Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsNightmare 2011 Drugs controle

Nightmare 2011 Drugs controle

13 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
-
--DREAMLid
01-01-2024, 00:00
#1
Weet iemand hoe streng de controle is bij nightmare?
Ik wil een aantal pillen meenemen, en andere sos...
Fouilleren ze bij iedereen of helemaal niet?
T
TufnutLid
01-01-2024, 00:00
#2
In Rotterdam is men erg streng de laatste tijd. Op Nightmare zal w.s. wel weer een hond staan.
-
--DREAMLid
01-01-2024, 00:00
#3
Tufnut zei:
In Rotterdam is men erg streng de laatste tijd. Op Nightmare zal w.s. wel weer een hond staan.
Klik om te vergroten...


Hmm, jammer.
Thnx:)
M
MorningweedzorLid
01-01-2024, 00:00
#4
Pfffff ik heb mijn bericht vaak hergeschreven, maar controles zijn op elk feest aanwezig. Ze zijn verplicht om te kijken of je iets in je zakken hebt, maar ik zou je niet zo druk maken om die hond hor :wink:
u
urtinriZLid
01-01-2024, 00:00
#5
Vind het zo leuk dat op elk feest waar ik ben geweest hondjes waren, maar precies toen ik bij de ingang stond waren ze nergens te bekennen :tearsofjoy:

En ik ga ook naar nightmare, hoop dat het niet zo streng is vergeleken met hardstyle feesten. Maar in ieder geval, je stuff gewoon in zakjes doen en in je onderbroek/schoenen doen (naast je voet of op de voorkant van je voet) en er mss nog wat deo over spuiten voor het geval de hondjes drugs kunnen ruiken, geen idee wat er nou waar is, dat ze angst ruiken of drugs.
-
--DREAMLid
01-01-2024, 00:00
#6
urtinriZ zei:
Vind het zo leuk dat op elk feest waar ik ben geweest hondjes waren, maar precies toen ik bij de ingang stond waren ze nergens te bekennen :tearsofjoy:

En ik ga ook naar nightmare, hoop dat het niet zo streng is vergeleken met hardstyle feesten. Maar in ieder geval, je stuff gewoon in zakjes doen en in je onderbroek/schoenen doen (naast je voet of op de voorkant van je voet) en er mss nog wat deo over spuiten voor het geval de hondjes drugs kunnen ruiken, geen idee wat er nou waar is, dat ze angst ruiken of drugs.
Klik om te vergroten...


Hmm goed plan...dan stop ik het wel in mijn schoen, met flink wat parfum erover en gaan!
Heb jij dit ook een keer gedaan dan? :grin:

Thnx voor je antwoord:)
T
TufnutLid
01-01-2024, 00:00
#7
Morningweedzor zei:
Pfffff ik heb mijn bericht vaak hergeschreven, maar controles zijn op elk feest aanwezig. Ze zijn verplicht om te kijken of je iets in je zakken hebt, maar ik zou je niet zo druk maken om die hond hor :wink:
Klik om te vergroten...

Geloof mij nou maar! De laatste edities stond er elke keer een echte drugshond en die zal er zws volgende keer ook weer staan.
In je schoen stoppen is minder handig, daarvan kunnen ze je vragen die uit te doen. In je peur is de beste plek, die hoef je niet zomaar uit te doen. Deo om ene hond af te leiden werkt verder niet. Die ruikt dan zeker de deo, maar hij kan daar doorheen ook drugs blijven ruiken.
M
MorningweedzorLid
01-01-2024, 00:00
#8
@Tufnut.
Leg mij eens uit. Hoe wist jij/weet jij dat er een "echte" drugshond stond?

Ik zie het zo. Als het een echte hond was dan zou dat beest helemaal knetter leip worden op feest/festival van alle mensen die wel wat mee hebben.
En daar bedoel ik niet persé nightmare mee.
T
TufnutLid
01-01-2024, 00:00
#9
Je hebt in Ahoy na de ingang eerst een gangetje. Dat gangetje is gemaakt met hekken in een grotere ruimte. De honden hebben daarachter dus rust en ruimte en worden afwisselend in de gang gezet om hun werk te doen. Alle bezoekers moeten door die gang om naar de muziek te gaan.
Wat ze precies ruiken is natuurlijk een tweede. Ze kunnen zeker niet alles vinden. Duidelijk is iig dta ze voor hun taak geschikt zijn er er actief mensen tussenuit halen. Die gaan dan mee naar achter. Dus al heeft de hond alleen angst geroken. je hebt er wel rekening mee te houden.
M
MorningweedzorLid
01-01-2024, 00:00
#10
Ik weet het. Zo'n small gangetje is het waar je langs die hond moet.
Heb het zelf ervaren. (Zonder rotzooi mee te nemen dan.)
Maar ik heb mensen bijna tegen die hond aan zien lopen "Met" drugs en degene die helemaal liepen te flippen of aan het roken waren waar het niet mocht, werden eruit gepakt :wink:

Ach zie het zo maar, niemand weet het. En als je gepakt wordt ga dan niet huilen :)
{
{(PeP-Lord)}Lid
01-01-2024, 00:00
#11
beetje laat, maar ik wil even duidelijk maken dat die "echte drugshond" dan niet goed is in zn werk... had namelijk al halve gram pep op voor ik binne was, kijk beetje om me heen, kijk weer voor me en dr staat n lief hondje, ik doodleuk aaien en doorlopen :P geloof me, dat was geen drugshond want anders hattie vast wel gereageerd op mn overige 1,5 gr pep... ze pakken je gwn op verdacht gedrag.
M
MorningweedzorLid
01-01-2024, 00:00
#12
nvm. Wat ik heb gezegd. Ga er maar heen en zie wat er gebeurd :)
T
TufnutLid
01-01-2024, 00:00
#13
Mensen de vraag was of er (strenge) controles zijn bij nightmare. Het antwoord op die vraag is ja. De hond is daar een voorbeeld van. Of ie wel of niet goed zijn werk doet, wel of niet pep of angst kan ruiken daar kunnen we lang over lullen, maar dat kunnen we nooit zeker weten.
Feit blijft dat ie er de afgelopen keren stond en dat de kans groot is dat ie er de volgende keer weer is.
-
--DREAMLid
01-01-2024, 00:00
#14
Thnx voor de reacties! :grin:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."