Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hi DF! Gisteren heb ik voor het eerst sinds tijden een dagje geen wiet gebruikt (gebruik meerdere malen per dag wiet). En ik kan wel toegeven dat ik echt verslaafd ben aan dit spul. Ondanks dat het mij in het dagelijkse leven niet hindert (misschien omdat ik niet zo stoned meer wordt?), wil ik toch graag eens tegenover mijzelf bewijzen dat ik zonder kan. Nou, dag 1 dus gelukt! Op naar de rest Mijn doel: De komende tijd doordeweeks geen wiet gebruiken. M.u.v. het weekend 1 vape op zaterdag en zondag. Dit wil ik volhouden tot minimaal 22 februari. Dit zodat mijn tolerantie omlaag gaat en ik meer (en minder frequent) van wiet kan genieten. Het is dus NIET mijn doel om te stoppen met wiet. Ik merk nu al dat ik een sterk verlangen heb om te gaan vapen en dat is ook niet zo gek omdat ik tientallen grammen in huis heb liggen (ook omdat mijn vriendin een spierziekte heeft). Daarnaast heb ik vannacht intenser gedroomd dan normaal en was ik gisteren licht geïrriteerd. Verder voel ik mij op dit moment op zich wel goed aangezien ik nu ook weer lekker aan het werk ben en deze stap nu maak . Ik weet dus dat ik afleiding moet blijven zoeken (huishouden, blokjes lopen/fietsen, etc.). Ik maak dit topic om 2 redenen: 1. Dit topic en het feit dat iedereen op heel DF het kan lezen geeft mij een stok achter de rug om nu door te zetten (mede omdat ik elke dag een update wil plaatsen). 2. Ik wil laten zien dat iedereen die verslaafd is of een tolerantie heeft voor wiet deze kan verminderen, of zelfs kan kwijt raken. Ik wens mijzelf heel veel suc6 we gaan er voor! -Thunderdome"
"2 dagen en 10 uurtjes sinds laatste inname, Nog steeds geen wiet gebruikt, gisteren i.p.v. wiet 2 biertjes gedronken om de craving iets te kunnen verminderen. Prima geslapen, was wel een paar keer wakker, maar viel snel weer in slaap. Veel gedroomd. Verder heb ik gisteren samen met mijn vriendin een beetje gesport, huishoudelijke taken gedaan en wat gegamed. Heb ik nu zin in wiet? Jazeker! Ga ik het doen? Zeker niet! Nu weer aan het werk tot 15:30, maken er weer een mooie dag van"
"Hi allemaal! Even een hele korte update, aangezien ik zo meteen een feestje gepland heb (zonder wiet!). Weer de hele dag geen wiet gehad, vandaag ging mij makkelijker af dan gisteren ondanks dat het weekend is. Heb vandaag een paar drankjes gedaan met mijn vriendin en lekker gegamed. Straks een feestje waar ik voor het eerst aan de 6apb ga! Nog nooit dit middel gebruikt dus heb er zin in Morgen als ik brak ben ben ik ook van plan om geen wiet te gebruiken. Dus ook in het weekend ga ik nu proberen om niet te vapen/blowen! Ook de einddatum ga ik verlengen naar 1 maand. Volgens verschillende onderzoeken zou dit een volledige tolerantie reset teweeg brengen zelfs voor dagelijkse gebruikers. Ik wens iedereen een super fijne avond en bedankt voor het lezen! 😄"
"GoldenGrow zei: hey, knap van je hoe je ermee omgaat, ik weet hoe moeilijk stoppen met wiet kan zijn. succes ermee! maar uh.. feestje?? met hoeveel man? Klik om te vergroten... 4 in totaal, maar is errug gezellig ;D"
"Morge! Weer even een korte update. Na het feestje van afgelopen zondagmorgen was ik echt helemaal naar de gedver. Om een beetje fatsoenlijk in slaap te vallen heb ik een heel klein vapeje gedaan samen met mijn vriendin (100mg, 50mg ieders). Dit heeft geholpen zodat ik in kon slapen (dit was rond 5:00). De rest van de zondag heb ik geen wiet gebruikt en vandaag ga ik dat ook niet doen. Ik voel mij inmiddels weer prima en ben weer lekker aan het werk. De komende tijd heb ik geen andere feestjes meer gepland staan dus vanaf nu wil ik ook in het weekend geen wiet gebruiken. Ik wens iedereen weer een fijne dag en bedankt voor het lezen"
"Weer geen wiet gebruikt! Het gaat mij steeds makkelijker af De cravings worden minder, ik voel mij gedurende dag een stuk fitter en zie het leven zonder wiet ook weer beetje bij beetje steeds meer zitten! Dit gaat mij lukken Wat ben ik benieuwd hoe het zal zijn zodra mijn tolerantie verdwenen is! Maar terug naar dagelijks gebruik? Never nooit."
"Makelifegreatagain zei: Dat hele tolerantieverhaal van je klinkt leuk, maar ik denk dat je je er ook weer niet helemaal blind op moet staren. Laatst een x "de mist" in gegaan na 5 en halve week niet geblowed te hebben na 13 jaar dagelijks gebruik. Werd wel wat stoneder, maar echt niet veel anders als daarvoor hoor. Tolerantie is echt niet zomaar weg . Wel goed bezig trouwens! Klik om te vergroten... Het is ook niet zozeer alleen maar voor de tolerantie, het is ook dat ik gewoon niet meer dagelijks wil gebruiken. Ik ervaar nu al dat ik veel meer energie heb gedurende de dag en ook veel meer dingen gedaan krijg dan als ik ga lopen blowen. Ik verwacht ook niet dat ik in een full blown psychedelic experience beland, maar in ieder geval weer lekker stoned kan worden i.p.v. dat halve doffe gevoel wat eigenlijk helemaal niet zo lekker is. Dat 'mini' vapeje van afgelopen zondag was in ieder geval al een verschil ten opzichte van hoe het is bij dagelijks gebruik. Bedankt voor je bericht! Ik ga volhouden"
"Weer even een update Gisteren weer lekker gesport, boodschappen gedaan, huishouden en mijn broertje is even op bezoek geweest. Uiteraard weer geen wiet gebruikt. Voel me goed, fit, kiplekker en zit weer lekker achter mijn laptopje geld binnen te harken Dit alles terwijl mijn vriendin af en toe nog steeds wiet gebruikt, ik heb geen drang meer om te gebruiken (ik moet zeggen dat ik van nature al heel sterk in mijn schoenen sta qua drugs gebruik, wiet was gewoon al die tijd een struikelblok). De lichamelijke klachten zijn minder (ik zweet niet als een otter 's nachts, inslapen zonder wiet gaat perfect en wordt 's nachts niet meer wakker). Mijn doel blijft nog steeds 1 maand. Tuurlijk zullen er restanten THC aanwezig zijn maar ik verwacht dat ik dan weer heerlijk stoned kan worden! Zo niet, stoppen we gewoon toch nog ff langer? Iedereen weer een super fijne dag gewenst! Positiviteit is het beste medicijn tegen verslaving. Ik wil iedereen nog een hele fijne app aanbevelen om het stoppen bij te houden mocht je er baat bij hebben: https://play.google.com/store/apps/details?id=com.ifeanyi.grounded (Android) https://apps.apple.com/us/app/grounded-quit-weed/id1463294846 (iOS)"
"Nog steeds geen wiet gebruikt. Wel weer nieuwe wiet gehaald voor mijn vriendin. Ik blijf er vanaf 💪"
"Hou vol! Ik heb zelf ook 3mmc/4mmc in huis maar zelf weinig moeite om er vanaf te blijven. Ik zie de laatste tijd dat veel mensen problemen hebben met deze goedjes."