Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsZijn vrouwen gevoeliger voor cannabis?

Zijn vrouwen gevoeliger voor cannabis?

1 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
T
TrippieStonieLid
01-01-2024, 00:00
#1
Beste forummers,

Ik ga binnenkort met een vriendin van mij voor de eerste keer blowen(blow zelf al een langere tijd, maar nog nooit met vrouwen erbij)

Nou luidt mijn vraag: zijn vrouwen gevoeliger voor cannabis dan mannen?(kunnen zij er minder goed tegen) Want ik weet nou niet wat ik zou moeten roken met haar, een lichter wietje als Buddha thai of iets als amnesia haze/super lemon haze. Ik wil natuurlijk niet dat ze bad gaat.

Ik hoop dat jullie mij hiermee kunnen helpen

Jullie medeforummer,

TrippieStonie
S
SkittlesAndMeLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik weet niet of het echt een stelregel is, maar over het algemeen lijken vrouwen wel iets gevoeliger. Verder geef je zelf aan dat je wel vaker blowt maar zij niet, ze zal dus minder kunnen hebben dan jij.

Misschien kun je beter een keer hasj halen als eerste, dat is vaak minder intens en mensen gaan er minder snel bad op dan bij wiet. Verder natuurlijk gewoon een of twee hijsjes nemen, dan vijf minunten wachten. Dan eventueel weer een of twee hijsjes en zo gewoon rustig opbouwen tot het effect prettig is. Niet met zijn tweeën ineens een hele joint wegroken, dan gaat het mis :wink:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."