Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hallo mede trippers ' Heb van het weekend lekker getript en dacht omdat het iets anders dan normaal ging maar een report te schrijven. Ik begon de avond thuis met een biertje en wat coke uiteindelijk 3 lijntjes genomen en toen naar een feestje gegaan. Begon rond 12 met een halfje van een speaker ging er lekker op tot het 2 uur werd toen werd ik moe en verlangde ik naar me bed had zoiets van of ik pak nu de taxi terug of ik slik wat bij en ga weer verder. Aan me vrienden te zien wouden ze duidelijk blijven dus besloot een halfje te nemen van een lacoste 15min alter kickte die in en voelde me heerlijk De lichtshows werden lekker intens en de muziek NOG beter. Rond een uurtje of 3 had ik zoiets van lets take it to the next level nog een halfje van lacoste genomen en toen werd me zicht al slechter me beeld trilde en soms kwamen er allemaal strepen doorheen maar wat voelde het lekker Me lichaam voelde compleet gewichtloos en ik voelde de adrealine kei hard door me lichaam gaan me handen trilden als een gek maar dat maakte me geen zorgen omdat ik me o zo lekker voelde. Een raket ijsje smaakte nog nooit zo lekker had er denk ik wel 10 op Had nog 1 halfje van een speaker over om half 5 voelde ik het gevoel iets minder worden terwijl dat waarschijnlijk maar tijdelijk was maar had zoiets van neem nog 1 kwartje van een speakertje, ik zocht naar het zakje in me broek uiteindelijk gevonden wou een halfje afbijten maar me handen trilde zo erg dat het me niet lukte om een kwartje er vananf te kunnen bijten en gooide toen dat halfje maar naar binnen. 15minuten later kickte die in, ben nog nooit zo hard gegaan het voelde nog beter dan mijn 1e keer. Toen ik weg ging nog door de stad gelopen in volle verbazing hoe mooi de gebouwen en de verschillende kleuren lampen niet waren. Vervolgens met wat vrienden nog ergens gechillt met een vruchtensapje erbij een maatje van me zat naast me met een blikje en ik hoorde het geluid alsof dat blikje gevuld werd, toen ik aan hem vroeg of hij het ook hoorde keek die me raar aan en zei nee hoor helemaal niks man. Ik in volle verbazing dat ik dingen hoorde die er niet waren. Ook als vrienden wat tegen me zeiden hoorde ik de zinnen compleet anders dan dat ze tegen me verteld werden. Na een uurtje maar besloten om lekker naar huis te gaan, op de terug weg zag ik allemaal vogels in de lucht en heb denk ik wel 10min omhoog staan staren terwijl er zwermen met kraaien over me heen vlogen. In de verte zag ik een vos de weg oversteken en er liep een zebra over de weg. Ik in volle verbazing omdat ik nooit zo geloofde in hallucinaties van MDMA. Ook hoorde ik het geluid van een ijsschuiver achter me toen ik me omdraaide was er helemaal niks/niemand achter me. Nu klinkt dit misschien een beetje eng als je het zo leest maar eigenlijk vond ik het wel super vet Ik dacht af en toe ook dat er mensen langs de weg stonden maar die verdwenen al weer snel. Eenmaal thuis aangekomen direct naar me bed gegaan en het voelde alsof ik helemaal wegzakte in de zachtheid van me kussen en matras en me deken voelde heerlijk warm. Had geen moeite met in slaap vallen wat ik wel verwacht had en heb heerlijk tot een uurtje of 2 geslapen. Toen ik wakker werd trilde me handen nog wel erg en wou nog met me kaken heen en weer gaan maar dat gevoel werd al stuk minder toen ik gedoucht had. Me vriendin kwam die middag nog langs had in het begin wat moeite met hem omhoog krijgen maar toen die eenmaal stijf was zat er geen stopknop meer op Wel zweette ik nog als een gek en kreeg het soms wat benauwd. Dus dag na XTC is seks zeker een aanrader! Dit was mijn trip report hopelijk vonden jullie het leuk om te lezen. Heb zeer genoten van de trip, normaal gesproken zo ik geen trip report over XTC schrijven maar vond die hallucinaties toch wel appart en misschien wel leuk om te delen. gr me zicht zag er af en toe zo uit bleef maar max 5-10min hangen en verdween erna weer en kwam soms nog terug alleen dan de kleuren veel intenser { "lightbox_close": "Close", "lightbox_next": "Next", "lightbox_previous": "Previous", "lightbox_error": "The requested content cannot be loaded. Please try again later.", "lightbox_start_slideshow": "Start slideshow", "lightbox_stop_slideshow": "Stop slideshow", "lightbox_full_screen": "Full screen", "lightbox_thumbnails": "Thumbnails", "lightbox_download": "Download", "lightbox_share": "Share", "lightbox_zoom": "Zoom", "lightbox_new_window": "New window", "lightbox_toggle_sidebar": "Toggle sidebar" }"
"ga ze zelf vanavond gebruiken er zit geen 230mg in zit tussen de 180 en max 220 en dat zijn ook wel sterke doseringen voor een meid. tenzij ej groot en gezet bent"
"Bedankt mannen Hij gaat het binnenkort vragen, hopelijk mag die er 1 en anders moet. Weet iemand het over speed typte bij google speed en leveraandoening alleen kom ik dan bij me eigen topic uit"
"Ik zou toch wel een feestje pakken hoor daar beleef je veel meer en is IMO de beste setting"
"iemand bekend met deze pillen? krijg ze binnenkort kan er niks over vinden op pillreports"
"Na 2-3 maanden is je lichaam hersteld. Maar hoe langer de stop des te beter natuurlijk. Hopelijk gaat het dan wel weer goed, lijkt me wel"
"zou het zkeer op een feestje doen 1e keer is het leukst dus dan moet je er ook alles uit halen"
"na een avondje snuiven vul ik gewoon een glas me water en dan me neus erin duwen en flink hard snuiven, niet lekker maar spoelt de boel wel goed schoon. Daarna nog ff goed snuiten in een tissue"
"Hoe krijgen jullie hem nog omhoog? lukt bij mij pas echt als ik wakker word en dan kost t nog wat moeite. Of nemen jullie er kamagra bij?"
"Ik vind coke van te voren wel lekker maar dan bedoel ik dus niet een ljintje opsnuiven een pilletje na binnen gooie en gaan maar vroegero p de avond wat drinken met coke erbij dan na een feestje en dan pas pilletje erin. de crave naar meer coke is veel erger dan de crash van mdma ( die ik zelf zelden heb)"