#1
Yoo,
Ik ga dit jaar met enkele vrienden Oud/nieuwjaar vieren in Rotterdam. Eerst een volledige dag shops bezoeken
en erna een nachtje door feesten op het feestje: NEW YEARS EVE BIG BANG @ Nieuwe Oogst Rotterdam.
Nu vroeg ik mij af of ze daar tolerant zijn op het vlak van bvb. blowen in de zaal.
En of ze daar vaak lastige/moeilijke security hebben die wel eens durven fouilleren fzo.
Iemand met ervaring?
Groetjes josh
Ik ga dit jaar met enkele vrienden Oud/nieuwjaar vieren in Rotterdam. Eerst een volledige dag shops bezoeken
en erna een nachtje door feesten op het feestje: NEW YEARS EVE BIG BANG @ Nieuwe Oogst Rotterdam.Nu vroeg ik mij af of ze daar tolerant zijn op het vlak van bvb. blowen in de zaal.
En of ze daar vaak lastige/moeilijke security hebben die wel eens durven fouilleren fzo.
Iemand met ervaring?
Groetjes josh
