Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsTrillen na pep gebruik zelfs met phenibut op

Trillen na pep gebruik zelfs met phenibut op

8 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
T
TheundertakerLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik gebruik wel vaker ghb en eigenlijk weinig speed.
Maar ik was een aantal dagen aan de speed en de ghb.
Toen ik stopte met beide nam ik phenibut zoals normaal en heb ik normaal nergens last van.
Maar dit keer begon mijn hele lichaam te trillen van binnen en het voelde echt niet goed.
Nu las ik op het forum dat trillen een bijwerking is van speed.
Uiteindelijk koste me het 5x10mg diazepam om me lichaam onder controle te krijgen.
Ik ben erg geschrokken maar heb dus in 5 dagen een gram speed gebruikt maar ook 2 dagen lang de speed gedeeld met andere dus ik weet niet precies wat ik heb gebruikt en hoeveel.
Is dit een bekend verhaal bij iemand die speed en ghb gebruikt heeft voor een aantal dagen?
Ik heb goed gegeten en geslapen en suplementen geslikt al die dagen.
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#2
5 dagen achter elkaar aan de speed en g. Je lichaam komt vanzelf in protest.
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#3
Theundertaker zei:
Ik gebruik wel vaker ghb en eigenlijk weinig speed.
Maar ik was een aantal dagen aan de speed en de ghb.
Toen ik stopte met beide nam ik phenibut zoals normaal en heb ik normaal nergens last van.
Maar dit keer begon mijn hele lichaam te trillen van binnen en het voelde echt niet goed.
Nu las ik op het forum dat trillen een bijwerking is van speed.
Uiteindelijk koste me het 5x10mg diazepam om me lichaam onder controle te krijgen.
Klik om te vergroten...
Als phenibut en diazepam nodig zijn om het trillen onder controle te krijgen dan heb ik eerder het idee dat het een bijwerking is van de GHB en de GABA-tolerantie die je daarmee hebt opgebouwd. 50 milligram diazepam is ook echt een hele hoge hoeveelheid. Onthoud dat je daar niet zomaar cold-turkey mee kunt stoppen zonder last te krijgen van ontwenningsverschijnselen, zelfs al was het maar eenmalig 50 mg diazepam. En jij hebt voordien ook nog aan de GHB en phenibut gezeten.
Maar speed kan dat soort klachten ook verergeren. Vijf dagen achter elkaar aan de stimulerende middelen is sowieso een flinke aanslag op je lichaam dus in die zin is het niet zo gek dat je last krijgt van (lichamelijke) onrustigheid.
T
TheundertakerLid
01-01-2024, 00:00
#4
Neo-Shulginist zei:
Als phenibut en diazepam nodig zijn om het trillen onder controle te krijgen dan heb ik eerder het idee dat het een bijwerking is van de GHB en de GABA-tolerantie die je daarmee hebt opgebouwd. 50 milligram diazepam is ook echt een hele hoge hoeveelheid. Onthoud dat je daar niet zomaar cold-turkey mee kunt stoppen zonder last te krijgen van ontwenningsverschijnselen, zelfs al was het maar eenmalig 50 mg diazepam. En jij hebt voordien ook nog aan de GHB en phenibut gezeten.
Maar speed kan dat soort klachten ook verergeren. Vijf dagen achter elkaar aan de stimulerende middelen is sowieso een flinke aanslag op je lichaam dus in die zin is het niet zo gek dat je last krijgt van (lichamelijke) onrustigheid.
Klik om te vergroten...

Bedankt voor je antwoord ik gebruik ghb wel langer dan 10 dagen achter elkaar en neem dan phenibut.
Nooit geen enkel probleem of afkick.
Eerder ook na de pep trillingen.
Ghb is geen probleem als je weet hoe het werkt met phenibut doe dit al jaren.
De combi met pep is denk ik enorm gevaarlijk door de dopamine samen.
Dus dat was mijn vraag eigenlijk.
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#5
Theundertaker zei:
De combi met pep is denk ik enorm gevaarlijk door de dopamine samen.

Dus dat was mijn vraag eigenlijk.
Klik om te vergroten...
Dit valt wel mee. Het gevaar is voornamelijk dat je meer GABA-agonisten gaat nemen om de bij-effecten van speed tegen te gaan, of andersom. Daardoor kun je steeds meer gaan gebruiken en in een wankele balans terechtkomen. Wat dat betreft is er wel een verhoogd verslavingsrisico.

Daarom besteedde ik meer aandacht aan de andere kant:

Theundertaker zei:
Bedankt voor je antwoord ik gebruik ghb wel langer dan 10 dagen achter elkaar en neem dan phenibut.
Nooit geen enkel probleem of afkick.
Eerder ook na de pep trillingen.
Ghb is geen probleem als je weet hoe het werkt met phenibut doe dit al jaren.
Klik om te vergroten...
Want ondanks dat je zegt dat stoppen met GHB geen probleem is als je weet hoe het werkt met phenibut, ken ik genoeg mensen die juist daarmee nog verder in de drup zijn geraakt. Voordeel van phenibut is dat je er de nacht mee doorkomt dankzij de langere werkingsduur. Maar nadeel is dat de ontwenning juist nog lastiger is en gepaard gaat met meer bijwerkingen. Als er dan ook nog diazepam in de mix zit dan wordt het allemaal best complex, en kan ik me goed voorstellen dat je op een gegeven moment last krijgt van ontwenningsverschijnselen, waarvan trillen wel een belangrijk kenmerk is.
T
TheundertakerLid
01-01-2024, 00:00
#6
Neo-Shulginist zei:
Want ondanks dat je zegt dat stoppen met GHB geen probleem is als je weet hoe het werkt met phenibut, ken ik genoeg mensen die juist daarmee nog verder in de drup zijn geraakt. Voordeel van phenibut is dat je er de nacht mee doorkomt dankzij de langere werkingsduur. Maar nadeel is dat de ontwenning juist nog lastiger is en gepaard gaat met meer bijwerkingen. Als er dan ook nog diazepam in de mix zit dan wordt het allemaal best complex, en kan ik me goed voorstellen dat je op een gegeven moment last krijgt van ontwenningsverschijnselen, waarvan trillen wel een belangrijk kenmerk is.
Klik om te vergroten...

Ghb stoppen is geen enkel probleem ze dachten eerst van wel maar dat is zo makkelijk. Baclofen en diazepam en Phenibut.. Er zijn zoveel oplossingen. Ik heb nooit een afkick omdat ik weet wat ik doe. Pep is anders de depressie het trillen etc. is moeilijk tegen te gaan.
n
n8wachTLid
01-01-2024, 00:00
#7
Theundertaker zei:
Ghb stoppen is geen enkel probleem ze dachten eerst van wel maar dat is zo makkelijk. Baclofen en diazepam en Phenibut.. Er zijn zoveel oplossingen. Ik heb nooit een afkick omdat ik weet wat ik doe. Pep is anders de depressie het trillen etc. is moeilijk tegen te gaan.
Klik om te vergroten...
Het beeld wat ik kreeg in klinieken was toch behoorlijk anders hoor.. hehe. Maar als afkicken voor jou geen probleem is..
D
De Laatste RohikaanLid
01-01-2024, 00:00
#8
Dat is toch juist de bedoeling? Geen dokter bibber = slechte pep.

Ps. Na 5dagen simpel signaal dat je lichaam kaput is
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#9
Neo-Shulginist zei:
Als phenibut en diazepam nodig zijn om het trillen onder controle te krijgen dan heb ik eerder het idee dat het een bijwerking is van de GHB en de GABA-tolerantie die je daarmee hebt opgebouwd. 50 milligram diazepam is ook echt een hele hoge hoeveelheid. Onthoud dat je daar niet zomaar cold-turkey mee kunt stoppen zonder last te krijgen van ontwenningsverschijnselen, zelfs al was het maar eenmalig 50 mg diazepam. En jij hebt voordien ook nog aan de GHB en phenibut gezeten.
Maar speed kan dat soort klachten ook verergeren. Vijf dagen achter elkaar aan de stimulerende middelen is sowieso een flinke aanslag op je lichaam dus in die zin is het niet zo gek dat je last krijgt van (lichamelijke) onrustigheid.
Klik om te vergroten...

Ik denk dat je gelijk hiermee hebt. Al kan pep ansich ook tot flink trillen leiden, zoals alle stims (including cafeïne). Paar jaar geleden toen ik recreatief echt nog wel eens wat relatief hogere doseringen speed nam (niet eens bijzonder hoog hoor, gewoon leuk hoog, ik had van speed altijd best wat nodig voor een echte 'high') viel dit me wel eens op. Ik had een keer voor een vriendin voor de fun een filmpje van mezelf gemaakt met een soort hoerige pruik op waarin ik Rose (van Jack en Rose uit de Titanic) nadeed - don't ask, pephumor die werkelijk nergens over ging lol - had het prima naar m'n zin en ging helemaal niet te hard ofzo, maar in dat filmpje zag je wel hoe m'n handen shake'ten, beeld bibberde echt. Had het lang niet altijd though, of niet dat ik het zo bewust opmerkte in elk geval.

Maar goed, dan heb ik het over een nachtje aan de pep. Na dagenlang en de pep en aan de GHB kun je wel het e.e.a. aan bijwerkingen verwachten, gecombineerd met ontwenning. Slaaptekort leidt ansich al tot trillerig zijn (bij mij).

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."