Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik herken mezelf in jouw verhaal. Het eerste drankje leidt veelal bij mij ook direct tot gebruik.."
"@Tomsluis in ieder geval 'netjes' dat je het enkel bij coke weet te houden. De combinatie met alcohol is nog veel verslavender, schadelijker en acuut gevaarlijker. Misschien een optie om eens langs de huisarts te gaan en wat aan je probleem te doen. Ik vind het ten eerste al heel moedig dat je je probleem erkent. Ten tweede maakt het willen oplossen van je je probleem, je een winnaar die zichzelf wilt verbeteren!"
"Konijntje zei: Ik ben op dit moment 30 jaar en nooit verslaafd geweest aan iets. Klik om te vergroten... Konijntje zei: Ik rook elke dag wiet en doe een aantal keer per week Salvia Klik om te vergroten... Konijntje zei: mijn dagelijks leven er niet onder lijd. Klik om te vergroten... Hier lijdt je leven ongetwijfeld onder ook al zie je dat zelf misschien niet in. Dat is immers een karakteristiek van dagelijks blowen"
"Zou je mij een biografie kunnen geven hoe jouw recreatieve gebruik zo heeft kunnen escaleren tot de situatie waar je nu in verkeerd? Dit om in te zien hoe een G-verslaving er in sluipt."
"Bedankt voor je reactie! Je voorgaande situatie lijkt sprekend op die van mij, ook dagelijks blowen en wekelijks speed gebruik. Heb de laatste tijd net als jou ook angsten na een avondje speed (als het uitwerkt), dit komt denk ik door slaaptekort in combinatie met het uitwerken van de speed. Na jouw verhaal te hebben gelezen ben ik er van overtuigd om nooit ghb te gaan gebruiken. Heel sinister goedje, ik denk dat je dit middel qua schade/verslaving kan vergelijken met heroïne."
"Raver zei: En het andere moment een soort 'fuck it' moment krijgen. Klik om te vergroten... Ja man dit is echt kut, heb ik zelf ook wel eens. Je moet dan echt rap iets anders gaan doen en je niet in de verkeerde omgeving bevinden. Anders kan het goed lomp misgaan. Het vervelende aan jouw verslaving is dat je altijd zooi binnen hand bereik hebt. Als je eerst nog wat moet regelen is de weg tussen jou en het gebruik wat verder weg. Deze extra ruimte geeft je soms nog de mogelijkheid om weer tot zinnen te komen en niet te gaan gebruiken. Raver zei: Hiermee bedoel ik kronkelen half over de bank Klik om te vergroten... Ik heb dit wel eens in documentaires en filmpjes gezien. De tranen schieten me dan in de ogen van verdriet om hoe ver een persoon wel niet heen moet zijn. Echt heel eng om te zien. Bah wat een kutzooi is die ghb man, echt troep. Ik blijf er m'n afkeer voor hebben en blijf m'n standpunt behouden om die shit nooit te gaan proberen."
"Paar gram kush en een fles bacardi."
"Alcohol, speed en wiet. Staat garant voor een top avond, maar levert slopende katers op."
"Pinpas is niet scherp genoeg, dit werkt echt beter."
"De enige manier van gebruik die na een verslaving mogelijk is, is abstinentie."