Geslacht: man
Leeftijd: 52 jaar
Lengte: 176 cm
Gewicht: 75 kg
Waar: thuis bij vrienden
Met wie: mijn vrouw, mijn beste vriend en zijn vrouw en ik
Ervaring: xtc, 3-mmc, 5-mapb, 1p-lsd en ghb
Wat: 6-apb (succinate) startdosis 200 mg (2x100mg capsules) en na 5 uur 65mg bijgenomen
Zaterdag 14 augustus jl. was een mooie zonnige dag. Eigenlijk zouden we deze dag met onze vrienden naar Dance Valley gaan, maar dat ging niet door vanwege Corona.
Omdat we toch de datum gereserveerd hadden in onze agenda's kozen we voor een thuisfeestje bij onze vrienden waar we bleven slapen.
Einde van de middag er naar toe en de 4kg lachgas tank meegenomen.
We genoten lekker op het balkon van een drankje in het zonnetje en hebben gezellig bijgepraat over onze vakanties etc.
Zo rond 18.15 uur bestelden we sushi voor het avondeten, wat we allemaal erg lekker vinden. Daarna kwam toch een beetje de vraag op tafel wat we zouden nemen uit de snoep pot. Onze vrienden hebben vooral ervaring met xtc en ik had juist op Dance Valley een keer 6-apb willen testen. Maar, ik wilde het onze vrienden zeker niet opdringen. Tot mijn verbazing leek het ze ook leuk om met z'n vieren allemaal 6-apb te researchen. Ik had me de afgelopen maanden uiteraard op het forum heel goed ingelezen.
Om 18.30 uur namen we allemaal een startdosis van 200 mg (succinate, dus de minder potente versie).
Ik had iedereen voorbereid op een lange inwerktijd van zo'n 2 uur.
Tot mijn verbazing voelde ik na zo'n 3 kwartier al tintelingen in mijn armen en benen, heel lekker en we kregen het warm. De rush bouwde zich heel geleidelijk en lekker op en leek op XTC. Bij mijn vrouw en beste vriend ging het eigenlijk hetzelfde.
We ervaarden allemaal wel behoorlijk wat kaakspanning en dat zou de hele rit ook zo blijven.
Toen ging de bel en werd de sushi bezorgd: we keken een beetje naar de sushi, maar hadden helemaal geen trek meer haha; met wat moeite 1 of 2 stukjes genomen.
De vrouw van mijn beste vriend merkte nog niets, maar vond het leuk om ons te zien genieten. Bij haar kwam het pas na ruim 1,5 uur opzetten en bouwde het zich op naar hetzelfde niveau als bij ons.
Ik had op tijd een YouTube setje opgezet van Hardwell op Tomorrowland (en alle volgende sets had ik ook al van tevoren voorbereid).
We zijn lekker op de bank gaan zitten en het genieten kon beginnen.
We waren wel iets helderder misschien dan op XTC, maar dit spul blijft stabiel en toch met golven op en neer gaan. Je denkt soms dat het iets minder wordt en dan gaat het weer. We hadden het wel opvallend warm allemaal. We waren ook best erg praterig, dus in een setting met vrienden kun je dit gerust nemen.
Net als bij XTC kwamen er veel liefdesverklaringen over en weer en dat we zo blij waren met onze vrienden en van ze houden haha.
Ik heb zelf vooral veel gedanst, maar het is niet dat je er thuis zo onwijs actief van wordt. Setting zal heel belangrijk zijn en op een festival zal dit effect dus wel anders zijn verwacht ik.
We hebben best wel wat ballonnetjes gedaan en vooral ik ervaarde het effect van de ballonnen als heel intens en heel diep. Zeker in combinatie met de muziek is het zo fantastisch. Zonder drugs is een ballon eigenlijk weinig aan en in ieder geval heel anders.
Ik wist dat mijn beste vriend nog poppers had liggen en dat hebben we ook geprobeerd. Dat slaat samen met 6-apb ook in als een bom, maar het maakte ons ook ontzettend relax en wat sloom, zodat we eigenlijk niet meer wilden opstaan.
De tijd ging niet opvallend snel of langzaam. De tijd is helemaal geen issue. We bleven er heel constant in zitten en verbaasden ons hoe lang dit werkt. Mijn beste vriend heeft heel wat keren gezegd dat ik fantastisch spul had meegenomen en dat hij er ook heel veel van wil hebben haha. Ongelofelijk dat dit gewoon legaal verkrijgbaar is.
In de piek hebben mijn beste vriend en ik onze hartslag gemeten, hij heeft zo’n smartwatch. Die van hem was 119 en hij is totaal niet sportief. Mijn hartslag was 84, maar ik sport dagelijks. Viel ons mee.
Plassen ging ook gewoon goed, fijn.
We waren inmiddels weer wat setjes verder en genoten van Boris Brejcha, Charlotte de Witte, Carl Cox en David Guetta.
Het was zo rond half 12 toen het leek alsof het heel geleidelijk begon af te zwakken. Heel anders dan bij XTC wat ineens stopt en waarbij je dan denkt: shit, is het nu al voorbij.
Maar omdat het nog zo vroeg was overwogen we om nog wat bij te nemen. Maar ja, hoeveel dan...
Uiteindelijk hebben mijn beste vriend en ik een 130mg pellet gedeeld, dus ieder 65mg. Mijn vrouw nam een kwartje ervan en de vrouw van mijn beste vriend nam niets bij.
We genoten lekker van Adam Beyer, Martin Garrix, Pan Pot en de nieuwe Age of Love set van Charlotte de Witte en Enrico Sangiuliano met af en toe een ballonnetje en een snuifje van de popper.
Om 3.00 uur ging de vrouw van mijn beste vriend slapen en wij blijven nog lekker even genieten, want we zaten er nog midden in.
Rond een uur of 5 begonnen we ons wel voor te bereiden om te gaan slapen. Ik stelde voor om 1 dosis van 3,5ml GHB te nemen, meer om het effect te krijgen om wat rustiger te worden. Dat hebben we gedaan, maar eerlijk gezegd hebben we er alle 3 niks van gemerkt.
We zijn om 6.00 uur gaan slapen, maar dat ging natuurlijk niet echt lekker, maar dat hoort er nu eenmaal bij na zo'n avond met een stimulant.
De volgende dag voelden we ons heel sloom. Niet perse slecht, maar toch nog wel wat zweverig in ons hoofd. Einde zondagmiddag ging het wel weer. Altijd belangrijk om een lege agenda te hebben zo'n volgende dag, zodat je lekker rustig aan kan doen.
Voor ons was het een hele mooie 1e ervaring met 6-apb en ik hoop dat jullie het leuk vonden om te lezen en er misschien iets aan hebben.