Mag ik je vragen wat je tegenwoordig gebruikt en in welke mate? Ik heb verschillende verhalen van je gelezen en je lijkt een nogal heftig leven achter de rug te hebben...
Ik gebruik in princiepe niets meer ben een maand geleden opgenomen geweest tot 2 x toe wegen een ernstige infectie aan neus en alle holtes het had nog een oaar dagen geduurd of me hersenen lagen bloot
Maar ik heb er wel veel mee te maken zeg maar
Dus ik trek het een tijd en dan ga ik los
Eigenlijk alleen maar coke wel in hele grote hoeveelheden als ik het doe ( nu 2/3 g per dag toen elke dag 5-7 gram onversneden dus zo puur als het zijn kan) heeft me wel in een half jaar me totale beus gekost enkel de brug staat gelukkig nog dus me aanezicht is normaal
Maar als je in me neus kijkt kijk je door me hele neus heen
Heb een keertje een uitweg gezocht dat werd base naar gelukkig is dat niet bevallen
Maar die keer net pep en pillen toen sloeg ik op hol dan word het zwart en boeit het me niet wat er gebeurd mag je best weten dan ben ik bang van mezelf
Kleine toevoeging aan begin post
Dat vind ik eigenlijk nog het ergste
Kijk ik ben altijd eerlijk nooit stiekem
Dusja ik liep ook open en bloot te snuiven
Ja en meer als gemiddeld
Toen werd ik door de vrouwen verbannen
En ineens lulde iedereen ook die gasten over me dat ik slecht was enzo
Maar om 5:30 sochtends ging me tel en stonden ze voor ne deur
Zelfde om 16:30
Mjah is gebeurd