#1
Hoi,
Bij deze toch nog eens naar de ervaring en kennis polsen vd kenners hier ivm 4fmp. Eigenlijk ben ik het gaan nemen (met mate, het is al maanden geleden) ter vervanging van xtc, xtc was altijd de max het moment zelf, maar soms zelfs echt hard en onrustig, op feestjes bvb lichtjes paranoia (steeds vriendin aan het zoeken, denken achtergelaten te worden), ook qua controle soms op het randje. En echte dip, ik weet niet of ik echt een dinsdagkater gehad heb die keren, wel dag erna loom en beetje lusteloos en snakken naar die voorbije avond/nacht. Toen was ik op 4fmp gekomen, denk ondertussen 2j geleden fzo dat ik eerste maal 4fmp besteld en genomen heb, en de keren zijn mij steeds uitermate bevallen, het gaat om 200mg 4fmp en telkens was ik zeer praterig en sociaal, kwam trager op gang dan xtc, xtc kan echt als een bom inslaan, dit doet 4fmp allesbehalve, het bouwt mooi op en hou heel de tijd meer controle over mezelf, geen stuiterbal en niet zo opgejaagd als xtc. Speed zelf heb ik nog nooit gesnoven, eigenlijk gaat er zo weinig mogelijk door mijn neus x) enkel eenmalig als capsule genomen, ik herinner me daar nog zeer weinig van. Maar wat ik we steeds heb laten vertellen is dat speed je gewoon juist als stuiterbal achterlaat en gewoon gaan, zeer energiek en opgefokt, en 4fmp zou eerder daartegen leunen, maar ik ervaar dat helemaal niet zo, ik vind 4fmp gewoon een controleerbare versie van xtc, met geen of weinig dip, kunnen er dit nog beamen?
Cheerz ^^
Bij deze toch nog eens naar de ervaring en kennis polsen vd kenners hier ivm 4fmp. Eigenlijk ben ik het gaan nemen (met mate, het is al maanden geleden) ter vervanging van xtc, xtc was altijd de max het moment zelf, maar soms zelfs echt hard en onrustig, op feestjes bvb lichtjes paranoia (steeds vriendin aan het zoeken, denken achtergelaten te worden), ook qua controle soms op het randje. En echte dip, ik weet niet of ik echt een dinsdagkater gehad heb die keren, wel dag erna loom en beetje lusteloos en snakken naar die voorbije avond/nacht. Toen was ik op 4fmp gekomen, denk ondertussen 2j geleden fzo dat ik eerste maal 4fmp besteld en genomen heb, en de keren zijn mij steeds uitermate bevallen, het gaat om 200mg 4fmp en telkens was ik zeer praterig en sociaal, kwam trager op gang dan xtc, xtc kan echt als een bom inslaan, dit doet 4fmp allesbehalve, het bouwt mooi op en hou heel de tijd meer controle over mezelf, geen stuiterbal en niet zo opgejaagd als xtc. Speed zelf heb ik nog nooit gesnoven, eigenlijk gaat er zo weinig mogelijk door mijn neus x) enkel eenmalig als capsule genomen, ik herinner me daar nog zeer weinig van. Maar wat ik we steeds heb laten vertellen is dat speed je gewoon juist als stuiterbal achterlaat en gewoon gaan, zeer energiek en opgefokt, en 4fmp zou eerder daartegen leunen, maar ik ervaar dat helemaal niet zo, ik vind 4fmp gewoon een controleerbare versie van xtc, met geen of weinig dip, kunnen er dit nog beamen?
Cheerz ^^