Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hoi mede druggies! De festivals beginnen weer! Na een 'seratonine' reset van 12 maanden kijk ik enorm uit naar de xtc (momenteel in lab). Een paar vrienden van me gaan aan de 'waterdruppels'(PD.) ofwel 4-AcO-DMT. "Bij 2 druppeltjes is dit het zelfde als mdma" - aldus vrienden. Nu vind ik dat wat moeilijk te geloven. Immers set mdma de stemming voor jou door serotonine los te maken en heropname te blokkeren. Mijn enige ervaring met psychidelica is 1p-lsd. Ik merk dat dit vooral je huidige gevoel versterkt. Als je je dus niet helemaal lekker voelt zouden PD eerder negatief als positief werken lijkt mij. Anyhow, ik heb nogsteeds interesse in een psygidelica icm mdma. Eerder heb ik 1p-pld met 6-apb geprobeerd. Ik moet zeggen dat de bodyload van de lsd erg overheersend was. T was leuk, zeker! Maar niet zo leuk als xtc eerder op zich was. Iemand ervaring met de combo PD en xtc toevallig? Ik ben benieuwd! Ps. Ik heb vorig jaar te kort rekening gehouden met de 3 maanden herstel, daardoor was het effect van xtc sowieso al flink minder. Het is natuurlijk waarschijnlijk dat dit de ervaring icm lsd ook wel heeft verminderd"
"Mindless zei: Dat mag (moet) veel minder. Met de gemiddelde pil van tegenwoordig heb je sowieso een fikse overdosering met 3 pillen te pakken. Klik om te vergroten... Mindless zei: Bedenk je ook dat je naast het gevaar en de impact op je gezondheid, toekomstig gebruik voor jezelf kunt verpesten door zo extreem te doseren. MDMA zal zo straks weinig tot niets meer voor je doen. Klik om te vergroten... Ik weet dat 1.5mg/kg lichaamsgewicht de max moet zijn. Ik laat mij gewoon wat meeslepen in het moment. En dan is het te makkelijk voorhanden. Ik denk er ook over na, na het te laten testen een 'bommetje' te maken en dan ook niet meer bij te nemen. Hoewel t dan wel snel over zal zijn. Mindless zei: Ik raad je alsnog sterk aan eerst thuis te proberen. Dit betekent ook niet dat je opgesloten moet blijven in je huis hè. Je kunt in en om het huis zijn. Heb je bijvoorbeeld een mooie tuin? Verder kun je eventueel een blokje omgaan met je medetripper/tripsitter. Klik om te vergroten... Misschien moet ik dit dan toch maar overwegen. Het voelt wat 'raar' om het thuis te gebruiken. Ik heb ook niemand die met mij mee doet, in het beste geval iemand die oppast. Maar dan is 12 uur ook wel lang voor de sitter. Mindless zei: Ik vind zelf 6-APB veel fijner dan MDMA, door de lange en stabiele werking. Houdt er wel rekening mee dat de high doorgaans minder euforisch is dan die van MDMA: geen hoge pieken, maar dus ook geen diepe dalen. Meer een steady serene gelukzalige high. Houd er verder ook rekening mee dat 6-APB net zo goed een "serotonine slurper" is. Klik om te vergroten... 6 apb klink wel leuker als mdma. Vooral omdat ik 1x een ideale dosis kan nemen, en verder 6 uur lang kan genieten. Ik begrijp ook dat de comedown minder heftig is bij 6? Kan je dit beamen? Ik merk steeds veel negatieve effecten tijdens de comedown van xtc."
"Mindless zei: Je laat het onschuldig klinken, maar het is nogal een red flag als je het eigenlijk wel weet, maar je makkelijk laat meeslepen in het moment en na je aanvankelijke dosering nog meerdere (sterke) pillen neemt. Dit zijn fikse overdoseringen waar je mogelijk jezelf schade mee berokkent. Eerst was je anti drugs schreef je, maar nu schiet je wat door naar de andere kant. Het is niet ongevaarlijk wat je nu doet. Ik zou er wat strenger op worden voor jezelf als ik jou was. Klik om te vergroten... Thanks voor je reactie! Ik ga hier echt wel strenger op zijn. Ik zal simpelweg niet meer meenemen dan ik op mag. Vandaar dat ik ook een 'bommetje' wil maken. Mindless zei: Maar jij weet (nog) niet wat trippen is. Tijdens trippen wordt álles interessant. Je denkt nu, waar moet ik me dan allemaal mee vermaken? Maar als je je overgeeft aan de ervaring kan kijken naar een kale muur al vermakelijk zijn. Ga door je huis lopen en zie hoe ongelofelijk bijzonder alles is! Of in je tuin, kan ook. Daarom moet je het eerst leren kennen. Het is geen party drug per se. Het kán op een feest/festival gebruikt worden, maar LSD is zoveel meer dan dat. Klik om te vergroten... Ik ga dan toch met m'n sitter overleggen of die het ok vind een trip met met mij uit te zetten. Bevalt dit dan kan ik het altijd nog op een festival gebruiken. Van wat ik lees geloof ik wel dat mdma/6apb beter geschikt is voor festivals. Maar met meerdere festivals op korte tijd moet ik toch van de seratonine slurpers af 😅 en alcohol heeft voor mij nooit een leuk effect 😐 Mindless zei: Met 6-APB kom je heeel geleidelijk terug naar baseline ja. Niet zoals met MDMA, die je als het ware op een moment van die roze wolk aftrapt. Klik om te vergroten... Voor gister wist ik nog niet van het bestaan af, maar ik ben zeker geïnteresseerd! Dit word denk ik mijn eerstvolgende. (Afgedosseerd, en niet meer meenemen dan dat, dat heb ik inmiddels op de harde manier wel geleerd 😅"
"Mindless zei: Met 6-APB kom je heeel geleidelijk terug naar baseline ja. Niet zoals met MDMA, die je als het ware op een moment van die roze wolk aftrapt. Klik om te vergroten... Ik kan niet zo goed terugvinden wat nu een goede dosering is voor 6, enkel hele generaliserende doseringe van 130-160 mg. Ik kan mij voorstellen ook 6 zoals mdma afhankelijk is van het lichaamsgewicht? Weet jij hier het fijne van? Ik kan ze online bestellen voor 100 of 70 gram per pellet. Ik zal ze eerst laten testen, en dan vergruizen en afmeten tot een goede dosering."
"Mindless zei: Je moet voor accurate dosering eerst weten of je de HCl of succinate versie hebt, dat maakt verschil voor de sterkte per mg. Zelf ben ik daar toegegeven lui in en start ik met een batch laag en doseer dan een volgende keer eventueel hoger. Voor mij zou 130-160 mg al veel te hoog zijn (en ik weet dus niet of ik HCl of succinate 6-APB heb). Doe niet als mij. Klik om te vergroten... Thanks, het gaat om de succinate variant. Misschien is er iemand die mij hierin beter kan adviseren. Ik lees veel verschillende dingen. Drugslap pakt 80mg, en online zie ik 150 als gemiddeld 😅"
"Neo-Shulginist zei: Online lees je altijd verschillende dingen. Dat is een van de nadelen van research chemicals: je kunt alleen afgaan op wat mensen op drugsfora zeggen. Als een vuistregel kun je dus zeggen dat het slim is om laag te beginnen met doseren. Het enige wat je dan hoeft te doen is te accepteren dat je misschien de eerste keer nog niet de volle laag krijg qua effecten. Dat is wel het veiligst, en het meest verstandig. Maar vaak hebben mensen haast en willen ze meteen de sweetspot vinden; ook al is die sweetspot voor iedereen anders (en kan die ook per batch verschillen). Klik om te vergroten... Begrijp ik goed dat ik dan het beste met 80mg zou kunnen beginnen? 😶 Bijdoseren is met 6apb niet verstandig lijkt me dan?"
"Wollukker zei: Mijn heuptasje zit ook altijd stampvol met lollies en kauwgom (90% deel ik uit), maar nooit afgepakt. Wel merk ik dat ze dan nét even wat beter fouilleren. Want ja, 1 en 1 is.... Klik om te vergroten... Ik vind het ook erg leuk om veel uit te delen. Je mkt er makkelijk vrienden mee 😅 misschien had ik gewoon een mierenneuker van een bewaker.... 😕"
"Foxy Methoxy zei: Als dat linksvoor tijdens Cirque Mistique was, aangenaam nog! 😎 Hoewel ik volgens mij wel constant een vrij grote glimlach op mijn gezicht had. Klik om te vergroten... De meest rechter. 😅 Beste zuurpruim 🤣 Wollukker zei: Ik vind dat ook mooi. Mensen zijn je dan zo ongelofelijk dankbaar voor zoiets simpels. Ik maakte op een feest kennis met de collega van mijn vriendin. Ik uitdelen aan heel zijn groep. Die hebben het schijnbaar nog steeds over "de held met de lollies". Dit krijg je niet uitgelegd aan mensen die nooit (eerlijk is eerlijk..onder de invloed) zo'n feest hebben bijgewoond. Klik om te vergroten... Dat! Mij (of nou ja, bij m'n vriendin) waren ze dus afgepakt. Ik vertelde dit aan een paar meiden. e vertelde enthousiast dat ze backstage waren binnengekomen en haalde 2 grote chupachups tevoorschijn. Zelfs een kind in een gratis snoepwinkel had niet zo'n blik van intens geluk als ik toen!"
"DjYella zei: Een festivaldop is echt handig, online te bestellen voor op je flesje water Klik om te vergroten... De harde plastics voor functioneel en lek-vrij, maar de siliconen hebben een dubbele functie als een geweldige fidget 😍"
"TheRealJJ79 zei: De combi van ghb met xtc werkt voor mij en partner heel lekker. Niet te veel x - anders space je hm te veel en krijg je hm ook moeilijk hard - maar daar kan dan een halve kama/viagra wel weer bij helpen. Aanrader wat mij betreft Klik om te vergroten... Ik merkte met ghb ook wel een beetje moeite met een erectie, maar is Viagra niet een erg gevaarlijke combinatie met ghb? 🫣 Mischien veiliger met een cockring 😁"