Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Van de pep zelf wordt je niet ziek (uitgezonderd allergische reacties), maar door de verminderde weerstand/uitputting van reserves ben je wel vatbaarder om ziek te worden. Gezond eten, stoppen met roken en wel voldoende eten zijn dingen die je kun doend. Ook voor en achteraf je rust voldoende nemen zal je helpen. Het lijkt mij sterk dat beide keren direct met je pepgebruik te maken hebben, maar het valt ook niet uit te sluiten. Ik zou me zorgen maken als je het de komende drie keer weer hebt, nu zou ik het nog houden op toeval of andere factoren die (misschien onbekend) meespelen."
"Behalve dat je vorige week een aanslag hebt gepleegd op je lichaam, is er geen invloed op het effect, maar dat zul je wel gemerkt hebben inmiddels. De dosis is afhankelijk van de kwaliteit van je speed, maar voor je eerste keer heb je net veel nodig. Mogelijk heb je wel vrij veel genomen, omdat het effect niet zo mindblowing is als bij xtc, maar met 150 mg goede speed zou genoeg moeten zijn geweest."
"Het zou zomaar kunnen dat je wat anders dan speed had.... Kleur, structuur, geur en zo zegt niet zo veel. Laat het testen en je weet wat er in zit. Ben je Belg dan zou ik op zoek gaan naar andere pep."
"speed duurt zo'n 8 uur, sport jij zoveel?"
"SmartieAndMe zei: Had je al 1,5 gram opgemaakt die avond?! Zo veel! Klik om te vergroten... Zou het slechte kwaliteit, te hoge tolerantie of grootpraat zijn?"
"Ok, grootpraat valt dus af..."
"Werkte het 7 weken geleden wel goed? Hoe vaak en hoeveel heb je het eerder gebruikt? Hoe oud ben je? Hoe is de je gezondheid?"
"Je hebt het laten testen dus? Zelf? Wat was het percentage? En als je die nacht met 1 gram hebt afgerond, kun je dan ook gewoon slapen?"
"lysergine25 zei: je voelt het aan de structuur er mag niets ahrds in zitten het moet tussen je vingers oplossen als talkpoeder en je ziet het aan de kleur en je ruikt aan de geur er mag geen vocht uitdruipen mijn laatste sample was 73% Klik om te vergroten... Geur en kleur zijn niet echt goede indicatoren. Kenobi zei: Nu a.s zaterdag weer eens een keertje gebruiken, van dezelfde dealer en dezelfde kwaliteit dus ik neem aan dat het gewoon weer goed komt Klik om te vergroten... Ik hoop het voor je. In feite geldt dit alleen als je ineens een voorraadje hebt ingeslagen, zodat je zeker weet dat het hetzelfde is als de vorige keer. Je dealer zal het wel zeggen dat het hetzelfde is, maar dat is geen garantie. ook voor dealers geld namelijk dat ervaringen uit het verleden geen garantie voor de toekomst bieden."
"danais zei: Hallo iedereen. Ik lees al een tijdje op het Speed-forum, en ben bij deze overgegaan tot het plaatsen van een bericht. Klik om te vergroten..."