Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hoi, Heb recent bestelling gedaan, 1 vd stofjes was Bromazolam-Pellets (2.5mg)-25, een benzo rc dus. Ik kreeg wel 25 pellets, maar op het etiket stond 3-MeO-PCP 0.25g, heb reeds contact opgenomen met vendor/ticket aangemaakt. Ik veronderstel dat het om fout etiket gaat en juiste inhoud, want ten eerste verkopen ze enkel 3-MeO-PCP in poedervorm, ten tweede is 3-meo totaal andere stof, meer tripmiddel/disoactief, ten derde is 3-meo aanzienlijk duurder en ten vierde zou de dosis onredelijk hoog zijn, aangezien het hier om pellets van 0.25g (250mg) zou gaan en 25mg 3-MeO-PCP al hoge dosis is. Ik wacht sowieso op een reactie van deze vendor, die tot hiertoe altijd een betrouwbare was en 1 vd bekendere. Treed me bij als ik volledig fout zit met mijn bewering vd dosering of ik benamingen door elkaar haal. Grts"
"Voorlopig heb ik nog wel voorraadje 4-FA 13/01 was men laatste inname van dit stofje. Beetje uiteenzetting hoe ik steeds 4fa ervaar. 18u: Inname 150-200mg 4fa pil/capsule in een keer en buiten een keer neem ik nooit bij. 18u30-19u00: duidelijke opkomst, lichte tintelingen, je voelt dat het lekker gaat worden. 19u-20u: alles vd eerste effecten zijn nu zeer aanwezig, ik ben euforisch, lekkere gloed over mn lichaam en ook zeer energiek en ultra gefocust, in bepaalde situaties met mensen zeker ook hyperactief. Het sociale aspect is ook zeer aanwezig, is het niet face to face, dan wel via chat. 20u-2u: de piek is er nu echt en ik hou dit nu enkele uren echt op plateau-niveau vast, geen golvend gedoe zoals mdma. Ook nergens en nooit out of control, geil word je er toch ook van. 2u-5: je merkt nu echt wel dat de geleidelijk aan, de piek voorbij afzwakt zeker ook het euforische ebt weg, maar er blijft toch iets fijn aanwezig. Na 5u: blijft er vooral nog energie over, te veel energie om slapen te gaan, ik ga dan echt gewoon savonds slapen met een benzo. Dus rond 23u mijn bed in, ben ondertussen 30u wakker aangezien ik die donderdag om 5u was opgestaan voor de vroege shift en tem 9u30 lekker geslapen, nu zaterdag, geen dip of noemenswaardige problemen of ambetantjes, ook gewoon redelijk kunnen eten n drinken. Dus ja mijn uiteindelijk vraag, welke rc neigt het meest naar de effecten van 4-FA. Heb recent 4F-MPH besteld, maar neigt nog minder op serotonine te werken, overal lees ik dat 3fa en 2fa ook niet beister zijn. Ik hoor graag jullie bevindingen en ervaringen. Cheerz"
"De Apotheker zei: Hai! de Rc stims die ik tot nu toe heb geprobeerd zijn: Bk-mdma 4f-methylfenidaat ethylfenidaat 3-mmc 4-mmc 3-cmc 4-cmc 3-mec 4-mec 4-emc 4-fma 2-fa 3-fa 4-fa 6-apb 5-mapb alpha-pvp alpha-php alpha-pihp mdphp n-ethylhexedrone n-ethylpentedrone n-ethylheptedrone Ik moet je helaas teleurstellen dat in ieder geval van wat ik heb geprobeerd.... de enige die in de buurt komt is 4-fma. En laat die nou net een van de meest caustic RC's met negatieve bijwerking zijn die ooit heb geprobeerd.... Ik neem aan de dat je opzoek bent naar iets met de scherpte en energie van speed en de sero liefde van mdma? Klik om te vergroten... Wow wat een lijstje 😲😃 Wat zijn dan de echte nadelige bijwerkingen van 4-fma? Want tja dat is een de reden dat ik xtc echt had vervangen door 4fa, 6u echt zwaar lekker, maar de after lag me te zwaar, echt zo leeg gevoel. Is dit bij 4-fma ook het geval? En 4f-methylfenidaat is toch de 4f-mph die ik nu besteld heb, een rilatine rc? Dus daar verwacht ik ook niet van dat het echt in de buurt komt v 4fa en mdma-speed effecten zonder echte dips."
"Heb uiteindelijk na 4F-MPH HCL (5x15mg pellets) ook nog 6-APB (10x150mg capsules) erbij besteld, is zien wat deze uiteindelijk gaan geven...we zien wel of het leven of sterven is xD"
"De Apotheker zei: Ik neem aan de dat je opzoek bent naar iets met de scherpte en energie van speed en de sero liefde van mdma? Klik om te vergroten... Indd dit dus, hetgeen 4fa bijna tot in de perfectie opvulde. De 4-FMA heb ik voorlopig dus nog niet besteld, eerst maar eens afwachten hoe ik reageer op 4F-MPH en 6APB. Van wat ik me heb ingelezen, zal 4F-MPH vooral op dopamine effect hebben en zou 6APB sowieso dichter aanleunen tegen MDMA en dus op mn serotonine, is dit een juiste opvatting?"
"De Apotheker zei: 4f-mph is pure dopamine heropname, en is eigenlijk gewoon een sterkere ritalin(methylfenidaat) verwacht daar niet veel meer van dan een mooie focus en lichte mood boost. 6-apb is heel kort door de bocht een mdma trip van 10 uur met meer energie en lichte visuele verandering. Klik om te vergroten... #15 Oké dus 4f-mph echt totaal los zien van 4fa en mdma, verwacht hier dus zelfs geen soort van trip bij als ik het zo lees. Zou ik met 4f-mph gewoon alledaagse dingen kunnen vdien zoals vb werken, aangezien het vooral een soort van goeie focus, chille mood geeft. Bij 4fa merken mensen wel dat ik het genomen heb, fysiek en psychisch. Dan lijkt 6-abp toch wel pak vetter. Leunt deze dan meer aan tegen MDMA dan tegen speed? Misschien ga ik deze dan ook nog wel vet vinden dan😃 Aangezien heel lang men super favos waren, lsd en magic truffels qua trippen en xtc heel lang mn enige echte favo stimulant. Dan meer gaan verdiepen in de rc's, kwam er al snel 2cb als fijn spulletje bij en 4fa was recht in de roos. Sinds laatste jaar benzo rc's (vind ik eerder foute boel). Nu afwachten waar deze 2 (4f-mph en 6abp) zich gaan settelen."
"De Apotheker zei: 4f-mph is eigenlijk gewoon sterke ritalin... En 6-apb lijkt indd op mdma en totaal niet op speed .. Klik om te vergroten... Dus ook meer dip erna dan bij 4fa? Want bij 4fa totaal verwaarloosbare dip tot geen dip."
"De Apotheker zei: Zeker meer een trip, komt ook doordat 6-apb zo 10+ kan werken en dus veel Serotonine en energie vreet. Klik om te vergroten... Oké ook al is dit maar 1 subjectieve ervaring/mening, dit maakt het me toch net iets duidelijker hoe ik beide middelen moet handelen en wat ik kan/mag verwachten. Alvast bedankt."
"Nog wa Flunitrazolam 0.25mg erbij gepakt, ondertussen ook aan 6 bacardi-cola's eeen zo verdoofd en relax, morgen komt het hopelijk goe met de late shit😛"
"Ben wel fan van 4FA (200mg), nam dit ter vervanging van XTC, omdat de gekende dinsdagkater bij 4FA achterwege blijft en ook niet down de dagen erna. Terwijl 4-FA meer gericht is op energie, socializen en allerteid en minder op het euforische, love en mellow gevoel en XTC deze allemaal combineert, bij 4-FA moet ik bewegen, babbelen, terwijl bij XTC kan ik ook lekker chillen met iemand, ben ik geil en tevens een ultra zacht eitje ook en ben ik over alles veel te eerlijk 4-FMA (150-200mg) is in dat opzicht meer geneigd om vooral het energieke en alerte gevoel te creëren zoals 4-FA en minder dat mellow-love-geil gevoel. Misschien tikkeltje meer XTC effect dan 4-FA, dus zeker meer dan lekkere 4-FA alternatief. Ook qua dosering in dezelfde schaal."