#1
Hey hoi,
Dus. Ik zit met het volgende "probleem". Ik ga vaak naar techno feestjes. En 1 keer in de 2 maand gebruik ik xtc(vanwege serotine gedoe enzo). In de feestjes er tussen ging ik eerder nuchter, wat niet erg is maar ik vind het jammer dat ik niet op het zelfde level zit als mensen om me heen (mensen aan de drugs) en ik word gauw moe van het continu dansen.
Dus heb ik een keer speed geprobeerd, wat me best wel tegen viel maar ik weet ook niet zeker of dit super goeie speed was.. Ik kreeg het via via..
En ik heb een keer coke geprobeerd. Coke is amazing voor 15 minuten en dan word ik helemaal grumpy en zit ik op mn horloge te kijken of ik al weer naar de wc kan om een nieuw hoopje me neus in te boren. En daarbij is het me echt veel te duur.
Wat ik me af vraag is er nog iets dat ik kan proberen voor op feestjes, iets dat niet op mn serotonine zit.
2cb en LSD lijken me toch wat te heftig voor op een feestje en het idee dat ik dat nog nooit gedaan heb enzo. Of ik moet t verkeerd hebben.
Ik ga binnenkort weer speed proberen in de hoop dat t dit keer wat meer met me doet maar ben bang dat t tegen valt..
Iemand die nog iets weet ? Vind t zo leuk nieuwe dingen te proberen maar geen idee wat.
Groetjes mij !
Dus. Ik zit met het volgende "probleem". Ik ga vaak naar techno feestjes. En 1 keer in de 2 maand gebruik ik xtc(vanwege serotine gedoe enzo). In de feestjes er tussen ging ik eerder nuchter, wat niet erg is maar ik vind het jammer dat ik niet op het zelfde level zit als mensen om me heen (mensen aan de drugs) en ik word gauw moe van het continu dansen.
Dus heb ik een keer speed geprobeerd, wat me best wel tegen viel maar ik weet ook niet zeker of dit super goeie speed was.. Ik kreeg het via via..
En ik heb een keer coke geprobeerd. Coke is amazing voor 15 minuten en dan word ik helemaal grumpy en zit ik op mn horloge te kijken of ik al weer naar de wc kan om een nieuw hoopje me neus in te boren. En daarbij is het me echt veel te duur.
Wat ik me af vraag is er nog iets dat ik kan proberen voor op feestjes, iets dat niet op mn serotonine zit.
2cb en LSD lijken me toch wat te heftig voor op een feestje en het idee dat ik dat nog nooit gedaan heb enzo. Of ik moet t verkeerd hebben.
Ik ga binnenkort weer speed proberen in de hoop dat t dit keer wat meer met me doet maar ben bang dat t tegen valt..
Iemand die nog iets weet ? Vind t zo leuk nieuwe dingen te proberen maar geen idee wat.
Groetjes mij !