#1
Ben zelf ook een student en het komt erg bekend voor haha! Ik gebruik tijdens het stappen meestal wel een upper als sos, pep,ritalin.
True. Het schijnt alleen zo te zijn dat ongeveer 90% procent van de coke gebruikers dit doet in combinatie met alcohol.Ik vind persoonlijk cocaine met alcohol de allerbeste uitgaans combinatie, maar dit is echt af te raden want het is erg slecht voor je hart... speed vind ik altijd wel fijn. Persoonlijk drink ik eigenlijk nooit tijdens het uitgaan omdat ik alcohol echt een waardeloze drug vind. Ik gebruik vaak speed icm een benzo of 3-mmc.
het is gewoon zo fucking lekkerTrue. Het schijnt alleen zo te zijn dat ongeveer 90% procent van de coke gebruikers dit doet in combinatie met alcohol.
Speed met alcohol. Is dat raar?
Ik heb vooral tolerantie tegen de katers opgebouwd dan tegen de pep zelf. Ik vind pep lekkerder dan coke. Pep is hard en sterk. Coke is toch meer kortdurend en soft.
Voor mij persoonlijk geeft coke een veel fijnere rush. Erg euforisch terwijl ik dit bij pep amper heb. Dat speed een sterker effect heeft hoor ik vaker, maar ben het er persoonlijk niet helemaal mee eens. Als je goede pure coke hebt, kan het soms nog aardig hard aankomen. Op recreatief gebied staat coke sowieso op nummer een voor mij. Om echt te kunnen focussen zou ik overigens eerder voor speed kiezen.
De post gaat over dat uitgaan als activiteit minder leuk is zonder drugs, er word nergens gezegd dat hij/zij zichzelf leuker vind met drugs op. Dit is nou juist de plek om gewoon over drugs te praten omdat het een van de weinige plekken is waar het wel kan.Ik begin op alles met drugs of alcohol op drugsforum dat het gewoonste zaak is? Ik ben opgegroeid met drank om mijn heen familie enz. Ik ben zelf ook jaren gezellig uit geweest met alcohol bier heel veel. Ik stond bekend dat elke man onder de tafel dronk en altijd gezellig met iedereen we kenden of hadden geen drugs nodig.
Ik lees nu overal dat ze denken drugs nodig te hebben en hier op drugsforum vragen hoe ze aan drugs kunnen komen en welke het beste is.
Vreselijk daarom ben ik teleurgesteld omdat je juist gewoon het beste persoon bent zonder alles wat je bent.
Iedereen kan geweldig zijn zonder drugs of drank. Ik ben een persoon die helaas ervaring mee heeft. Maar ik geef het door op scholen bv GGZ
Sorry zo bedoelde ik het niet maar ik ben een stuk ouder en iedereen dronk altijd vreselijk veel omdat je uit was in een kroeg enz. Ik deed dat ook het was heel normaal. Nu is cocaine xts enz normaal. Ik heb daat ook meegemaakt en ook cocaine gebruikt maar dan smaakte de alcohol niet meer. Heel veel late nachten mee gemaakt. Toen was ik in de 40 dat ik voor de eerste keer drugs cocaine gebruikte.De post gaat over dat uitgaan als activiteit minder leuk is zonder drugs, er word nergens gezegd dat hij/zij zichzelf leuker vind met drugs op. Dit is nou juist de plek om gewoon over drugs te praten omdat het een van de weinige plekken is waar het wel kan.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."