Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Gebruik je toevallig Antidepressiva? >ssri etc.. Er zijn ook andere soorten medicijnen die jouw drug kunnen ‘blocken’.. Je krijgt dan inderdaad niet het gewenste effect. Dit probleem had ik zelf namelijk wel.."
"1. Wiet 2. MDMA (kristallen) 3. LSD"
"8 dagen eutylone. Geen aanrader. Ben er nu een week vanaf, fysiek flinke ontwenning. Zie; met ongecontroleerd trillen en slapeloosheid. De slapeloosheid tijdens gebruik viel mee, nu is het horror. Een week lang op 20 uur slaap én nog geeft mijn lichaam geen slaap-signaal. Eerst wel kunnen slapen.. daarna 30 uur geen slaap, 3 uur geslapen, toen 74 uur wakker, 11 uur geslapen en nu weer 45 uur wakker. Mentaal geen cravings. Wil alleen dolgraag weten hoe het is om weer goed te slapen. Ohja.. ik hallucineer erdoor. Mocht ik wel in slaap vallen, zie ik een grote baksteen op me af komen . Ik blijf wel even van de middeltjes af. Genoeg fantasie in m’n brein voor de komende tijd. Haha. Je zou kunnen zeggen.. dat ik een eigen onderzoek had gestart naar RC’s.. (zonder gein, blij dat ik ben gestopt!). Extra informatie; ik heb ook een circadiane-slaapritme-stoornis. Ik zeg altijd maar zo; je kan niet falen op je ritme.. als je er geen hebt.. (bijzonder genoeg voel ik me mentaal nog best opgewekt). Normaal mag iedereen uit m’n buurt blijven als ik niet heb geslapen. Haha. Afgelopen dagen gewoon (en dus zonder drugs) gaan viben op gekleurde lampen en fijne muziek, iets met het mezelf aangenaam maken. Dat maakt het wel beter. Wist uiteraard van te voren de risico’s van rc’s, risico genomen. Gevolgen zijn voor mezelf. Wel een geval van; don’t try this at home. > ik ga even tijdelijk over op slaappillen. (Uiteraard geen binge )"
"Voor het eerst alleen getript op mushrooms. Alle voor en nadelen voorafgaand goed afgewogen na het verdiepen in ‘alleen trippen’. Ik begon voorafgaand met fijne, vrolijke muziek luisteren. Zo zette ik alvast een stemming voordat het zou beginnen te werken. Toen dat eenmaal gezet was en ik mij comfortabel genoeg voelde, besloot ik het te gaan eten (15:00). Rolde alvast een aantal joints, pakte ander eten en drinken en settelde mijzelf op de bank. Dit was immers de eerste keer dat ik dit alleen deed, dus draaide uit voorzorg de deur op slot. Je hebt natuurlijk geen idee hoe een trip uitpakt. Een sleutel niet om kunnen draaien staat voor mij gelijk aan dat naar buiten gaan niet geheel slim is. Na ongeveer een uurtje zat ik vol in de trip. Ik besloot een te mailen naar iemand, gewoon voor de leuk. Maar typen kon ik niet, woorden stonden achterstevoren getypt als ik ze wél correct intikte. Ik zat vol verwondering naar mijn beeldscherm te staren en barstte in lachen uit. Bijna gênant. Ik vond het geweldig. Maar besloot om te stoppen met mailen. Onbegonnen werk, die technologie. Haha. In de patronen van mijn laminaat begon ik gezichten te zien, waaronder leeuwenkoppen. Ik voelde me goed genoeg om naar buiten te gaan op 1,5 uur in de trip. Sprong op m’n fiets en heb me verwonderd over de pracht van het donker (het was inmiddels 17:30). De zon ging langzaam onder, het was de mooiste zonsondergang die ik ooit had gezien. Ik zag de volledige lunar eclipse en de maan had nog nooit zo mooi geschenen. Ik fietste verder over boerenland, daar waar elke boerderij op een klein sprookje leek. Het warme licht van de boerderijen verlichtte de donkere beboste paden. Als er auto’s voor mij reden, werd het pad met een gouden gloed belicht. De bospaden leken op donkergroene sprookjesachtige tunnels. In de verte zag ik een gek wezen met 2 grote ogen.. het was een landwerkmachine.. Maar om er geen badtrip van te maken, besloten een andere weg in te gaan. De pracht zette zich voort. Ik besloot in een veld te gaan blowen en daarna mijn ommekeer te maken naar de bewoonde wereld omdat ik moe werd van alle prikkels. Alle straatlantaarns, auto’s, fietsers.. echt alles was zo kleurrijk verlicht. Eenmaal terug thuis (20:00) was ik nog ver van normaal. Mijn telefoon veranderde nog vaak in kleur maar kon al wel weer typen. Ik besloot nog weer te blowen zodat ik uiteindelijk door naar bed kon. Dat bleken uren te zijn, ik zat me namelijk gewoon te verwonderen over mijn kleurenlamp. Als ik mijn ogen sloot, zag ik 2 zielen met elkaar verbinden. Het was fijn om naar te kijken. Eenmaal in bed heb ik mijn muziek uit gezet en viel in een diepe slaap. Vanochtend wakker geworden en merk dat ik nog moet landen door de hoeveelheid informatie die mijn brein heeft opgenomen. Kortom, het was prachtig. 100% voor herhaling vatbaar. Zo. Dit was mijn spreekbeurt"
"Een vriend en ik besloten weer magic mushrooms te eten. Dit keer waren we er samen te voet op uit gegaan. (Ik heb ook een tripreport geschreven over alleen & op de fiets). Na beiden onze portie gegeten te hebben, gingen we muziek luisteren. Ik schreef op de arm van de vriend ‘je bent veilig’. Hen had wel eerder microdosissen gehad maar geen volledige. Dus om wat zekerheid te bouwen, deze quote opgeschreven. Inmiddels met mn eigen ervaring een vertrouwde trip-leader (hen sprak dat ook uit). Ondanks dat ik dus zelf ook aan het trippen was, kon ik goed opletten wanneer hun trip schimmig werd. We gingen goed voorbereid naar buiten voor een wandeling. We kwamen allemaal persoonlijke obstakels tegen en voelde een diepere connectie met de dieren die we onderweg tegen kwamen. Ook liepen we door verschillende bospaden waar we even gingen rusten. Het viel me op dat er overdag helemaal geen schaduwen waren. Van niks.. niet van bomen of onszelf. We omschreven onze visuele waarneming als ‘versimpeld’. Het landschap leek op een schilderij waar we doorheen liepen. nze kunstenaar had dus geen schaduwen toegepast. Boomwortels hadden intense gekronkelde patronen en de boom had over zijn schors allemaal verdikte grote lijnen lopen. Het was prachtig.. een veld tussen de bomen leek echt fluoriserend groen, we wilden erin gaan liggen maar dat leek ons niet slim. Ik begon over mijn hoofd te aaien en merkte op dat m’n haren heel erg zacht waren, ik vroeg de vriend of hen dat ook voelde en zei nee. Terwijl hen door mijn haren ging, hoorde ik ‘wow ja het is nu wel super zacht’. Een goed voorbeeld van elkaars trips meemaken Inmiddels begon het aardig donker te worden, we liepen langs open water met strandjes. Er liepen geen andere mensen en het was bizar rustig. We volgden paden, eentje die ik had uitgestippeld zodat ik nog wist waar we ongeveer zouden zijn. Mijn vriend zegt ineens: wow, zie jij daar ook iemand lopen? Het is net een zwarte engel met witte vleugels. Ik voelde op dat moment iets door mijn zenuwen gaan, zonder dat ik in paniek raakte. Diegene kwam dichterbij en dichterbij, we besloten om gewoon door te lopen. Ondanks dat er een zwarte engel op ons af liep. Wat bleek.. het was een man met een visnet aan zijn schouder. Heel bijzonder hoe zich dat vervormde. En voor mij viel er ook wel wat op z’n plek. Het was nu écht pikzwart in het bos. Normaliter zou ik het donker onoverzichtelijk vinden, tijdens mijn trips ervaar ik het als rustgevend. Juist verhelderend. De wandeling leek oneindig door te gaan, alsof we al dagen onderweg waren. Ons tijdsbesef was weg, net als het ervaren van lichaamstemperatuur. We voelden ons 1 met de omgeving, zonder kou, warmte of zweet. Het was gewoon allemaal in evenwicht. Dat terwijl we een beste snelheid in het lopen hadden. Buiten zijn, met een spijkerjas en 7 graden.. voelde comfortabel. Na lang kwamen we weer in de bewoonde wereld. Zo af en toe zag ik overal glinsteringen, geluiden van de auto’s waren intens. Ondertussen hadden we nog steeds geen tijdsbesef. We hadden blijkbaar al 2 uur in het volledige donker gelopen dus de bewoonde wereld oogde gek, heel licht.. Bij thuiskomst zag ik dat we zo’n 4,5 uur buiten waren geweest. We waren moe, gingen eten en daarna slapen. Vanochtend nog nagepraat over de dingen die we zagen en merk dat het hen ook veel aan het denken zet. Kortom, een goede trip. Vandaag voel ik me energiek en hoop dat dit deze dag zo blijft. Groetjes!"
"Jeetje! Dat lijkt me niet fijn. Ik heb zelf ook tramadol gebruikt voor een hernia maar werd er afhankelijk van.. ik had ze besloten in te leveren. Maar merk na een jaar stoppen dat ik soms wel de neiging heb om terug te vallen.. dus daarintegen vind ik het best lastig om er echt vanaf te komen. En daarnaast loop ik het risico dat het combineren van tramadol gevaarlijk is met mijn andere medicatie.. dus inderdaad.. volhouden en doorzetten!! Je kan dit! Het gaat rot zijn maar daar moet je doorheen.."
"Sh*t zeg.. Heel herkenbaar. Ik probeer er dan achter te komen waar het vandaan komt. Bijvoorbeeld bepaalde stressfactoren. Vind je de plek waar je werkt nog wel leuk? Plan je overmatig veel of denk je ook aan rust? Waar haal je plezier uit? Ben je chaotisch? Door een structuur aan te brengen die bij je past, zal je minder stress ervaren. (Je hoeft deze vragen niet te beantwoorden! Privacy) Doordat ik zelf nu structuur heb, veel in de natuur ben en rust neem, ben ik rustiger. Doe wat de geest voedt, een festivalletje. Iets waar je levensmotivatie van krijgt, maak korte termijn doelen (zie festival, weekendje/dagje weg etc). Ik hoop dat dit helpt! succes"
"Geneesmiddel zei: Klinkt eigenlijk wel goed wat je zegt, ook de dosis. Als je bij wilt nemen idd niet te lang wachten, +-1 uur na inname is mooi getimed denk ik zo. Goed voorbereiden is het allerbelangrijkste, er is niets vervelender als erachter komen dat je je water of zonnebrand bent vergeten. Ik zou zelf ook wat eten meenemen, want je neemt de truffels op een lege maag dus je zult honger krijgen aan het eind van de trip. Ik ga zelf altijd voor wat fruit, Breaker en een reep ofzo. En ik heb graag plekken waar niemand komt, ook niet een paar mensen. Als ik op een wandelpad loop en ik heb tegenliggers of er loopt iemand achter me, dan lach ik ze soms keihard uit omdat ik ze grappig vind door de drugs (wat natuurlijk super raar en ongemakkelijk is als je daar in je eentje loopt). Of ik ga al 100 meter van te voren bedenken hoe en of ik ze gedag moet zeggen etc, wat voor jezelf vervelend is omdat je wilt opgaan in je trip. Ik zit zelf dan liever op een vaste plek waar niemand is, of op de fiets. Klik om te vergroten... Dit is zo herkenbaar. Ik heb iemand vol uitgelachen en kon hier nog geen grip op krijgen. Grappig was het wel. Zoals je zegt kan het ook vervelend zijn."
"Ik ben erachter gekomen dat ik kratom het beste tot me kan nemen met koolzuurhoudend frisdrank (cola zero) De smaak van kratom vind ik niet zo erg, heeft veel weg van ashwagandha en dat is oprecht viezer. Meer het idee dat ik bij toss/wash niet altijd zo goed het poeder weg krijg en nog achterin m’n keel voel. Ik vul dan meestal 1/3e halve liter fles met cola, doe daar mijn gewenste dosis kratom in en ga het dan ‘draaiend schudden’. Ik draai de fles soms even open om lucht eruit te laten, anders heb je een kratom douche . Het zal wel hard gaan schuimen (de rest van de fles vult zich met schuim) maar dit zakt af. Daarna nog een keer omschudden en de kratom zit door het drinken heen. Het blijft daardoor ook niet aan het flesje kleven en ik heb geen problemen met het doorslikken ervan. Ook is de smaak best verbloemd, handig als je dat niet trekt! Misschien heeft iemand hier iets aan."