Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsOud/Nieuwjaar in Rotterdam

Oud/Nieuwjaar in Rotterdam

4 antwoorden
1 weergaven
18-5-2026
j
josh1324Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Yoo,

Ik ga dit jaar met enkele vrienden Oud/nieuwjaar vieren in Rotterdam. Eerst een volledige dag shops bezoeken :stoned: en erna een nachtje door feesten op het feestje: NEW YEARS EVE BIG BANG @ Nieuwe Oogst Rotterdam.

Nu vroeg ik mij af of ze daar tolerant zijn op het vlak van bvb. blowen in de zaal.
En of ze daar vaak lastige/moeilijke security hebben die wel eens durven fouilleren fzo.

Iemand met ervaring?

Groetjes josh
m
mandragoraLid
01-01-2024, 00:00
#2
josh1324 zei:
Eerst een volledige dag shops bezoeken :stoned:
Klik om te vergroten...

ga jij de avond nog wel halen dan? en dan op het feestje weer blowen, veel gedanst gaat er niet worden denk ik :) :stoned:
T
TufnutLid
01-01-2024, 00:00
#3
Hoe het bij de nieuwe oogst zit durf ik (nog) niet et zeggen, maar bij de andere tenten die in dat gebouw zitten (maassilo en factory010) is het geen probleem.
j
josh1324Lid
01-01-2024, 00:00
#4
mandragora zei:
josh1324 zei:
Eerst een volledige dag shops bezoeken :stoned:
Klik om te vergroten...

ga jij de avond nog wel halen dan? en dan op het feestje weer blowen, veel gedanst gaat er niet worden denk ik :) :stoned:
Klik om te vergroten...

:xtc:
j
josh1324Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Tufnut zei:
Hoe het bij de nieuwe oogst zit durf ik (nog) niet et zeggen, maar bij de andere tenten die in dat gebouw zitten (maassilo en factory010) is het geen probleem.
Klik om te vergroten...

Hmm dan zal dat voor de nieuwe oogst ook wel gelden, gok ik.
Bedankt voor je reactie :)

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."