Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Re: Heroïne, een zeer verslavende stof. Prachtig geschreven, heel informatief"
"Mooie en herkenbare tripreport. Ja ik snap wat je bedoelde met vanuit je zelf naar jezelf kijken vanaf de andere kant van de kamer, ik had ook een keer zoiets meegemaakt, alleen dat was op 7,5gr Atlantis. Een vriend van me en ik zaten rond een uur of 2 snachts op een bankje in een park, beetje aan staren naar een boom die bleek te zweven ofzo terwijl we muziek aan het luisteren waren. Ik voelde me toen al de hele tijd bekeken worden, en uiteindelijk voelde ik me niet meer fijn op die plek, wat ik me eerst wel voelde en we gingen weg. We staken een groot grasveld over en toen ik omkeek zag ik ons 2en nog lekker chil zitten staren naar die boom..!? Ja dan denk je bij je eigen ook van watafack is hier aan de hand.."
"Haha aardige report man, De nacht van vrijdag op zaterdag heb ik ook me 1e LSD trip op, ook 110 mics en die was ook zeker wel bevallen , natuurlijk komt hier ook nog een reportje over :P"
"Sublimo zei: G besliste dan om de wagen te besturen omdat ik niet meer in staat was Klik om te vergroten... Hij had toch ook een portie genomen ? Klik om te vergroten... G had zelf geen truffels gekocht omdat hij die dag geen zin had in een tripje."
"we liepen in de stad en nog geen halfuurtje later kom ik een andere vriend tegen, die wat raar uit zn dopppen keek, ik had hem al wel is verteld dat ik ook wel eens pillen wou eten, dus hij komt leip op me af en verteld me dat hij pillen heeft, ik kreeg een boodschap van god die zy opvreten die bende, Klik om te vergroten... Hahaha ik kwam niet meer bij jonge toen ik dat las"
"Om deze heb ik zo'n harde lachkick gehad van het weekend, niet normaal gewoon, als ik er aan terugdenk schiet ik weer in de lach Ik wil wel opstaan, alleen me broek wil niet"
"Beste mensen van DF, Het plan is om vanavond rond een uur of 6 truffels te gaan slikken, Atlantis, 15gr de man. Rond een uur of 11, als de truffel een beetje van ze top is afgekomen, was het de bedoeling om één blauwe diamant te slikken, en dan een uur of anderhalf uur later nog één blauwe diamant. Natuurlijk is er al gezorgt voor de nodige tripmiddelen zoals laserlampje, blauw zwaailicht (aanrader) en zo'n slimey, maar dan had ik nog een vraag over. Ik heb kiespijn als een motherfucker en slik 500mg paracetamol, misschien een domme vraag maar kun je dus gewoon die blauwe diamantjes kanen zonder dat ik problemen krijg met de daarvoor geslikte paracetamol, of moet ik een paar uur van tevoren kappen met die dingen, alvast bedankt voor de hulp Ohja en dan is er nog iets, misschien dat "ouderen" van jullie het zich kunnen herinneren maar ik ben dus al 3 dagen opzoek naar een stukje kinder speelgoed, lijkt mij geweldig om mee te trippen. Nee geen vreemde dingen mee doen ofzo, gewoon doorheen kijken. Ik heb het over een soort van kinder telescoop verrekijker, waar je dus met één oog doorheen kijkt. Als je hier doorheen kijkt, zie je zegmaar het beeld wat je eigenlijk hoort te zien, een stuk of 30× verspiegeld, allemaal verspiegeld in paren van 3 en dan in een 3hoek. IK hoop dat jullie me verder kunnen helpen want dat zou geweldig zijn Alvast bedankt mensen"
"dain zei: het speeltje dat je zoekt is een Caleidoscoop (of Kaleidoscoop zoals het vroeger werd geschreven). Over de medicatie kan ik niks zeggen maar ik denk dat je lever het sowieso wel zwaar gaat hebben dan. Klik om te vergroten... Vreselijk bedankt man, dat zoek ik, nu ik de naam weer weet kan ik het misschien vinden, bedankt man"
"Sublimo zei: Paracetamol is al niet goed voor je lever, daar moet je sowieso al geen MDMA bij gaan combineren. Zo ver ik weet ga je er niet dood aan, maar het is absoluut niet gezond of goed voor je lichaam. Je geeft je lever op die manier enorme klappen. Sowieso zou ik het je afraden om te trippen als al last hebt van iets waar je paracetamol voor moet slikken, neem nu in jouw geval jouw kiespijn, die kiespijn kan je een vervelende trip geven. Die kans acht ik zelfs groot. Je stopt al even van tevoren met de paracetamol vanwege de MDMA, dus je gaat sowieso meer pijn hebben. Dat is niet aangenaam als je aan het trippen bent. Als je ziek bent of last hebt van dat soort dingen, dan trip je beter niet. Persoonlijk lijkt me het in het algemeen al niet zo een geweldige combinatie, ik denk dat je veel kunt verpesten met die MDMA aan het einde. Klik om te vergroten... Bedankt voor de info man, Ik ben sinds gistermiddag (12 uur) gestopt met paracetemol slikken , zeg maar om me voor te bereiden op dit soort andwoorden. Ik slik dan nu anders namelijk helemaal geen paracetemol meer om dat dan te voorkomen, en de kiespijn valt nu opzich nog wel mee dus het is waarschijnlijk nog wel te overleven :P. Ik weet niet hoelang het duurt voordat die paracetemol is afgebroken door het lichaam, maar ik denk dathet wel goed gaat komen, maar bedankt voor de hulp"
"Sublimo zei: Aalpoepert zei: Truffelboy zei: Haha dit kan ik mij nog ergens van vroeger herineren toen ik net een beetje begon met drugs. We hadden 12 gaspatronen gekocht, bij de Blokker voor de nieuwsgierigen :P. Eenmaal thuis gekomen hebben we 3 uur lopen klootzakken hoe we die dingen nou konden open maken. Uiteindelijk heb ik een patroon vastgeklemd met een griptang, dat ding vastgehouden met me poten, en met me handen een ballon in de aanslag. Een vriend van me zette zijn schuifmaat (ja dat meetdingetje :P) op de patroon, sloeg met een mok op de achterkant van dat ding en als dat ding dan openklapte dan vloog hij naar de andere kant van de kamer en deed ik er een ballon om haha . Gouwe ouwe tijden.. Klik om te vergroten... Is dat niet ijskoud aan je vingers? Ik ben blij dat ik een gewone slagroomspuit heb. Klik om te vergroten... En redelijk gevaarlijk. Klik om te vergroten... Poten in deze zin is "voeten" :P, nee zo gek ben ik nog net niet om dat met me fikken vast te gaan houden"