resulteerde in zijn eerste en laaatste epeletische aanval!!!! artsen waren ook van mening dat het hoofdzakelijk daardoor komt"
"ik dat denk ze bedoelen dat je 12 x zo positiever wordt als bij diazepam, en daarnaast wordje niet lam. ik denk dat dit een van de meest succesvolste benzo wordt in de geschiedenis. ben benieuwt hoe veel meer geweldige middelen zoals pyrazolam of zelfs positiever er nog ontdekt gaan worden! kdenk dat er meer voordelen dan nadelen aan pieras vastzitten zelfs in vergevorderde verslavings toestand. het is gezonder om de hele dag vet positief te denken! en kan me nie voorstellen dat deze stof schade aan het lichaam Bengt. En dat negatief ingesteld zijn dat wel doen!"
"Ja maar ik kan geen enkele benzo in dat rijtje ooit meekrijgen op recept.... MAar bij de pyra's!! jongens... of ze hebben er minder van de werkzame stof ingedaan maar ik vind een dosis van 0.5 mg in zon grote tablet wel opmerkelijk weinig! daarnaast vindt ik dat 2mg een betere gebruikelijke dosis is als je het therapeutisch wilt gebruiken, om jezelf in beetje helder en onder controle houden... ik vindt pyrazolam tot nu toe een prima substituut voor ghb, alcohol en ik denk ookwel baclofen maar daar heb ik helaas nog geen ervaring over mogen opdoen! Nou mensen poost op een betere toekomst met zwierazepam!! MVG, Charlykaak net buiten de spiegeltent"
"Dus pyrzolam 0.5 TABS met bindmiddel liggen injecteren, is niet aan te raden of absoluut levensgevaarlijk en dodelijk? Want wat is bindmiddel eigenlijk precies? iedereen eet ook xtc pillen met een nettogewicht dat voor hoger licht dan het mdma gewicht? Bindmiddel komt toch zowizo in het bloed??? ik ken verder genoeg mensen die dexamfetamine-capsules of ritalin snuiven... Hoezo zou iets injecteren gevaarlijker zijn dan het op een andere wijze je bloedbaan inbrengen? ikkan wel wat cryptische redenen bedenken maar.. Maar kheb nog niet genoeg argumenen om het niet te doen..."