Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums1p-lsd hoeveel en alleen?

1p-lsd hoeveel en alleen?

7 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
H
Hippie LangwausLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hoi @sep-420, Ik neem aan dat je 75 microgram bedoelt. Dat is al een dosis waar je best van onder de indruk kunt zijn. Op zich een prima dosis voor een eerste keer.

Maar iets van 40 microgram zou ook kunnen als jeiets voorzichtiger zou willen proberen, maar toch effecten wilt ervaren.

Ik ben zelf nogal voorzichtig met voor mij nieuwe middelen. Ik gebruik liever te weinig en kan dan altijd een volgende keer meer proberen.
V
VanTegenNaarLiefhebberLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik ben begonnen met 125ugl. Was best intens. Ik werd erg misselijk en ben na de misselijkheid in de wolken gaan liggen (mn bed). Ik had het prettiger gevonden dit alleen te doen, omdat ik mij erg ge-judged voelde door mijn tripsitter. (Dit was overigens totaal niet het geval, maarja lsd..

Laten nog lagere doseringen gedaan op festivals, maar in lagere doseringen vind ik het al snel minder interessant. Mischien omdat ik 'hoog' ben begonnen? Iig het algemene advies met tripmiddel is start low.
s
sep-420Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Hippie Langwaus zei:
Hoi @sep-420, Ik neem aan dat je 75 microgram bedoelt. Dat is al een dosis waar je best van onder de indruk kunt zijn. Op zich een prima dosis voor een eerste keer.

Maar iets van 40 microgram zou ook kunnen als jeiets voorzichtiger zou willen proberen, maar toch effecten wilt ervaren.

Ik ben zelf nogal voorzichtig met voor mij nieuwe middelen. Ik gebruik liever te weinig en kan dan altijd een volgen
Klik om te vergroten...

VanTegenNaarLiefhebber zei:
Ik ben begonnen met 125ugl. Was best intens. Ik werd erg misselijk en ben na de misselijkheid in de wolken gaan liggen (mn bed). Ik had het prettiger gevonden dit alleen te doen, omdat ik mij erg ge-judged voelde door mijn tripsitter. (Dit was overigens totaal niet het geval, maarja lsd..

Laten nog lagere doseringen gedaan op festivals, maar in lagere doseringen vind ik het al snel minder interessant. Mischien omdat ik 'hoog' ben begonnen? Iig het algemene advies met tripmiddel is start low.
Klik om te vergroten...
oke dank je wel dit helpt me het een beetje te begrijpen. ik denk dat ik tussen de 40 en 70 begin
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#4
Is persoonlijk, maar ik zou zelf voor een eerste keer eerder 80-110 ug aanraden dan 40-70 ug. Mijn ervaring met ‘tussendoseringen’ (mini dus eigenlijk, tussen micro en medium in) is dat het dan relatief vaak oncomfortabel uitpakt. Je bent wel onder invloed waardoor je je dagelijkse dingen niet meer kunt doen, maar je bent ook nog niet echt aan het trippen. Dat limbo kan ongemakkelijk aanvoelen. Je leest ook vaker dat mensen dan last hebben van de stimulerende bodyload. Die is er ook op hogere doseringen, maar in dat geval krijg je krijg deze wat minder mee omdat je voldoende afgeleid wordt door de tripeffecten, waardoor het meestal als minder onplezierig of aanwezig wordt ervaren.
s
sep-420Lid
01-01-2024, 00:00
#5
dit is dus de reden waarom ik het aan andere mensen vraagt die der meer verstand van hebben
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#6
sep-420 zei:
dit is dus de reden waarom ik het aan andere mensen vraagt die der meer verstand van hebben
Klik om te vergroten...

Als je liever aan de veilige kant gaat zitten is het gewoon prima om 40-70 ug te nemen hoor! Er zal normaal gesproken niks heel heftigs gebeuren op die dosering. Neem mijn bericht hierboven dan gewoon als een kleine waarschuwing vooraf aan, want het zonde zijn om LSD (wat echt een fantastisch middel is) af te schrijven als je door de bodyload en het ‘net niet’-stukje een wat minder fijne eerste ervaring zou hebben. Maar dat hoéft niet te gebeuren. En ook 100 ug kan een mindere ervaring geven. Het is altijd een beetje een gamble met tripmiddelen. :)

Ik heb ook wel enkele fijne ervaringen op 50-60 ug, alleen vond ik rond de 100 ug meestal toch prettiger. Maar ik snap het standpunt van @Hippie Langwaus om zonder ervaring rustig en laag te beginnen ook goed. Het ligt een beetje aan hoe je er zelf instaat wat jouw voorkeur heeft!
s
sep-420Lid
01-01-2024, 00:00
#7
ik denk dan dat ik 75ug de helft van eentje. eentje is 150ug
een bodyload maakt mij niet heel veel uit als het maar niet de hele trip aan duurt
s
sep-420Lid
01-01-2024, 00:00
#8
hoi
ik wil ook heel graag 1p-lsd proberen maar weet niet of hoeveel ik moet proberen.
ik wil begingen met 75mg
ik heb nog niet heel veel ervaring met tripmiddelen dus vond 75 wel goed om me te begingen.
en wat kan je verwachten van 1p-lsd
en wat is leuk om te doen als je tript op 1p-lsd
kan je het ook combineren met nicotine

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."