Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums2 eigen nummers

2 eigen nummers

5 antwoorden
951 weergaven
18-5-2026
T
ToolLid
01-01-2024, 00:00
#1
Goedenavond

Sinds kort ben ik samen met een vriend wat aan het uitproberen in de studio van zijn vader. We hebben tot nu toe 2 nummers en ik ben benieuwd wat jullie er van vinden.

Akoustisch nummer, met Nederlandse tekst over ijsthee perzik

Instrumentaal nummer, stevige verandering rond 1.50

Kritiek, positief of negatief, altijd welkom!

Sebas
p
pascal828Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Tool is heerlijke muziek, en zo technisch. :grin:

Als drummer neem ik graag een voorbeeld aan hun.
p
pascal828Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Klinkt goed! :grin:

En vooral het tweede nummer, ook heel goed opgenomen. Ik houd jullie youtube-kanaal zeker in de gaten. :wink:
c
clockcableLid
01-01-2024, 00:00
#4
Dat eerste nummer! :grin: Liedjes die nergens over gaan :grin:
Een liedje over ice tea haha
k
kaasbaasLid
01-01-2024, 00:00
#5
Eerste nummer had ik al gehoord, geweldig! En 't 2 nummer klinkt goed, het middelste gedeelte doet me denken aan de beatles.

Ik zou zeggen, ga d'r lekker mee verder en als je je naam hebt gekozen vanwege de band Tool dan denk ik dat er zeker nog wel wat interessants bij zal komen :wink:.

Lekker met maten kloten, daar hou ik wel van.
T
ToolLid
01-01-2024, 00:00
#6
Bedankt voor deze verrassend positieve reacties!

En inderdaad, mijn naam komt van de band Tool. :hearteyes:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."