Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Doet het ook pijn als je een spray neemt? Als ik snuif doet dat vaak eventjes zeer"
"Boeiende informatie"
"Haha, leuk verhaal heb je geschreven. - Er zijn inderdaad versnijdingsmiddelen die niet (heel) schadelijk zijn. Denk aan inositol en caffeine - Drugs combineren kan gevaarlijk zijn als je niet weet wat je doet - ?? - ? - .. :P"
"Hoe zit het met tandenpoetsen dan? Als je een droge bek hebt is er geen speeksel die je tanden beschermt. Zou je dan niet de glazuur er zo afschuren met je tandenborstel?"
"Drugs heeft mij geholpen om aan mijn zelfvertrouwen te werken en ik heb mezelf beter leren kennen. Het heeft me geholpen om een meer realistische kijk te geven op de wereld. De drugs hebben enigzins geholpen om meer mezelf te zijn en mijn persoonlijkheid niet te verschuilen."
"Een halfuur geleden 3mmc als afsluitertje van een mooie 5 mei!"
"Dunnetjess33 zei: Misschien begrijp ik je post niet goed, ik heb soms moeite met jou teksten te lesen (geen aanval maar een uitleg). Ik denk dat drugsvrienden geen vrienden zijn. Die komen voor drugs of geld, niet voor jou. Als je geen drugs meer hebt of geld, zie je ze niet meer. En zullen nooit voor jou komen, sorry. Dat denk ik. Waarom? Niet door jou maar door drugs. Drugs maken geen vrienden, echt niet. Probeer vrienden te vinden die geen drugs doen en dat je daar mee omgaat? Is voor jezelf ook fijner om af en toe helemaal niet met drugs bezig te moeten zijn. Je bent te naiëf en te goedgelovig denk ik. Op zich geen slechte eigenschappen maar wel eigenschappen waar je erg mee moet oppassen. Net als ik klink jij als een makkelijk beïnvloedbaar persoon. Geeft gauw toe en doet t wel voor een ander. Hoe moeilijk ook maar NIET MEER DOEN. Poot stijf, en zeggen als ze voor de deur staan: "kom je voor mij of voor de sjit"? Is het antwoord sjit dan mep je ze weg. Of zeggen dat het nu hun beurt is om jou eens te "trakteren"! Dat je zat bent van die parasieten. Dit is wat ik er persoonlijk van vindt.Rot dit en sterkte! Klik om te vergroten... Helemaal mee eens! Heb al een aantal drugs "vrienden" gehad en ze denken alleen maar aan zichzelf"
"Dus je zegt eigenlijk dat er tijdens het productieproces al spul doorheen wordt gemixt"
"Hoi! Om te beginnen, ik ben nieuw hier op dit forum mile: Sinds enige tijd gebruik ik 3mmc (research chem) en dit is nu mijn doorsnede stimulant. Ik ben benieuwd naar de populariteit hiervan. Als ik het personeel van de drugstesttentjes op festivals mag geloven, is het vooral in bepaalde gebieden in NL populair. Mogelijk ook omdat hier eerst de voorganger (Mephedrone) werd aangeboden. Laat in de reacties weten of jij van deze RC gehoord hebt en/of je er ervaringen mee hebt!"
"Ben er al in doorgeslagen :/"