#1
Beste forummers,
Ik ga binnenkort met een vriendin van mij voor de eerste keer blowen(blow zelf al een langere tijd, maar nog nooit met vrouwen erbij)
Nou luidt mijn vraag: zijn vrouwen gevoeliger voor cannabis dan mannen?(kunnen zij er minder goed tegen) Want ik weet nou niet wat ik zou moeten roken met haar, een lichter wietje als Buddha thai of iets als amnesia haze/super lemon haze. Ik wil natuurlijk niet dat ze bad gaat.
Ik hoop dat jullie mij hiermee kunnen helpen
Jullie medeforummer,
TrippieStonie
Ik ga binnenkort met een vriendin van mij voor de eerste keer blowen(blow zelf al een langere tijd, maar nog nooit met vrouwen erbij)
Nou luidt mijn vraag: zijn vrouwen gevoeliger voor cannabis dan mannen?(kunnen zij er minder goed tegen) Want ik weet nou niet wat ik zou moeten roken met haar, een lichter wietje als Buddha thai of iets als amnesia haze/super lemon haze. Ik wil natuurlijk niet dat ze bad gaat.
Ik hoop dat jullie mij hiermee kunnen helpen
Jullie medeforummer,
TrippieStonie