Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsQ-Base 2010 MEET?

Q-Base 2010 MEET?

30 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
H
HarderstylesLid
01-01-2024, 00:00
#1
Zelfde geldt voor mij :smoke:
H
HarderstylesLid
01-01-2024, 00:00
#2
Prima, doen we dat :rockband:
H
HarderstylesLid
01-01-2024, 00:00
#3
Wie doet er mee?
Iemand nog een idee voor een tijdstip/plek?
O
OlijfboompjeLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik was er expres gaan staan zodat ik zeker wist dat het goed ging :tearsofjoy:
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#5
17:00 - 19:00 Sequence & Ominous [Early Hardcore]
18:45 - 20:00 Hardheadz [Early Hardstyle]
20:00 - 21:00 N-Vitral [Industrial]
22:00 - 23:00 R10T33R [Tekno, Breakcore]
23:00 - 00:00 Psyko Punkz [Hardstyle]
00:00 - 01:00 Akkachar [Dubstep]
01:00 - 02:00 Nicon [Dubstep]
02:00 - 03:00 Seven [Dubstep]
03:00 - 04:00 Nero [Dubstep]
04:00 - 05:00 Chasing Shadows [Dubstep]
05:00 - 06:00 Sinister Souls [Dubstep]

Waar ik te vinden zal zijn :P
U
UeWEclipseLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ik zou opzich ook wel willen meeten, maar hoelaat?

12:00 bij Area 1 ofzow? :wink: of ergens anders waar we elkaar makkelijk herkennen
O
OlijfboompjeLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ik doe mee :tearsofjoy:
Maar mij herken je wel op een mijl afstand, verkoop een tikkie zou ik zeggen :tearsofjoy:

Ik weet niet in welke staat van ontbinding je mij aantreft :hearteyes:
S
SadpandaLid
01-01-2024, 00:00
#8
mm ik zal waarschijnlijk het grootste deel van t feest bij de dubstep te vinden zijn, als je iemand met een wit Oi! tshirt en een muts ziet, tik m maar aan want dat zal ik wel zijn. ;p
H
HarderstylesLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ja dat is moeilijk natuurlijk! Vooral de mensen die al vaker zijn gweest bedoel ik ook eigenlijk, weten jullie zo niet een makkelijk oriëntatiepunt waar we ff gezellig kunnen meeten?
U
UeWEclipseLid
01-01-2024, 00:00
#10
Jah want tussen al die bezoekers wordt iemand terugvinden toch wel lastig denk ik hehe
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#11
Sadpanda kom ik zoiezo wel tegen bij de Dub :sunglasses: Ga je eigenlijk nog vaag Panda? :grin: Wat neemt de rest aan drugs mee? Ik 2 blauwe ying yangs van 150mg :rock:
S
SadpandaLid
01-01-2024, 00:00
#12
Fuck yeah! heb dr zin in. :grin: ik ga trouwens met de subway crew bus mee, meheheh. :grin:
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#13
Hij weer wel hoor...
H
HarderstylesLid
01-01-2024, 00:00
#14
2 groene canadeesjes, 140 mg! Ben benieuwd :grin:
U
UeWEclipseLid
01-01-2024, 00:00
#15
Lijkt mij een goed plan hoor, om bij hun te meeten.
S
SadpandaLid
01-01-2024, 00:00
#16
Ik ga lekker nuchter. :grin:
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#17
Doe maar wild :P
H
HarderstylesLid
01-01-2024, 00:00
#18
Maaaaarrrrrr over de meet, wie wat waar wanneer? Ideeën?
U
UeWEclipseLid
01-01-2024, 00:00
#19
Ik neem 2.5 groene canadees mee :wink:

Iemand bekend op het terrein daar? wat is een makkelijke meeting plek?
O
OlijfboompjeLid
01-01-2024, 00:00
#20
:tearsofjoy:
Ik neem wel wat meer mee :tearsofjoy:
Ik heb een groene klaver, blauwe kersjes, blauwe boompjes, groene duifjes (of canadezen) en ik heb nog speed :tearsofjoy:

Gaat wat worden, maar ik ga hier natuurlijk uit kiezen, niet allemaal voor mezelf :tearsofjoy:

Ik heb er zin in :hearteyes:

Ik ben sowieso te vinden @ the hangar, wat vinden jullie ervan om gewoon bij de nightfocus meeting te meeten?

Nightfocus meeting
http://partyflock.nl/meeting/10619.html

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."