Ik zou opzich ook wel willen meeten, maar hoelaat?
12:00 bij Area 1 ofzow? of ergens anders waar we elkaar makkelijk herkennen
#7
Ik doe mee
Maar mij herken je wel op een mijl afstand, verkoop een tikkie zou ik zeggen
Ik weet niet in welke staat van ontbinding je mij aantreft
#8
mm ik zal waarschijnlijk het grootste deel van t feest bij de dubstep te vinden zijn, als je iemand met een wit Oi! tshirt en een muts ziet, tik m maar aan want dat zal ik wel zijn. ;p
#9
Ja dat is moeilijk natuurlijk! Vooral de mensen die al vaker zijn gweest bedoel ik ook eigenlijk, weten jullie zo niet een makkelijk oriëntatiepunt waar we ff gezellig kunnen meeten?
#10
Jah want tussen al die bezoekers wordt iemand terugvinden toch wel lastig denk ik hehe
#11
Sadpanda kom ik zoiezo wel tegen bij de Dub Ga je eigenlijk nog vaag Panda? Wat neemt de rest aan drugs mee? Ik 2 blauwe ying yangs van 150mg
#12
Fuck yeah! heb dr zin in. ik ga trouwens met de subway crew bus mee, meheheh.
#13
Hij weer wel hoor...
#14
2 groene canadeesjes, 140 mg! Ben benieuwd
#15
Lijkt mij een goed plan hoor, om bij hun te meeten.
#16
Ik ga lekker nuchter.
#17
Doe maar wild :P
#18
Maaaaarrrrrr over de meet, wie wat waar wanneer? Ideeën?
#19
Ik neem 2.5 groene canadees mee
Iemand bekend op het terrein daar? wat is een makkelijke meeting plek?
#20
Ik neem wel wat meer mee
Ik heb een groene klaver, blauwe kersjes, blauwe boompjes, groene duifjes (of canadezen) en ik heb nog speed
Gaat wat worden, maar ik ga hier natuurlijk uit kiezen, niet allemaal voor mezelf
Ik heb er zin in
Ik ben sowieso te vinden @ the hangar, wat vinden jullie ervan om gewoon bij de nightfocus meeting te meeten?