Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsRoyal Beluga truffels

Royal Beluga truffels

12 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
°
°Thomas°Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Hooooi iedereen.
Hier ga ik mijn tripreportje van gisteren van zaterdag 31/10 Neerpennen :grin:

Zaterdagmiddag rond 15u even tripje naar tilburg gemaakt om daar samen met G en Y Royal Beluga truffels te kopen. G had zelf geen truffels gekocht omdat hij die dag geen zin had in een tripje.

Ik besloot zelf dan om 15gram truffels te kopen samen met x20 Salvia extract, Y kocht voor zichzelf ook 15gram royal Beluga's.

Daarna van Tilburg recht naar J gereden(een goede maat van ons) waar we besloten onze truffelthee klaar te maken. ondertussen toen onze truffels lekker in het water aan het trekken waren besloot ik als eens an de salvia te gaan, niet echt veel visueels gezien gwn licht gevoel in mijn hoofd en wat golvelingen in mijn zicht :)

Zo onze truffelthee was klaar, maar Y zei tegen me dat hij voelde dat het bij J geen goede omgeving was om te trippen. Dus ik besloot samen met Y en G naar mijn thuis te gaan.
Onderweg naar mij toe de thee al aan het opdrinken, toen bij mij aangekomen op de bank gaan liggen en wachten tot ik aan mijn trip kon beginnen.

Na +-1uurtje op men bed te liggen begon het in te slaan. Eerst had ik even een moment van slecht gaan,maar dat heb ik rap kunnen bijsturen. ik begon enorma lachkicks te krijgen samen met y, mijn beeld begon ook te veranderen. maar omdat we al de hele dag bijna niet hadden gegeten besloten we naar de nachtwinkel te trekken. G besliste dan om de wagen te besturen omdat ik niet meer in staat was:tongueout: ik kroop op de achterbank van mijn wagen en onderweg naar de nachtwinkel sloegen de truffels echt hard in. ik zat op momenten precies in een tekenfilm, we reden door een bepaalde straat waar ik opeens dacht dat het een straatfeest was terwijl het daar doodstil was:tongueout:

Eenmaal aangekomen bij de nachtwinkel een goede voorraad eten gekocht(in de nachtwinkel staan onder de trip was echt een WAUW-effect, het was enorm intens om daar te staan.)

Ok alles klaar, dan terug naar mij thuis, ondertussen was het 22.00uur. aangezien ik in een rustige wijk woon besloten we nog wat te gaan wandelen. maar bij ons zijn het nu enorme wegenwerken met allemaal zand en kranen etc... dit was echt WAUUUW om daar door te lopen en kijken naar die kranen :tearsofjoy: ik besloot samen met Y en G ons neer te leggen op de rioolbuizen die daar lagen. en nog een jointje te roken. Ik keek omhoog en het was een heldere blauwe hemel vol met sterren. mij hierin verdiept en ik was vertrokken naar een prachttige reis :wave: dit moment was echt intens. een bepaald moment keek ik opzij naar een boom en die zag ik volledig in het versneld de 4seizoenen doorlopen(van groene bladeren tot verdorren van de bladeren en zelf de bladeren afvallen)


Na 2u rondwandelen besloten we terug naar mij thuis te gaan, G vertrok toen naar huis en dan ben ik met Y nog een uurtje gaan doorspacen op mijn kamer.
En dan rond 01.30u Was de trip zo goed als voorbij. nog even gechilled met wat weed en onze trip zat er op :P

Ik hoop dat jullie hier iets aan hebben, ik heb het geprobeerd zo goed mogelijk neer te pennen maar de intense beelden die ik heb gezien en gevoeld zijn moeilijk te beschrijven.

Mijn conclusie is wel dat de royal beluga truffel een zeer prachtige truffel is! een imens "love-gevoel" mooie visuals en leuke suizingen door het hoofd:tongueout:


Greeetss :stoned:
s
spacelordLid
01-01-2024, 00:00
#2
Er zitten dezelfde stoffen in en er is ongeveer een gelijke gradatie tussen de verschillende truffels, dus lijkt me toch tussen dragons dynamite en galindoii te zitten. Maar wat boeit het eigenlijk :beer:
s
spacelordLid
01-01-2024, 00:00
#3
Is dat een sterkere soort uit de reeks? Ik ben enkel vertrouwd met de andere reeks truffels (vind het nogal dwaas dat er 2 reeksen bestaan maar goed :tongueout: ).

Aangenaam reportje trouwens :)
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#4
G besliste dan om de wagen te besturen omdat ik niet meer in staat was:tongueout:
Klik om te vergroten...

Hij had toch ook een portie genomen ?

Mijn conclusie is wel dat de royal beluga truffel een zeer prachtige truffel is! een imens "love-gevoel" mooie visuals en leuke suizingen door het hoofd:tongueout:
Klik om te vergroten...

Had ik ook. :hearteyes:
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#5
spacelord zei:
Is dat een sterkere soort uit de reeks? Ik ben enkel vertrouwd met de andere reeks truffels (vind het nogal dwaas dat er 2 reeksen bestaan maar goed :tongueout: ).

Aangenaam reportje trouwens :)
Klik om te vergroten...

Het is gewoon een merknaam en inderdaad de sterkste variant die zij verkopen.
s
spacelordLid
01-01-2024, 00:00
#6
Sublimo zei:
spacelord zei:
Is dat een sterkere soort uit de reeks? Ik ben enkel vertrouwd met de andere reeks truffels (vind het nogal dwaas dat er 2 reeksen bestaan maar goed :tongueout: ).

Aangenaam reportje trouwens :)
Klik om te vergroten...

Het is gewoon een merknaam en inderdaad de sterkste variant die zij verkopen.
Klik om te vergroten...

Dus opt het niveau van dragon's dynamite waarschijnlijk
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#7
spacelord zei:
Sublimo zei:
spacelord zei:
Is dat een sterkere soort uit de reeks? Ik ben enkel vertrouwd met de andere reeks truffels (vind het nogal dwaas dat er 2 reeksen bestaan maar goed :tongueout: ).

Aangenaam reportje trouwens :)
Klik om te vergroten...

Het is gewoon een merknaam en inderdaad de sterkste variant die zij verkopen.
Klik om te vergroten...

Dus opt het niveau van dragon's dynamite waarschijnlijk
Klik om te vergroten...

Valt niet echt te vergelijken denk ik.
°
°Thomas°Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Sublimo zei:
G besliste dan om de wagen te besturen omdat ik niet meer in staat was:tongueout:
Klik om te vergroten...

Hij had toch ook een portie genomen ?

Mijn conclusie is wel dat de royal beluga truffel een zeer prachtige truffel is! een imens "love-gevoel" mooie visuals en leuke suizingen door het hoofd:tongueout:
Klik om te vergroten...

Had ik ook. :hearteyes:
Klik om te vergroten...
Neen Enkel ik en Y hadden truffels genomen, G was enkel wat aan het blowen:wink:

Was een zeer leuke ervaring deze truffel:tongueout: ga hem zeker nog een keer kopen!

groeten
T
TruffelboyLid
01-01-2024, 00:00
#9
Sublimo zei:
G besliste dan om de wagen te besturen omdat ik niet meer in staat was:tongueout:
Klik om te vergroten...

Hij had toch ook een portie genomen ?
Klik om te vergroten...

G had zelf geen truffels gekocht omdat hij die dag geen zin had in een tripje.
s
spacelordLid
01-01-2024, 00:00
#10
weeral spam..
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#11
spacelord zei:
weeral spam..
Klik om te vergroten...

Wie is er nu aan het spammen ? :rolleyes:

Ik zie voor de rest geen spam hoor.
i
illusion or not?Lid
01-01-2024, 00:00
#12
ik heb de Royal beluga nu al ongeveer 15 min in mij buik. Ben benieuwd :hearteyes:
s
spacelordLid
01-01-2024, 00:00
#13
Sublimo zei:
spacelord zei:
weeral spam..
Klik om te vergroten...

Wie is er nu aan het spammen ? :rolleyes:

Ik zie voor de rest geen spam hoor.
Klik om te vergroten...

Tis al weg gehaald, was weer zon online bedrijf dat je vanalles wilt aansmeren.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."