Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"je hebt gewoon een bad trip gehad, dit kan altijd gebeuren(had je die dag een slecht humeur?) maar goed, verwerk de bad trip en blow met mate(n)"
"lekkerste: whisky cola vieste:bier(klinkt raar ja)"
"Beste forummers, Ik ga binnenkort met een vriendin van mij voor de eerste keer blowen(blow zelf al een langere tijd, maar nog nooit met vrouwen erbij) Nou luidt mijn vraag: zijn vrouwen gevoeliger voor cannabis dan mannen?(kunnen zij er minder goed tegen) Want ik weet nou niet wat ik zou moeten roken met haar, een lichter wietje als Buddha thai of iets als amnesia haze/super lemon haze. Ik wil natuurlijk niet dat ze bad gaat. Ik hoop dat jullie mij hiermee kunnen helpen Jullie medeforummer, TrippieStonie"
"Ik heb vroeger zelf veel gedronken(drink nu niks meer) Maar bier heb ik raar genoeg altijd al goor gevonden, ook na meerdere merken geprobeerd te hebben"