#1
Beste gebruikers,
Ik ben een jongen van 17,5(Sinds Valentijn^^) jaar en ik ga 9 maart samen met 4 andere vrienden voor de 5e keer MDMA kristallen gebruiken. Wij als hechte vriendengroep zijn begonnen met blowen op 15e, dit heeft al lange tijd een grote invloed op onze persoonlijkheden gehad. En ik sta bekend om het voorbeeld hoe je tript.
Ik zit met een aantal "problemen" ik vind het namelijk erg moeilijk om met mijn vrienden te communiceren, voor mijn gevoel heb ik ook het idee dat als ik erbij ben of even weg loop dat het altijd gezelliger is zonder mij. Ik zelf ben tegenover mijn vrienden altijd al iemand geweest die klaar stond voor iedereen en die gek genoeg is om van alles te doen! Ik wil namelijk zo goed en leuk en lief en aardig mogelijk overkomen! Ik ben nooit boos of echo of aggresief want dit heb ik allemaal heel goed in de hand, alleen het uiten vind ik erg lastig!
Verschillende drugs hebben verschillende effecten op mij en ik zal ze hier even aan jullie uitleggen:
MDMA:
Simpelweg awesome! Alleen het communiceren gaat een beetje stroef. Vandaar dat ik mischien cocaine wil toepassen om dit te verbeteren.
Blowen:
Als ik joint heb gerookt zit ik altijd heel erg in mezelf gekeerd en durf amper iets te uiten of te zeggen terwijl ik het wel allemaal voel! Mijn vrienden merken dit ook heel erg aan mij! nu ben ik sinds 4 januari gestopt met blowen(ondertussen al 2 maanden) en ik merk dat ik een stuk positiever in het leven sta! Nu denk ik zelf dat als ik een joint rook tijdens onze mdma trip dat ik weer in mijn oude ritme terug val en dat dit veel minder leuk zal zijn voor mijn vrienden!
Cocaine:
ik ben samen met nog 2 vrienden de ervaring aangegaan om een keer cocaine te gebruiken, dit beviel ons zeer goed en positief ik merkte ook dat ik veel beter uit mijn woorden kon komen en dat de vorming van het groepsgesprek veel beter verliep! Dit is ook de reden waarom ik mischien als enige Cocaine wil gebruiken tijdens mijn MDMA trip.
Mijn Idee:
Ik heb zelf het idee dat cocaine de trip een stuk gaat opvrolijken voor mezelf en mijn vrienden!
de rest van mijn vrienden gaan cocaine gebruiken hun gaan het puur op de MDMA kristallen doen. Ik heb in mn hoofd dat ik heel graag de cocaine wil toepassen om de avond gezelliger te maken maar ben ook op de hoogte van alle risico's als je de 2 middelen door elkaar gebruikt en ik als onvolgroeide volwassenen weet niet zeker of dit een goed plan is maar ik ben ook zeker niet van plan om veel te gebruiken! Ik hoop dat jullie mij hiermee kunnen helpen!
Ik kijk heel erg uit naar jullie reacties!
Groetjes MijnErvaringen,
Ik ben een jongen van 17,5(Sinds Valentijn^^) jaar en ik ga 9 maart samen met 4 andere vrienden voor de 5e keer MDMA kristallen gebruiken. Wij als hechte vriendengroep zijn begonnen met blowen op 15e, dit heeft al lange tijd een grote invloed op onze persoonlijkheden gehad. En ik sta bekend om het voorbeeld hoe je tript.
Ik zit met een aantal "problemen" ik vind het namelijk erg moeilijk om met mijn vrienden te communiceren, voor mijn gevoel heb ik ook het idee dat als ik erbij ben of even weg loop dat het altijd gezelliger is zonder mij. Ik zelf ben tegenover mijn vrienden altijd al iemand geweest die klaar stond voor iedereen en die gek genoeg is om van alles te doen! Ik wil namelijk zo goed en leuk en lief en aardig mogelijk overkomen! Ik ben nooit boos of echo of aggresief want dit heb ik allemaal heel goed in de hand, alleen het uiten vind ik erg lastig!
Verschillende drugs hebben verschillende effecten op mij en ik zal ze hier even aan jullie uitleggen:
MDMA:
Simpelweg awesome! Alleen het communiceren gaat een beetje stroef. Vandaar dat ik mischien cocaine wil toepassen om dit te verbeteren.
Blowen:
Als ik joint heb gerookt zit ik altijd heel erg in mezelf gekeerd en durf amper iets te uiten of te zeggen terwijl ik het wel allemaal voel! Mijn vrienden merken dit ook heel erg aan mij! nu ben ik sinds 4 januari gestopt met blowen(ondertussen al 2 maanden) en ik merk dat ik een stuk positiever in het leven sta! Nu denk ik zelf dat als ik een joint rook tijdens onze mdma trip dat ik weer in mijn oude ritme terug val en dat dit veel minder leuk zal zijn voor mijn vrienden!
Cocaine:
ik ben samen met nog 2 vrienden de ervaring aangegaan om een keer cocaine te gebruiken, dit beviel ons zeer goed en positief ik merkte ook dat ik veel beter uit mijn woorden kon komen en dat de vorming van het groepsgesprek veel beter verliep! Dit is ook de reden waarom ik mischien als enige Cocaine wil gebruiken tijdens mijn MDMA trip.
Mijn Idee:
Ik heb zelf het idee dat cocaine de trip een stuk gaat opvrolijken voor mezelf en mijn vrienden!
de rest van mijn vrienden gaan cocaine gebruiken hun gaan het puur op de MDMA kristallen doen. Ik heb in mn hoofd dat ik heel graag de cocaine wil toepassen om de avond gezelliger te maken maar ben ook op de hoogte van alle risico's als je de 2 middelen door elkaar gebruikt en ik als onvolgroeide volwassenen weet niet zeker of dit een goed plan is maar ik ben ook zeker niet van plan om veel te gebruiken! Ik hoop dat jullie mij hiermee kunnen helpen!
Ik kijk heel erg uit naar jullie reacties!
Groetjes MijnErvaringen,