Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"azgaza zei: De trips op ruigoord feestjes vind ik altijd erg leuk, verder vind ik ideaal denk ik wel, maar dat heb ik nooit gedaan, met een klein groepje mensen in de namiddag de veluwe op en daar de hele nacht trippen en in de ochtend terug ofzo. Klik om te vergroten... Sorry voor het reageren in een oud topic, maar PRECIES dat ga ik 31 mei doen, 3 dagen na mijn laatste examen. Kan niet wachten en dat bemoeilijkt het leren wel wat moet ik zeggen."
"Goedenavond Sinds kort ben ik samen met een vriend wat aan het uitproberen in de studio van zijn vader. We hebben tot nu toe 2 nummers en ik ben benieuwd wat jullie er van vinden. Akoustisch nummer, met Nederlandse tekst over ijsthee perzik Instrumentaal nummer, stevige verandering rond 1.50 Kritiek, positief of negatief, altijd welkom! Sebas"
"Bedankt voor deze verrassend positieve reacties! En inderdaad, mijn naam komt van de band Tool."
"Trippend muziek maken, een van de mooiste dingen die er is. Tijdens de laatste keer paddo's heb ik op de gitaar wat geïmproviseerd samen met een vriend, en ik zou graag horen wat jullie ervan vinden. http://www.youtube.com/watch?v=WCUKKpyNQSA Heb je zelf trippend muziek gemaakt en opgenomen, post het dan hier!"
"Nee, de werkelijke reden voor het paddoverbod is om iedereen als makke lammetjes met de maatschappij mee te laten gaan, in plaats van dat men inzichten krijgt en zich wellicht afstompt van het huidig maatschappelijk denken, dat zo'n beetje tegengesteld is aan het paddogevoel. Net zoals met het rookverbod. Dan zeggen ze dat ze een gezonde werkomgeving willen creëren, maar in werkelijkheid willen ze minder rokers, want dat is beter voor de maatschappij. Je kunt het rokers natuurlijk niet zomaar verbieden om te roken, dus het probleem in de horeca aanpakken is werkt dan het beste. Dat paddo's verboden zijn omdat het te gevaarlijk zou zijn slaat natuurlijk als een tang op een varken. Maar het kan ook dat ik gewoon te veel paddo's heb gebruikt. OT: Leuk om op deze manier wat over lachgas te lezen! Heel lang niet meer gedaan en krijg toch weer zin om het weer eens te proberen. Kan me herinneren dat het op een moment ging vervelen omdat ik het te vaak deed. Toen ook meteen nooit meer gedaan. :P"
"Oom Klaas zei: Tool zei: Nee, de werkelijke reden voor het paddoverbod is om iedereen als makke lammetjes met de maatschappij mee te laten gaan, in plaats van dat men inzichten krijgt en zich wellicht afstompt van het huidig maatschappelijk denken, dat zo'n beetje tegengesteld is aan het paddogevoel. Net zoals met het rookverbod. Dan zeggen ze dat ze een gezonde werkomgeving willen creëren, maar in werkelijkheid willen ze minder rokers, want dat is beter voor de maatschappij. Je kunt het rokers natuurlijk niet zomaar verbieden om te roken, dus het probleem in de horeca aanpakken is werkt dan het beste. Dat paddo's verboden zijn omdat het te gevaarlijk zou zijn slaat natuurlijk als een tang op een varken. Maar het kan ook dat ik gewoon te veel paddo's heb gebruikt. OT: Leuk om op deze manier wat over lachgas te lezen! Heel lang niet meer gedaan en krijg toch weer zin om het weer eens te proberen. Kan me herinneren dat het op een moment ging vervelen omdat ik het te vaak deed. Toen ook meteen nooit meer gedaan. :P Klik om te vergroten... Dat zeggen ze ook gewoon eerlijk hoor, niet alles in een complot hoor. Klik om te vergroten... Kijk, dat over de paddo's hoeft zeker niet zo te zijn (vandaar ook 'maar het kan ook dat ik gewoon te veel paddo's heb gebruikt' met een knipoog), maar het is wel zo dat er totaal geen goede aanwijzingen zijn voor een verbod van paddo's op grond van het gevaar ervan voor de gebruiker. Dus óf het merendeel in Den Haag is dom, óf gewoon ronduit smerig. Dat van het rookverbod geloof ik zeker in. Hoeveel werknemers vragen er nou persee om een rookvrije werkomgeving? En waarom zou een cafébaas dan niet gewoon zelf mogen kiezen?"
"Uitgegeven: 16 mei 2011 10:05 Laatst gewijzigd: 16 mei 2011 10:05 AMSTERDAM - De hersenen van xtc-gebruikers zijn beduidend kleiner dan normale hersenen. Door gebruik van de partydrug wordt het hersengebied dat cruciaal is voor geheugen en herinnering, de hippocampus, zo'n tien procent kleiner. Dat blijkt uit onderzoek van het Amsterdam Medisch Centrum (AMC). Een woordvoerder benadrukt dat het om voorlopige resultaten gaat. Volgens neuroradioloog Liesbeth Reneman, die leiding gaf aan het onderzoek, komt de krimping door een doorbloedingsstoornis. Hersencellen gaan verloren waardoor het brein krimpt. Reneman noemt de krimp 'zorgelijk'. Volgens haar zou het wel een logische verklaring geven voor de geheugenproblemen die vaak optreden bij xtc-gebruikers. Uit eerdere onderzoeken bleek al dat xtc-gebruik tot hersenbeschadiging kan leiden. bron: nu.nl"
"Wow.. Na dit topic gelezen te hebben, heb ik ineens een stuk minder zin om mijn drugs-expeditie te vervolgen.. Tot nu toe alleen hasj, redelijk wat wiet en 2x paddo's gedaan, maar was van plan om binnenkort LSD te gaan proberen. Weet niet of ik daar nu nog wel zo'n zin in heb. Eerste reactie op dit forum trouwens."
"Ik denk dat je het antwoord niet in de dingen om je heen moet zoeken maar juist in de mens zelf"
"Haha, serieus, dat Belgisch Vlaams in combinatie met die vreselijke zinsbouw/grammatica/spelling vind ik eigenlijk wel passen bij zo'n tripreport. Je krijgt in ieder geval goed het gevoel dat het allemaal flink wazig was en dat een hoop gekke gebeurtenissen elkaar in hoog tempo opvolgden. Misschien wat te veel gepakt voor je eerste keer? Of slecht voorbereid? Buiten het deel dat je slecht ging klinkt het in ieder geval als een leuke trip, maar weet wel dat je veel meer uit LSD kan halen dan dit."